Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 02, 2016, 18:42:15 μμ »

ειδικα σημερα,ειναι πολυ χαρουμενος γιατι επιασε σημα το citizen  :)
Στάλθηκε από: harolagoha
« στις: Μάιος 02, 2016, 18:41:38 μμ »

Ο καθένας με τον παρά του κάνει το χαβά του.
Αυτό είναι η ουσία.

Ισχυει.. ;D
Στάλθηκε από: harolagoha
« στις: Μάιος 02, 2016, 18:40:54 μμ »

Σε μια αγορα ενος οποιουδηποτε προιοντος (στην προκειμενη του ρολογιου) επιδρα η λογικη και το συναισθημα..Επομενως καποιος που θελει να πουλησει θα πρεπει να κερδισει ή την λογικη ή την καρδια ή και τα δυο του υποψηφιου αγοραστη..Η λογικη εχει συγκεκριμενη διαδικασια λειτουργιας που βασιζεται σε εμπειρικα δεδομενα και αδιαμφισβητητα πραγματικα γεγονοτα σε αντιθεση με το συναισθημα οπου εκει υπεισερχονται καθαρα υποκειμενικα κριτηρια οπως εχουν αυτα διαμορφωθει (ή και μπορει να βρισκονται ακομα σε φαση συνεχους διαπλασης) με το περασμα του χρονου με την καθημερινη ασκηση ποικιλων μορφων επιρροων (απο την κοινη συνειδηση ενος λαου το τι θεωρει ωραιο, το τι διδασκεται στο σχολειο, πως γαλουχειται γενικοτερα στις δομες μιας κοινωνιας κλπ)..
Συνεπως, εγω που θελω να πουλησω το προιον μου πρεπει με καθε τροπο να κερδισω ενα απ´τα δυο (αντικειμενικο-υποκειμενικο κριτηριο) ή και τα δυο στην καλυτερη..Μπορει να εχω πολυ καλο προιον αλλα να μην συγκινει αισθητικα/συναισθηματικα ή το αντιστροφο...Καθε εταιρεια λοιπον που εχει κερδισει την εμπιστοσυνη, την καρδια, την λογικη του πελατη, το χει κανει ειτε με αργα σταθερα βηματα (με πιστη, πεισμα και λοιπες αξιες σ´αυτο που κανει) ειτε με εκρηκτικο τροπο μεσω ισχυρης εκθεσης σε προτυπα κλπ (διαφημιστικες καμπανιες με την συμμετοχη συγχρονων ειδωλων των τεχνων, αθληματων κ.α.)
επηρεαζοντας σε βαθμο "θολωσης" της διανοιας και δημιουργωντας αμφιροπα συμπερασματα, ανερματιστα λογικης και αλληλοσυγκρουομενες συναισθηματικες εξαρσεις..
Εταιρειες οπως η ρολεξ, σεικο, πανερει, βασερον, πατεκ, σιτιζεν κλπ μπορουμε να ψυχανεμισθουμε λιγο πολυ πως η καθε μια εφτασε εκει που βρισκεται..
Τωρα για το κατα ποσο επηρεαζομαστε απ το brand name μιας εταιρειας εχει να κανει, οπως αναφερθηκε παραπανω, κατα ποσο η εταιρεια αυτη κερδισε την λογικη ή την καρδια μας..Να μην παραβλεπεται ομως οτι οση αξια πρεπει να δινεται στη λογικη αλλη τοση να δινεται και στην καρδια διοτι στη ζωη πρεπει να συνυπαρχουν εαν θελουμε πραγματικα να λεμε οτι καναμε μια επιτυχημενη αγορα για την ικανοποιηση του εαυτου μας..
Χαρη εχεις φοβερη γραφη!!!

Ευχαριστω πολυ Νικολα!! :)
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Μάιος 02, 2016, 16:46:31 μμ »

Ο καθένας με τον παρά του κάνει το χαβά του.
Αυτό είναι η ουσία.
Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Μάιος 02, 2016, 16:45:26 μμ »

