Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Μάιος 08, 2016, 23:15:10 μμ »

Το power reserve δεν έχει να κάνει με τα λάδια που ξεράθηκαν.

Τα ξερά λάδια κάνουν τριβές, φθείρουν τα ρουμπίνια-έδρανα ( αν έχει), και τρώνε τα γρανάζια. Οπότε το ρολόϊ θα έχανε.

Εδώ φαίνεται ότι δεν φορτίζει πλήρως, οπότε ή θέλει κάποιους κύκλους για να στρώσει, ελατήρια σε πλήρη έκταση, ή κάτι άλλο το εμποδίζει.

Στο όργανο φαίνεται το amplitude, οπότε αποφασίζεις.

Το ότι το φόρεσε 2-4-6 ώρες, δεν σημαίνει ότι φόρτισε. Εξαρτάται από τις κινήσεις του κάθε ανθρώπου. Βάλε ρολοϊ στην γυναίκα μου και περίμενε να κουρδίσει. :D Πιο πολύ κουνιέται η Ευζωνική φρουρά παρά αυτή.
Στάλθηκε από: xRallyArt
« στις: Μάρτιος 15, 2016, 22:16:58 μμ »


Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας!
όπως έχω αναφέρει ήδη έστειλα ένα μήνυμα στο μέιλ που είχε η επίσημη ιστοσελίδα της hamilton.
Σήμερα έλαβα απάντηση από το Customer Service της Swatchgroup στα ελληνικά και μου ζητάνε να τους πω πότε και από ποιο κατάστημα έχει σταλεί το ρολόι για επισκευή.

Τι συμβουλεύετε να κάνω; Να ξαναπάω πρώτα στο κοσμηματοπωλείο μήπως και βρεθεί λύση; Δεν θα ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα στο κατάστημα...

Όχι... αυτό το παραμυθάκι που παίζουν τα καταστήματα ότι δήθεν το "έχουν στείλει για επισκευή" και το κατσαβιδιάζουν μόνοι τους και ότι γίνει... κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει και να καταλάβουν ότι τέτοιες κουτοπονηριές δεν περνάνε ποια.

Μιλάς και δίνεις  ότι πληροφορία σου ζητήσει το Customer Service της Swatch. Στο λέω εγώ που σκέφτηκα σαν εσενα και το μετάνιωσα αφού το πήρα πίσω μετά από 3ης μήνες, επισκευασμένο ενώ είχε και μια αναμνηστική δαχτυλιά του τεχνίτη τους στο εσωτερικό μέρος του κρυστάλλου. Και ξανά μπήκα στον κόπο και τα έξοδα να το τρέχω σε δικό μου τεχνικό για να το ανοίξει, να το καθαρίσει.... και να το στεγανοποιήσει!
+1000000000000000

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Στάλθηκε από: IronHawk
« στις: Μάρτιος 15, 2016, 21:57:58 μμ »


Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας!
όπως έχω αναφέρει ήδη έστειλα ένα μήνυμα στο μέιλ που είχε η επίσημη ιστοσελίδα της hamilton.
Σήμερα έλαβα απάντηση από το Customer Service της Swatchgroup στα ελληνικά και μου ζητάνε να τους πω πότε και από ποιο κατάστημα έχει σταλεί το ρολόι για επισκευή.

Τι συμβουλεύετε να κάνω; Να ξαναπάω πρώτα στο κοσμηματοπωλείο μήπως και βρεθεί λύση; Δεν θα ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα στο κατάστημα...

Όχι... αυτό το παραμυθάκι που παίζουν τα καταστήματα ότι δήθεν το "έχουν στείλει για επισκευή" και το κατσαβιδιάζουν μόνοι τους και ότι γίνει... κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει και να καταλάβουν ότι τέτοιες κουτοπονηριές δεν περνάνε ποια.

Μιλάς και δίνεις  ότι πληροφορία σου ζητήσει το Customer Service της Swatch. Στο λέω εγώ που σκέφτηκα σαν εσενα και το μετάνιωσα αφού το πήρα πίσω μετά από 3ης μήνες, επισκευασμένο ενώ είχε και μια αναμνηστική δαχτυλιά του τεχνίτη τους στο εσωτερικό μέρος του κρυστάλλου. Και ξανά μπήκα στον κόπο και τα έξοδα να το τρέχω σε δικό μου τεχνικό για να το ανοίξει, να το καθαρίσει.... και να το στεγανοποιήσει!
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Μάρτιος 15, 2016, 17:31:09 μμ »

να απαντησεις στο mail,πελατης εισαι

σψστά, πελάτης είμαι.
απλά ρώτησα υπό την έννοια ότι δεν ξαναπήγα να τους πω ότι το πρόβλημα συνεχίζεται και ότι θέλω αντικατάσταση και αυτοί μου το αρνήθηκαν.
Πας, κι απαιτείς αντικατάσταση...
Αν αρνηθούν,τους λες ότι θα επικοινωνήσεις με mail με το swatch group έξω,και όλα θα πάνε καλά απο κει και πέρα... ;D
Στάλθηκε από: theodoxos
« στις: Μάρτιος 15, 2016, 16:55:21 μμ »

