Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 18:50:40 μμ »Φοβερή ατάκα!
Αλλά τα "φύκια" που προωθούν οι Ελβετοί είναι και παραισθησιογόνα με αποτέλεσμα να μας μαγεύουν. Άβυσσος του καταναλωτή η ψυχή.
Φοβερή ατάκα!
Αλλά τα "φύκια" που προωθούν οι Ελβετοί είναι και παραισθησιογόνα με αποτέλεσμα να μας μαγεύουν. Άβυσσος του καταναλωτή η ψυχή.
Καλά, ας είχα τη δυνατότητα να έχω μια μηχανούλα από τα χεράκια της Kasapi και δεν θα με πείραζε καθόλου το φύλο.Kasapi?
γυναικες + μηχανημαΕίχε τύχει να μιλήσω πριν 2 βδομάδες, με την τεχνικό του Β01 στην Ελλάδα. Δε φαντάζεσαι τί μανίκι έχει φάει. Είχαμε συζητήσει λίγο στο τηλ. και τη ρωτούσα για τον Β01. Αν είναι δύσκολη μηχανή, αν είναι ανώτερη της 7750 και η απάντηση: 2 μήνες σχεδόν κάθε μέρα, κάνω εκπαίδευση πάνω στον Β01 κι ακόμα δε τον έχω μάθει καλά. Και μάλιστα της λέω: Ααα, δηλαδή αν ( λέεμε τώρα ), χρειαστώ ένα Overhaul, θα σας το στείλω να το κάνετε εσείς, έτσι? Και η κορυφαία απάντηση: Δε θέλω, δε θέλω...!
Ωχ....γυναικα ειναι?
Απο την εμπειρια μου,γυναικες+μηχανικη=(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Γι αυτο δυο μηνες κι ακομη δεν εμαθε....
Είχε τύχει να μιλήσω πριν 2 βδομάδες, με την τεχνικό του Β01 στην Ελλάδα. Δε φαντάζεσαι τί μανίκι έχει φάει. Είχαμε συζητήσει λίγο στο τηλ. και τη ρωτούσα για τον Β01. Αν είναι δύσκολη μηχανή, αν είναι ανώτερη της 7750 και η απάντηση: 2 μήνες σχεδόν κάθε μέρα, κάνω εκπαίδευση πάνω στον Β01 κι ακόμα δε τον έχω μάθει καλά. Και μάλιστα της λέω: Ααα, δηλαδή αν ( λέεμε τώρα ), χρειαστώ ένα Overhaul, θα σας το στείλω να το κάνετε εσείς, έτσι? Και η κορυφαία απάντηση: Δε θέλω, δε θέλω...!
Για μια εταιρεια που δεν ανηκει σε γκρουπ,το να βγαλει δικο της χρονογραφο δεν ειναι μικρο πραγμα...Είχε τύχει να μιλήσω πριν 2 βδομάδες, με την τεχνικό του Β01 στην Ελλάδα. Δε φαντάζεσαι τί μανίκι έχει φάει. Είχαμε συζητήσει λίγο στο τηλ. και τη ρωτούσα για τον Β01. Αν είναι δύσκολη μηχανή, αν είναι ανώτερη της 7750 και η απάντηση: 2 μήνες σχεδόν κάθε μέρα, κάνω εκπαίδευση πάνω στον Β01 κι ακόμα δε τον έχω μάθει καλά. Και μάλιστα της λέω: Ααα, δηλαδή αν ( λέεμε τώρα ), χρειαστώ ένα Overhaul, θα σας το στείλω να το κάνετε εσείς, έτσι? Και η κορυφαία απάντηση: Δε θέλω, δε θέλω...!