Σε μια αγορα ενος οποιουδηποτε προιοντος (στην προκειμενη του ρολογιου) επιδρα η λογικη και το συναισθημα..Επομενως καποιος που θελει να πουλησει θα πρεπει να κερδισει ή την λογικη ή την καρδια ή και τα δυο του υποψηφιου αγοραστη..Η λογικη εχει συγκεκριμενη διαδικασια λειτουργιας που βασιζεται σε εμπειρικα δεδομενα και αδιαμφισβητητα πραγματικα γεγονοτα σε αντιθεση με το συναισθημα οπου εκει υπεισερχονται καθαρα υποκειμενικα κριτηρια οπως εχουν αυτα διαμορφωθει (ή και μπορει να βρισκονται ακομα σε φαση συνεχους διαπλασης) με το περασμα του χρονου με την καθημερινη ασκηση ποικιλων μορφων επιρροων (απο την κοινη συνειδηση ενος λαου το τι θεωρει ωραιο, το τι διδασκεται στο σχολειο, πως γαλουχειται γενικοτερα στις δομες μιας κοινωνιας κλπ)..
Συνεπως, εγω που θελω να πουλησω το προιον μου πρεπει με καθε τροπο να κερδισω ενα απ´τα δυο (αντικειμενικο-υποκειμενικο κριτηριο) ή και τα δυο στην καλυτερη..Μπορει να εχω πολυ καλο προιον αλλα να μην συγκινει αισθητικα/συναισθηματικα ή το αντιστροφο...Καθε εταιρεια λοιπον που εχει κερδισει την εμπιστοσυνη, την καρδια, την λογικη του πελατη, το χει κανει ειτε με αργα σταθερα βηματα (με πιστη, πεισμα και λοιπες αξιες σ´αυτο που κανει) ειτε με εκρηκτικο τροπο μεσω ισχυρης εκθεσης σε προτυπα κλπ (διαφημιστικες καμπανιες με την συμμετοχη συγχρονων ειδωλων των τεχνων, αθληματων κ.α.)
επηρεαζοντας σε βαθμο "θολωσης" της διανοιας και δημιουργωντας αμφιροπα συμπερασματα, ανερματιστα λογικης και αλληλοσυγκρουομενες συναισθηματικες εξαρσεις..
Εταιρειες οπως η ρολεξ, σεικο, πανερει, βασερον, πατεκ, σιτιζεν κλπ μπορουμε να ψυχανεμισθουμε λιγο πολυ πως η καθε μια εφτασε εκει που βρισκεται..
Τωρα για το κατα ποσο επηρεαζομαστε απ το brand name μιας εταιρειας εχει να κανει, οπως αναφερθηκε παραπανω, κατα ποσο η εταιρεια αυτη κερδισε την λογικη ή την καρδια μας..Να μην παραβλεπεται ομως οτι οση αξια πρεπει να δινεται στη λογικη αλλη τοση να δινεται και στην καρδια διοτι στη ζωη πρεπει να συνυπαρχουν εαν θελουμε πραγματικα να λεμε οτι καναμε μια επιτυχημενη αγορα για την ικανοποιηση του εαυτου μας..
Χαρη εχεις φοβερη γραφη!!!

Στάλθηκε από: georgefl74
« στις: Μάιος 02, 2016, 16:43:12 μμ »

Το χόμπι αυτό έχει απ'όλα, σαν καλός μπαχτσές.

Πολλοί απλά θέλουν να παραμυθιαστούν, άλλοι να πουλμουρ, άλλοι να ψάχνουν το δυσεύρετο, άλλοι να βάλουν ότι τους καυλώσει, άλλοι ψάχνουν τη νιρβάνα που θα εξασφαλίσει η μαγική πεντάδα ρολογιών. Ο καθένας με τον παρά του κάνει το χαβά του.

Δεν νομίζω ότι με επηρεάζει προσωπικά ιδιαίτερα το brand name, εκτός στο αρνητικό, κάποιες μάρκες που κάνουν για μένα πολλά φάουλ και πήραν κόκκινη για αντιαθλητικό παιχνίδι. Αν μου αρέσει κάτι θα το ψάξω και θα το βρω, το γούστο μου μένει και πολύ σταθερό αν κρίνω από το ότι ψάχνω τα ίδια ρολόγια χρόνια.
Στάλθηκε από: Ισίδωρος
« στις: Μάιος 01, 2016, 18:55:29 μμ »

Το brand name κρυβει καποιες προσδοκιες του αγοραστή, καποια στανταρντς που η κάθε εταιρεια εχει αποδειξει οτι διαθέτει....εννοειται οτι επηρρεαζει την τελική αγορά.

Τι θα παω να παρω ?
Ενα ανωνυμο προιον?
Ενα προιον που δεν εχει μεγαλο ονομα γιατι ειμαι και πολυ ψαγμενος και καταλαβα οτι ειναι εταιρειαρα παρολο που δεν αγοραζει ουτε η  μανα του ιδιοκτητη?