να απαντησεις στο mail,πελατης εισαι

σψστά, πελάτης είμαι.
απλά ρώτησα υπό την έννοια ότι δεν ξαναπήγα να τους πω ότι το πρόβλημα συνεχίζεται και ότι θέλω αντικατάσταση και αυτοί μου το αρνήθηκαν.
μιλα κατευθειαν με τους μεγαλους και ασε το χαλασμενο τηλ...  να τελειωνεις
Στάλθηκε από: panpap
« στις: Μάρτιος 15, 2016, 16:44:35 μμ »

να απαντησεις στο mail,πελατης εισαι

σψστά, πελάτης είμαι.
απλά ρώτησα υπό την έννοια ότι δεν ξαναπήγα να τους πω ότι το πρόβλημα συνεχίζεται και ότι θέλω αντικατάσταση και αυτοί μου το αρνήθηκαν.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάρτιος 15, 2016, 16:40:08 μμ »

να απαντησεις στο mail,πελατης εισαι
Στάλθηκε από: panpap
« στις: Μάρτιος 15, 2016, 16:38:17 μμ »


Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας!
όπως έχω αναφέρει ήδη έστειλα ένα μήνυμα στο μέιλ που είχε η επίσημη ιστοσελίδα της hamilton.
Σήμερα έλαβα απάντηση από το Customer Service της Swatchgroup στα ελληνικά και μου ζητάνε να τους πω πότε και από ποιο κατάστημα έχει σταλεί το ρολόι για επισκευή.

Τι συμβουλεύετε να κάνω; Να ξαναπάω πρώτα στο κοσμηματοπωλείο μήπως και βρεθεί λύση; Δεν θα ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα στο κατάστημα...
Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 22:00:27 μμ »

Δεν ειναι φυσιολογικό. Πρέπει να επιμείνεις, μην το αφήσεις το θέμα.
Στάλθηκε από: AntonisCh
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 17:00:14 μμ »

Νομίζω έχω ξαναγράψει να μην γίνεται αγορά αυτόματου από βιτρίνα εκτός και αν είναι απίστευτη έκπτωση οπότε και σίγουρα θα χρειαστεί σερβις λιπαντικου. Τα έντονα φώτα 24/7 στη βιτρίνα και ο ήλιος στεγνώνουν το λιπαντικό μέσα στη μηχανή.
Πολύ χρήσιμη επισήμανση. Ευχαριστούμε!
Στάλθηκε από: panpap
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 15:44:45 μμ »

Νομίζω έχω ξαναγράψει να μην γίνεται αγορά αυτόματου από βιτρίνα εκτός και αν είναι απίστευτη έκπτωση οπότε και σίγουρα θα χρειαστεί σερβις λιπαντικου. Τα έντονα φώτα 24/7 στη βιτρίνα και ο ήλιος στεγνώνουν το λιπαντικό μέσα στη μηχανή.

Η έκπτωση για αγορά τοις μετρητοίς ήταν η ίδια με άλλα καταστήματα, οπότε δεν έπαιξε ρόλο.
Τα υπόλοιπα που αναφέρεις ομολογώ ότι δεν τα γνώριζα.
Στάλθηκε από: georgefl74
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 15:37:56 μμ »

Νομίζω έχω ξαναγράψει να μην γίνεται αγορά αυτόματου από βιτρίνα εκτός και αν είναι απίστευτη έκπτωση οπότε και σίγουρα θα χρειαστεί σερβις λιπαντικου. Τα έντονα φώτα 24/7 στη βιτρίνα και ο ήλιος στεγνώνουν το λιπαντικό μέσα στη μηχανή.
Στάλθηκε από: panpap
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 15:15:34 μμ »

Δεν πέφτω κι απ τα σύννεφα ....στην Ελλάδα είμαστε....
Πας, κι απαιτείς αντικατάσταση...
Αν αρνηθούν,τους λες ότι θα επικοινωνήσεις με mail με το swatch group έξω,και όλα θα πάνε καλά απο κει και πέρα... ;D
[/quote]


Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Έχω ήδη στείλει ερώτημα στο mail που αναφέρει το site της hamilton, περιγράφοντας μόνο το πρόβλημα (χωρίς στοιχεία καταστήματος κλπ).
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 15:06:43 μμ »

Η ΕΤΑ που φοράει,έχει power reserve γύρω στις 40 ώρες....άρα δεν σταμάτησε φυσιολογικά...
πετρο ποσο πρεπει να το φοραει συνεχομενα για να πιασει το 40ρι;
Οι χρόνοι που λέει ότι το φόρεσε,αρκούν νομίζω για το 40άρι...
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 15:06:06 μμ »