Το ότι χρησιμοποιεί ΕΤΑ όμως δε σημαίνει ότι την κάνει κατώτερη απο τις άλλες εταιρείες. Ξέρει πολύ καλά να κάνει σούπερ τροποποιήσεις στη Valljoux 7750, και σε ΕΤΑ 2892, 93 παίρνοντας τη πιστοποίηση του COSC και την αγάπη του κόσμου, παλικαρίσια. Σε πληροφορώ το Evo μου, έχει πέσει 2 φορές στο μάρμαρο με τη κορώνα, μια φορά που το γυάλιζα έπεσε κάτω με το caseback και άλλη μια στο μετρό, την ώρα που ήθελα να το βάλω στη τελευταία τρύπα το λουρί γιατί μου γύρναγε πέρα δώθε. Η απόκλισή του παρέμεινε ίδια, ( > 2 sec/day ), κούρδιζε κανονικά και η ημερομηνία άθικτη.Άλλο design και άλλο prestige.Μακράν η Breitling. Το design της και το φινίρισμά της σου δίνει την εντύπωση ότι κοστίζει 20 και 30.000. Και δε το λέω μόνο εγώ αυτό αλλα και γνωστοί μου/ φίλοι μου, που δεν ασχολούνται καν με το θέμα ρολόι. ( Έχω κάνει "στατιστική" έρευνα ) Για να κοιτάξεις τη βιτρίνα της B, πρέπει πρώτα να φορέσεις γυαλιά ηλίου. Overloaded ρολόγια? Φυσικά και είναι. Το concept της εταιρείας αυτό είναι και αυτό τη καθιστά ιδιαίτερη.Αυτό μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον λόγω γούστου. Κι αυτό σεβαστό. Να εμένα δε μ'αρέσει το Datora, γιατί παραείναι Overloaded ρολόι. Τόσο πολύ, που για να διαβάσεις τις ενδείξεις, σου βγαίνει η πίστη. Όλα είναι υποκειμενικά. Το αν σου αρέσει μια εταιρεία/ ή δεσου αρέσει, είναι υποκειμενικό ζήτημα. Αντικειμενικά όμως, η Breitling έχει απο τα πιο όμορφα ρολόγια στην ωρολογοποιία. Έχει τις καλύτερες μηχανές quartz ( superquartz ) με τη μεγαλύτερη ακρίβεια που υπήρξε ποτέ σε quartz. ( Πιστοποιημένο απο τον υπεύθυνο της B ). Έχει τον B01, που είναι εξίσου μια καταπληκτική μηχανή ( Ασχέτως αν σε ένα μικρό ποσοστό ατόμων, παρουσιάστηκε μια μικρή δυσλειτουργία στο χρονογράφο. Στις καινούργιες μηχανές όλο και κάτι παρουσιάζεται. 346 εξαρτήματα είναι η μηχανή..., αλίμονο . Εδώ στην 3313, ακόμα υπάρχουν προβλήματα και μάλιστα προβλήματα του στύλ: το ρολόι τέλος- τα φτυσε, δε δουλεύει καθόλου. Όχι: Αχ δε τσουλάει ο δείκτης των λεπτών στο χρονογράφο ). Διαφωνείς κάπου?
ok...σαν σχεδιο,ποια "σχολη" θεωρεις οτι υπερτερει?
τη 3313 τη πληρώνεις 200-300 ευρώ κ την άλλη 5000 Κώστα...οπότε διαφωνώ στη σύγκριση...
συμφωνώ όμως ότι κάθε καινούριο παρουσιάζει προβληματάκια, μέσα στο πρόγραμμα είναι, αν κ δε θα ήθελα ποτέ να μου συμβεί γιατί θα έτρωγα τη ξενέρα της ζωής μου κ δε ξέρω αν θα ήμουν τόσο διαλλακτικός...
τα breitling τα γουστάρω τρελά κ σκέπτομαι σοβαρά στο μέλλον μια αγορά εφόσον έχω τη δυνατότητα, αλλά νομίζω ότι την υπερεκτιμάς λίγο, οκ με ΕΤΑ δούλευε τόσα χρόνια κ μια καλογυαλισμένη κάσα, φυσικά αναγνωρίζω ότι είναι ανεξάρτητη, αλλά ξέρω ότι αν ήθελε θα μπορούσε να δουλέψει μια απλή μηχανή δική της τόσα χρόνια. φυσικά από τα αεροπλάνα κ βαπόρια που πλασάρει δεν έχει να μου πει απολύτως τίποτα...
για το αν είναι δύσκολο ή εύκολο μια οποιαδήποτε εταιρεία να κάνει συναρμογή ρολογιού όπως οι περισσότερες, όχι μόνο η breitling, απλά να σε κατευθύνω στον φίλο warover που το χει κάνει συνήθεια..!! φούμαρα λοιπόν κ θέλω να ελπίζω ότι εμείς που αγαπάμε τα ρολόγια θα εκτιμήσουμε περισσότερο στο μέλλον τις εταιρείες που προσφέρουν στον κλάδο πραγματικά πρόοδο, καινοτομίες, μηχανές, μεράκι, ιδρώτα κ αγάπη...
υγ. με μια καλή επιδότηση ΕΣΠΑ, ένα τόρνο,ένα autocad κ μια στοκ ΕΤΑ, μπορούμε να φτιάξουμε όσα ρολόγια θες! και όπως τα θες!
