Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: panos4tw
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2017, 10:43:50 πμ »

Το κούρδισμα κράτησε ένα 12ωρο χωρίς να το φοράω το οποίο για μένα είναι good enough, οπότε όλα καλά και συνεχίζουμε. Αν και όταν ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα, βλέπουμε και τη διάρκεια του κουρδίσματος.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2017, 01:21:31 πμ »

...αρα ηρέμησες !  :)
Στάλθηκε από: panos4tw
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2017, 21:34:40 μμ »

Τελικα το τοπικο ρολογαδικο του εκανε "σερβις" με 10 ευρω και μου ειπε οτι δουλευει. Ειχα απο την αρχη τις αμφιβολιες μου και τωρα βλεπω οτι οταν ειναι ξεκουρδιστο, δεν αρκει να το φορεσω οπως πριν για να παρει μπρος...αλλα πρεπει να το κουνησω εντονα. Επισης φαινεται να κραταει πολυ λιγοτερο οταν δεν το φοραω...θα το φορεσω αυριο μια ολοκληρη μερα και ιδομεν.
Στάλθηκε από: Svl
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2017, 16:56:42 μμ »

Για την ώρα το έχω δώσει σε ένα συνοικιακό ρολογάδικο...
Σωστή κίνηση το τοπικό ρολογάδικο.
Μοναδική ένσταση: δεν θα το άφηνα.

Σιγά την εκτίμηση που θα κάνει..
Ένας σοβαρός τεχνίτης το ανοίγει (μπροστά σου) και σε 2΄σου λέει τι ακριβώς χρειάζεται.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2017, 11:09:38 πμ »

Μάλιστα, ευχαριστώ. Για την ώρα το έχω δώσει σε ένα συνοικιακό ρολογάδικο...ανάλογα με την εκτίμηση κόστους που θα κάνει, ίσως αξίζει να το στείλω πίσω για εγγύηση.

Θεωρώ ότι η επέμβαση / άνοιγμα από μη εξουσιοδοτημένο, ακυρώνει την εγγύησή σου.

Βασική αρχή σε όλες τις εγγυήσεις.
Στάλθηκε από: panos4tw
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2017, 09:45:30 πμ »

Μάλιστα, ευχαριστώ. Για την ώρα το έχω δώσει σε ένα συνοικιακό ρολογάδικο...ανάλογα με την εκτίμηση κόστους που θα κάνει, ίσως αξίζει να το στείλω πίσω για εγγύηση.
Στάλθηκε από: sneakysneaky
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2017, 00:10:05 πμ »

Όντας μη επίσημος αντιπρόσωπος,  δίνει εγγύηση το ίδιο το μαγαζί.  Φοβάμαι ότι δεν θα σε καλύψει η επίσημη αντιπροσωπεία.  Απ'όσο έχω διαβάσει στο watchuseek πάντως,   είναι αξιόπιστο το customer support τους.  Η ταλαιπωρία φυσικά παραμένει...
Στάλθηκε από: AntonisCh
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2017, 17:22:10 μμ »

Καλησπέρα φιλε.
Συνήθως, οταν αγοραζεις από διαδίκτυο η εγγύηση δεν καλύπτεται από τοπικο αντιπρόσωπο.
Ειδικα σε αυτήν την κατηγορία ωρολογίων.

Δεν χανεις τιποτα βεβαια να κανεις ενα τηλεφωνο.
Στάλθηκε από: panos4tw
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2017, 09:43:38 πμ »

Πριν λίγο περισσότερο από 1 χρόνο αγόρασα 1 Orient Bambino από το DutyfreeIsland.Com, το οποίο σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά ενώ το φορούσα. Το ρολόι ναι μεν ήρθε με βιβλιαράκι που αναγράφει πάνω Orient Guarantee, αλλά παρόλο που έχει σφραγίδα δεν έχει ημερομηνία έναρξης ή λήξης της εγγύησης. Στην ιστοσελίδα του DutyFreeIsland.com αναφέρει ότι μπορώ να στείλω το ρολόι πίσω σε αυτούς για θέματα εγγύησης με μόνη υποχρέωση να καλύψω τα μεταφορικά.

Έχει κανείς ανάλογες εμπειρίες; Μπορώ να στείλω το ρολόι στην ελληνική αντιπροσωπεία της Orient;

Ευχαριστώ