Στάλθηκε από: theodoxos
« στις: Φεβρουάριος 19, 2019, 22:13:03 μμ »όχι, έχει παλιά logo. (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)ειναι η απαντηση στο κουιζ?
όχι, έχει παλιά logo. (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)ειναι η απαντηση στο κουιζ?
. (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)ειναι η απαντηση στο κουιζ?
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)το περίμενα στο 2ο ποστ...
......................τότε γιατί πολλές εταιρείες συνέχεια το αλλάζουν; αφού αυτό μάλλον τους κάνει κακό παρά καλό;
της tag μου αρέσει (ποιο πολύ το μονόχρωμο) αλλά και το σκέτο β της Β (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)Με χρωμα
Το θέμα είναι το κάθε logo να έχει κάτι να πεί, να εκπροσωπεί, και να μην είναι τυχάρπαστο.τότε γιατί πολλές εταιρείες συνέχεια το αλλάζουν; αφού αυτό μάλλον τους κάνει κακό παρά καλό;
Και κάθε εταιρία, προσπαθεί να το κάνει βαρύ / σημαίνον / μοναδικό, και το προστατεύει σαν registered, trade mark, κλπ.
Η αναγνώριση του logo, ( αναγνωρισιμότητα ), είναι η ιδιότητα που επιδιώκει η κάθε εμπορική φίρμα, και υπάρχουν έρευνες που έδειχναν ποια logos είχαν παγκόσμια αναγνώριση (*).
Η προσθήκη στο dial, πρέπει να είναι συμμετρική, αναλογικού μεγέθους και διακριτή.
Και όπως λέει και ο κανόνας, σήμα - σχήμα - χρώμα - θέση, να είναι εκεί, που το αναζητά ο μέσος υποψήφιος αγοραστής.
___________________________
(*) Και τα αποτελέσματα ήταν κουνελάκι, αστέρι, προπέλλα, RR, κλπ.
Μηχανη?
Λατρεύω το Φ της baume & mercier όταν το έχει πάνω από το όνομα στο dial...
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Αλλά, ίσως ακόμα περισσότερο, όταν το έχει στη θέση 12...
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)