Άλλο design και άλλο prestige.Μακράν η Breitling. Το design της και το φινίρισμά της σου δίνει την εντύπωση ότι κοστίζει 20 και 30.000. Και δε το λέω μόνο εγώ αυτό αλλα και γνωστοί μου/ φίλοι μου, που δεν ασχολούνται καν με το θέμα ρολόι. ( Έχω κάνει "στατιστική" έρευνα ) Για να κοιτάξεις τη βιτρίνα της B, πρέπει πρώτα να φορέσεις γυαλιά ηλίου. Overloaded ρολόγια? Φυσικά και είναι. Το concept της εταιρείας αυτό είναι και αυτό τη καθιστά ιδιαίτερη.Αυτό μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον λόγω γούστου. Κι αυτό σεβαστό. Να εμένα δε μ'αρέσει το Datora, γιατί παραείναι Overloaded ρολόι. Τόσο πολύ, που για να διαβάσεις τις ενδείξεις, σου βγαίνει η πίστη. Όλα είναι υποκειμενικά. Το αν σου αρέσει μια εταιρεία/ ή δεσου αρέσει, είναι υποκειμενικό ζήτημα. Αντικειμενικά όμως, η Breitling έχει απο τα πιο όμορφα ρολόγια στην ωρολογοποιία. Έχει τις καλύτερες μηχανές quartz ( superquartz ) με τη μεγαλύτερη ακρίβεια που υπήρξε ποτέ σε quartz. ( Πιστοποιημένο απο τον υπεύθυνο της B ). Έχει τον B01, που είναι εξίσου μια καταπληκτική μηχανή ( Ασχέτως αν σε ένα μικρό ποσοστό ατόμων, παρουσιάστηκε μια μικρή δυσλειτουργία στο χρονογράφο. Στις καινούργιες μηχανές όλο και κάτι παρουσιάζεται. 346 εξαρτήματα είναι η μηχανή..., αλίμονο . Εδώ στην 3313, ακόμα υπάρχουν προβλήματα και μάλιστα προβλήματα του στύλ: το ρολόι τέλος- τα φτυσε, δε δουλεύει καθόλου. Όχι: Αχ δε τσουλάει ο δείκτης των λεπτών στο χρονογράφο ). Διαφωνείς κάπου?
ok...σαν σχεδιο,ποια "σχολη" θεωρεις οτι υπερτερει?
το μονο σιγουρο. ποσοι πουλανε τα 007 και ποσοι τα subΤελικα δεν ειναι μονο η Ρολεξ που δημιουργει θεμα,αλλα και η Σεικο!Μπορεί. Αλλα δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
Τελικα δεν ειναι μονο η Ρολεξ που δημιουργει θεμα,αλλα και η Σεικο!Μπορεί. Αλλα δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
ψηφισα mmπες μας ότι το θέλεις και αυτό σε τιτάνιο
το β πανεμορφο δεν μπορω να πω αλλα ολιγον γιαλαντζι
γειά σου ρε Κωστακο με την επιχειρηματολογία σου! Πολύ σε πάω...από φόρουμ σε φόρουμ είμαστε..χα0χαχ0αχ0αχ0αχ0α..η Breitling είναι πολύ Bling Bling...ρολόι για να φτιάχνεις και το μαλλί..πάντως εγω πιστεύω οτι το θεμα design στο ρολόι ακολουθεί 2 κατηγοριοποιήσεις !!! 1) form follows function & 2) function follows form.... googlarete τις 2 αυτές έννοιες και θα καταλάβετε τη σκέψη μου..sorry που δεν κάθομαι να το αναλύσω πιο πολύ το θέμα παρόλο που με τραβάει πολύ γιατι εχω ασχοληθει πολύ και εχω σχεδιάσει αρκετές κάσες...πιο πολύ βέβαια μελέτη υλικών και κατασκευής λόγω επαγγέλματος μ@μώ τις συζητήσεις πολύ γουστάρωΈεετσιιιιι! Πάμε όλοι μαζί!!! Γι'αυτό είναι τα φόρουμ έτσι κι αλλιώς Αλέξανδρε. Να γίνεται κουβεντούλα, να συζητάμε τα πάντα για το χόμπυ που τόσο πολύ λατρεύουμε και πάντα σε φιλικό επίπεδο!