αν είχα την γνώση θα το έκανα!
Στάλθηκε από: stavros14
« στις: Μάιος 01, 2016, 08:31:45 πμ »

Πολύ ωραιο θέμα ανοίχτηκε και διαβάζουμε  ενδιαφερουσες απόψεις.Βασικά είναι πολύ δύσκολο να βγει κάποιο συμπέρασμα διότι το θέμα εμπεριέχει την αίσθηση του ωραίου και τα κριτήρια ποιότητας.Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να καθοριστεί το όριο μεταξύ αντικειμενικου και υποκειμενικου σε αυτά ώστε να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα.Ίσως όπως έχει γράψει και ο stelakos νομίζω και συμφωνώ το χόμπι μας δεν έχει λογική οπότε πρέπει να το δούμε απλά με βάση τι συναίσθημα βγάζει στον καθένα.

Στάλθηκε από το C2105 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: soprano
« στις: Μάιος 01, 2016, 06:19:49 πμ »

Δεν πάω με βάση τα ονόματά,ειδάλλως θα είχα και rolex,omega κ.α πού προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου,αντε 2-3 μοντέλα τους,αλλά οχι και τόσο πολύ ώστε να τα αποκτήσω,ανεξαρτήτου τιμής.
Αν κάτι μου κάτσει ωραία στο μάτι,θα το τσίμπησω.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: Vagelis
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 23:31:14 μμ »

Οκ...
Πραγματικά είναι τόσο μεστό και ωραίο το κείμενο που έγραψες που θα το διαβάσω αύριο με την ησυχία μου για να συνεχίσουμε τη συζήτηση...
Στάλθηκε από: harolagoha
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 23:23:58 μμ »

Σε μια αγορα ενος οποιουδηποτε προιοντος (στην προκειμενη του ρολογιου) επιδρα η λογικη και το συναισθημα..Επομενως καποιος που θελει να πουλησει θα πρεπει να κερδισει ή την λογικη ή την καρδια ή και τα δυο του υποψηφιου αγοραστη..Η λογικη εχει συγκεκριμενη διαδικασια λειτουργιας που βασιζεται σε εμπειρικα δεδομενα και αδιαμφισβητητα πραγματικα γεγονοτα σε αντιθεση με το συναισθημα οπου εκει υπεισερχονται καθαρα υποκειμενικα κριτηρια οπως εχουν αυτα διαμορφωθει (ή και μπορει να βρισκονται ακομα σε φαση συνεχους διαπλασης) με το περασμα του χρονου με την καθημερινη ασκηση ποικιλων μορφων επιρροων (απο την κοινη συνειδηση ενος λαου το τι θεωρει ωραιο, το τι διδασκεται στο σχολειο, πως γαλουχειται γενικοτερα στις δομες μιας κοινωνιας κλπ)..
Συνεπως, εγω που θελω να πουλησω το προιον μου πρεπει με καθε τροπο να κερδισω ενα απ´τα δυο (αντικειμενικο-υποκειμενικο κριτηριο) ή και τα δυο στην καλυτερη..Μπορει να εχω πολυ καλο προιον αλλα να μην συγκινει αισθητικα/συναισθηματικα ή το αντιστροφο...Καθε εταιρεια λοιπον που εχει κερδισει την εμπιστοσυνη, την καρδια, την λογικη του πελατη, το χει κανει ειτε με αργα σταθερα βηματα (με πιστη, πεισμα και λοιπες αξιες σ´αυτο που κανει) ειτε με εκρηκτικο τροπο μεσω ισχυρης εκθεσης σε προτυπα κλπ (διαφημιστικες καμπανιες με την συμμετοχη συγχρονων ειδωλων των τεχνων, αθληματων κ.α.)
επηρεαζοντας σε βαθμο "θολωσης" της διανοιας και δημιουργωντας αμφιροπα συμπερασματα, ανερματιστα λογικης και αλληλοσυγκρουομενες συναισθηματικες εξαρσεις..
Εταιρειες οπως η ρολεξ, σεικο, πανερει, βασερον, πατεκ, σιτιζεν κλπ μπορουμε να ψυχανεμισθουμε λιγο πολυ πως η καθε μια εφτασε εκει που βρισκεται..
Τωρα για το κατα ποσο επηρεαζομαστε απ το brand name μιας εταιρειας εχει να κανει, οπως αναφερθηκε παραπανω, κατα ποσο η εταιρεια αυτη κερδισε την λογικη ή την καρδια μας..Να μην παραβλεπεται ομως οτι οση αξια πρεπει να δινεται στη λογικη αλλη τοση να δινεται και στην καρδια διοτι στη ζωη πρεπει να συνυπαρχουν εαν θελουμε πραγματικα να λεμε οτι καναμε μια επιτυχημενη αγορα για την ικανοποιηση του εαυτου μας..
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:57:44 μμ »