Το πρόβλημα στο power reserve που αναφέρεις δεν θα το έβρισκαν-έλυναν στο service που το έστειλαν; το κράτησαν 2 βδομάδες...
Δεν πέφτω κι απ τα σύννεφα ....στην Ελλάδα είμαστε....
Πας, κι απαιτείς αντικατάσταση...
Αν αρνηθούν,τους λες ότι θα επικοινωνήσεις με mail με το swatch group έξω,και όλα θα πάνε καλά απο κει και πέρα... ;D
Στάλθηκε από: theodoxos
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 15:01:28 μμ »

Η ΕΤΑ που φοράει,έχει power reserve γύρω στις 40 ώρες....άρα δεν σταμάτησε φυσιολογικά...
πετρο ποσο πρεπει να το φοραει συνεχομενα για να πιασει το 40ρι;
Στάλθηκε από: panpap
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 14:58:39 μμ »

Είναι πιθανό να το είχαν πολύ καιρό σε στοκ,άρα και σε πλήρη ακινησία,κι αυτό να δημιούργησε προβλήματα στο power reserve...
Σε κάθε περίπτωση:
Το πηγαίνεις πίσω,εφόσον έχεις την εγγύηση,και ζητάς(και απαιτείς) αντικατάσταση με καινούργιο ίδιο...

Είναι όντως πιθανό, γιατί τα πλαστικά που προστάτευαν τα μεταλλικά μέρη ξεκολλούσαν με δυσκολία (πολυκαιρισμένα) και το συγκεκριμένο ήταν και στη βιτρίνα του καταστήματος για καιρό.
Το πρόβλημα στο power reserve που αναφέρεις δεν θα το έβρισκαν-έλυναν στο service που το έστειλαν; το κράτησαν 2 βδομάδες...
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 14:58:04 μμ »

Η ΕΤΑ που φοράει,έχει power reserve γύρω στις 40 ώρες....άρα δεν σταμάτησε φυσιολογικά...
Στάλθηκε από: theodoxos
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 14:52:49 μμ »

ποση ωρα το φορεσες πριν μετρησεις;

αν εννοείς την τελευταία φορά, το κούρδισα Δευτέρα πρωί, το φόρεσα μέχρι τις 21.00 το βράδυ, το ξαναφόρεσα Τρίτη πρωί (δεν είχαν περάσει 12 ώρες), το έβγαλα το απόγευμα κατά τις 18.00 και την επόμενη μέρα το πρωί είχε σταματήσει και έδειχνε 08.10 (άρα σταμάτησε μετά από 14 ώρες περίπου).
νομιζω φυσιολογικα σταματησε....  αλλα ας ακουσεις τη γνωμη και απο αλλους που ξερουν καλυτερα
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 14:52:32 μμ »

Είναι πιθανό να το είχαν πολύ καιρό σε στοκ,άρα και σε πλήρη ακινησία,κι αυτό να δημιούργησε προβλήματα στο power reserve...
Σε κάθε περίπτωση:
Το πηγαίνεις πίσω,εφόσον έχεις την εγγύηση,και ζητάς(και απαιτείς) αντικατάσταση με καινούργιο ίδιο...
Στάλθηκε από: panpap
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 14:46:00 μμ »

ποση ωρα το φορεσες πριν μετρησεις;

αν εννοείς την τελευταία φορά, το κούρδισα Δευτέρα πρωί, το φόρεσα μέχρι τις 21.00 το βράδυ, το ξαναφόρεσα Τρίτη πρωί (δεν είχαν περάσει 12 ώρες), το έβγαλα το απόγευμα κατά τις 18.00 και την επόμενη μέρα το πρωί είχε σταματήσει και έδειχνε 08.10 (άρα σταμάτησε μετά από 14 ώρες περίπου).
Στάλθηκε από: theodoxos
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 14:30:14 μμ »

ποση ωρα το φορεσες πριν μετρησεις;
Στάλθηκε από: panpap
« στις: Μάρτιος 11, 2016, 10:48:19 πμ »

Καλημέρα σε όλους!

Είμαι νέο μέλος στο forum και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
Τον Δεκέμβριο του 2015 αγόρασα από κοσμηματοπωλείο του κέντρου ένα αυτόματο ρολόι hamilton jazzmaster regulator auto

http://www.hamiltonwatch.com/collection/american-classic/jazzmaster/regulator-auto/h42615553-0

Μετά από λίγες μέρες διαπίστωσα ότι το ρολόι αν μείνει ακούνητο πάνω από 12-14 ώρες σταματάει. Το πήγα στο μαγαζί που το αγόρασα με την κάρτα εγγύησης και το έστειλαν για service. Ωστόσο, χθες που δεν το φόρεσα για 14 ώρες σταμάτησε και πάλι.
Σημειώνω ότι το ρολόι δεν υπέστη κάποιο χτύπημα ή κάτι άλλο.

Ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα και τι προτείνετε?
Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος (π.χ. φορά) κουρδίσματος;