Άλλο design και άλλο prestige.Μακράν η Breitling. Το design της και το φινίρισμά της σου δίνει την εντύπωση ότι κοστίζει 20 και 30.000. Και δε το λέω μόνο εγώ αυτό αλλα και γνωστοί μου/ φίλοι μου, που δεν ασχολούνται καν με το θέμα ρολόι. ( Έχω κάνει "στατιστική" έρευνα ) Για να κοιτάξεις τη βιτρίνα της B, πρέπει πρώτα να φορέσεις γυαλιά ηλίου. Overloaded ρολόγια? Φυσικά και είναι. Το concept της εταιρείας αυτό είναι και αυτό τη καθιστά ιδιαίτερη.Αυτό μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον λόγω γούστου. Κι αυτό σεβαστό. Να εμένα δε μ'αρέσει το Datora, γιατί παραείναι Overloaded ρολόι. Τόσο πολύ, που για να διαβάσεις τις ενδείξεις, σου βγαίνει η πίστη. Όλα είναι υποκειμενικά. Το αν σου αρέσει μια εταιρεία/ ή δεσου αρέσει, είναι υποκειμενικό ζήτημα. Αντικειμενικά όμως, η Breitling έχει απο τα πιο όμορφα ρολόγια στην ωρολογοποιία. Έχει τις καλύτερες μηχανές quartz ( superquartz ) με τη μεγαλύτερη ακρίβεια που υπήρξε ποτέ σε quartz. ( Πιστοποιημένο απο τον υπεύθυνο της B ). Έχει τον B01, που είναι εξίσου μια καταπληκτική μηχανή ( Ασχέτως αν σε ένα μικρό ποσοστό ατόμων, παρουσιάστηκε μια μικρή δυσλειτουργία στο χρονογράφο. Στις καινούργιες μηχανές όλο και κάτι παρουσιάζεται. 346 εξαρτήματα είναι η μηχανή..., αλίμονο . Εδώ στην 3313, ακόμα υπάρχουν προβλήματα και μάλιστα προβλήματα του στύλ: το ρολόι τέλος- τα φτυσε, δε δουλεύει καθόλου. Όχι: Αχ δε τσουλάει ο δείκτης των λεπτών στο χρονογράφο ). Διαφωνείς κάπου?
ok...σαν σχεδιο,ποια "σχολη" θεωρεις οτι υπερτερει?
Γιατι τα αουντι ειναι σχεδιαστικα ενδιαφεροντα τζωρτζ;
δηλαδη rolexΑαα γειά σου!
Audi βρίσκεις και με 3.000. Και ΤΤ Coupe κιόλας. Το θέμα service και κερατιάτικων είναι το θέμα. Γι'αυτό μ'αρέσει και η Toyota = Υψηλή ποιότητα με χαμηλό κόστος παραγωγής. Φιλοσοφία Ιάπωνα.Τέλος στο θέμα prestige: Οτιδήποτε και να κάνει ο Ιάπωνας. Όσο και να εξελίξει το ρολόι του, ότι πολυπλοκότητες και να βγάλει, το ρολόι θα παραμείνει Ιαπωνέζικο. Πχ. Seiko = Toyota Breitling = Audi. Έχουμε Seiko, απο τις κορυφές της: Ananta, Grand Seiko, Spring Drive μηχανές κ.α = Land Cruiser, Sequoia, Tundra ... μη πώ και Grand Seiko = Lexus! Σε καμία περίπτωση δε ρίχνω τη Seiko με όλα αυτά που λέω, απλα το ρολόι επειδή τυχαίνει να μοιάζει σε πολλά με το αυτοκίνητο, κι επειδή είμαι μεγάλος fan της Toyota ( άρα των japanese cars ), γι'αυτό το συγκρίνω. Θαυμάζω Seiko, δε λέω, απλά τη στιγμή που ξέρω πως το ρολόι δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες και όλα τα γ......α, διαλέγω σαφώς το prestige. Αν πάλι πλήρωνα ασφάλειες και τέλη, θα φορούσα Seiko. ( Και επισημαίνω, ΔΕ το λέω για να ρίξω τη Seiko. Γι'αυτό τη σύγκρινα με Toyota. Η Breitling = Audi, ξεκινάει απο A1 1.2, 1.4 cc και φτάνει σε R8 και δεν έχει σταματημό. Τώρα θα μου πείς: Ναί ρε Κων/νε, αλλα το B στοιχίζει μαλλιά. Δε στοιχίζουν όλα τα Β πολλά λεφτά. Το Superocean Professional του 2002 που έχω, το βρίσκεις και με 700 ευρώ, μη πώ και πιο κάτω. Και το ρολόι είναι κουκλάρα, όχι αστεία. Με τα ζαφείρια, με τις βαλβίδες, με τη κάσα τη χοντροκομμένη, με 41,5 μέγεθος, 1524m στεγανότητα και δεν έχει σταματημό. Έχω κάπου άδικο?
Εγω απ'αυτα που διαβασα συμπερανα οτι αφου δεν εχεις λεφτα για Audi,αγοραζεις Breitling....