Εγω για steinhart
Δε βαριέσαι...
Swiss made να ναι ,κι ότι να ναι...
Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:55:47 μμ »

Εγω για steinhart
Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:47:55 μμ »

Τι να σου πω ρε συ?
Εχω ανοιξει θεμα και περιμενω την προταση σου
Στάλθηκε από: george_
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:45:58 μμ »

Rolex και seiko μόνο.
Εξαιρέσεις: 1 moon ,1 panerai base
Αν εισαι απο Σαουδική και εχεις πετρελαιοπηγή, παιρνεις και ναυτίλο.
Τι είπαμε ότι σκέφτεσαι να αγοράσεις, στην τελευταία συνάντηση;  :D
για πες και εμας
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:44:02 μμ »

Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:40:35 μμ »

Ταγκ?
Στάλθηκε από: Vagelis
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:36:34 μμ »

Rolex και seiko μόνο.
Εξαιρέσεις: 1 moon ,1 panerai base
Αν εισαι απο Σαουδική και εχεις πετρελαιοπηγή, παιρνεις και ναυτίλο.
Τι είπαμε ότι σκέφτεσαι να αγοράσεις, στην τελευταία συνάντηση;  :D
Στάλθηκε από: Ilias-G
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:35:36 μμ »

Ναι αλλά όχι μόνο Rolex;D
Mόνο, μόνο!! :D :D
Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:34:52 μμ »

Rolex και seiko μόνο.
Εξαιρέσεις: 1 moon ,1 panerai base
Αν εισαι απο Σαουδική και εχεις πετρελαιοπηγή, παιρνεις και ναυτίλο.
Στάλθηκε από: Vagelis
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:32:46 μμ »

Ναι αλλά όχι μόνο Rolex;D
Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:31:46 μμ »

Ακριβως Ηλία!
Στάλθηκε από: Ilias-G
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:28:16 μμ »

Το brand name κρυβει καποιες προσδοκιες του αγοραστή, καποια στανταρντς που η κάθε εταιρεια εχει αποδειξει οτι διαθέτει....εννοειται οτι επηρρεαζει την τελική αγορά.

Τι θα παω να παρω ?
Ενα ανωνυμο προιον?
Ενα προιον που δεν εχει μεγαλο ονομα γιατι ειμαι και πολυ ψαγμενος και καταλαβα οτι ειναι εταιρειαρα παρολο που δεν αγοραζει ουτε η  μανα του ιδιοκτητη?


Σωστός!!


Γι'αυτό, Rolex!!!!  :D :D :D

Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:22:42 μμ »

Το brand name κρυβει καποιες προσδοκιες του αγοραστή, καποια στανταρντς που η κάθε εταιρεια εχει αποδειξει οτι διαθέτει....εννοειται οτι επηρρεαζει την τελική αγορά.

Τι θα παω να παρω ?
Ενα ανωνυμο προιον?
Ενα προιον που δεν εχει μεγαλο ονομα γιατι ειμαι και πολυ ψαγμενος και καταλαβα οτι ειναι εταιρειαρα παρολο που δεν αγοραζει ουτε η  μανα του ιδιοκτητη?

Στάλθηκε από: george_
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 22:07:08 μμ »

οι καλες ταινιες
Σωστό....
Αλλά και υπάρχουν πολλές κακές που έχουν βγάλει στο πολλαπλάσιο τα λεφτά τους λόγω διαφημιστικής προπαγάνδας.

Θέλω να πω,ότι η διαφήμιση είναι το παν.Αυτό δε σημαίνει ότι ένα προιόν με βαρύ brand name δεν έχει αξία.
Σίγουρα όμως δεν έχει πάντα την χρηματική αξία που του αποδίδεται...σε σημείο αισχροκέρδειας πολλές φορές.
Ισχυει το ιδιο,μια εταρια εχει διαρκεια και συνεχεια
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 21:51:14 μμ »

οι καλες ταινιες
Σωστό....
Αλλά και υπάρχουν πολλές κακές που έχουν βγάλει στο πολλαπλάσιο τα λεφτά τους λόγω διαφημιστικής προπαγάνδας.

Θέλω να πω,ότι η διαφήμιση είναι το παν.Αυτό δε σημαίνει ότι ένα προιόν με βαρύ brand name δεν έχει αξία.
Σίγουρα όμως δεν έχει πάντα την χρηματική αξία που του αποδίδεται...σε σημείο αισχροκέρδειας πολλές φορές.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Απρίλιος 30, 2016, 21:45:41 μμ »

οι καλες ταινιες