Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2011, 14:42:05 μμ »

Rolex Daytona el primero

Οι τιμες ειναι απο 8.000-10.000+,αναλογα με την κατασταση,το ετος παραγωγης και τον εξοπλισμο(κουτια,χαρτια,αποδειξη αγορας)
Στάλθηκε από: tzistsam
« στις: Μάιος 26, 2011, 14:40:31 μμ »

Την διαφορα την κανει, το ονομα Rolex..Ο χρονογραφος αυτος(Daytona el primero) θεωρειται σημειο αναφορας.Η zenith που κατασκευασε τον el primero,δεν φτανει την ιδια μεταπωλητικη αξια στα ρολογια της..αυτα ειναι τα περιεργα του χωρου
Ετσι ακριβώς όπως τα λες είναι. Η μαμά εταιρεία να έχει μικρότερη μεταπωλητική αξία από την "δανειζόμενη" εταιρεία. Το όνομα τελικά μετράει πάνω απ' όλα. Δεν παν να βγαίνουν καινούργιες μηχανές ή καινοτομίες, η Rolex είναι πάντα κραταιά σε τέτοια ζητήματα.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2011, 14:32:34 μμ »

Rolex:perlage φινιρσμα
Zenith:Cote de Geneve

Οι βιδες ,για την ρυθμιση του σπιραλ στην Zenith,απουσες σε αυτο της Rolex,γιατι εχει την ρυθμιση απο το microstella



Η zenith ειχε και αυτη σε καποια τμηματα φινιρισμα και μαλιστα Cote de Geneve

Την διαφορα την κανει, το ονομα Rolex..Ο χρονογραφος αυτος(Daytona el primero) θεωρειται σημειο αναφορας.Η zenith που κατασκευασε τον el primero,δεν φτανει την ιδια μεταπωλητικη αξια στα ρολογια της..αυτα ειναι τα περιεργα του χωρου
Στάλθηκε από: tzistsam
« στις: Μάιος 26, 2011, 14:23:59 μμ »

Εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση η αισθητή διαφορά στο φινίρισμα, με τη ROLEX κατά τη γνώμη μου να υπερέχει. Δεν περίμενα για να πω την αλήθεια τόση διαφορά ανάμεσα σε 2 εταιρίες αυτού του "ειδικού" βάρους.

Η βασικη διαφορα εχει να κανει με το τεχνικο κομματι,αλλα στις επομενες εκδοσεις και η zenith ,αλλαξε οτι επρεπε

Δευτερη βασικη διαφορα ειναι η αξια μεταπωλησης του Ρολεξ...

Γιώργο δηλαδή πέραν του τεχνικού κομματιού όπως αναφέρεις, το εξτρα φινίρισμα της ρόλεξ αυξάνει την μεταπωλητική της αξία? Δεν λέω το φινίρισμα έχει την λεπτομέρεια του, τον έξτρα χρόνο του να γίνει και φυσικά το παραπάνω κόστος που αυξάνει την τελική τιμή. Αλλά κάποιος άσχετος θα μπορέσει να εκτιμήσει κάτι τέτοιο, εφόσον είναι κάτι που εκ προιμίου δεν μπορεί να δεί?
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2011, 12:16:55 μμ »

Εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση η αισθητή διαφορά στο φινίρισμα, με τη ROLEX κατά τη γνώμη μου να υπερέχει. Δεν περίμενα για να πω την αλήθεια τόση διαφορά ανάμεσα σε 2 εταιρίες αυτού του "ειδικού" βάρους.

Η βασικη διαφορα εχει να κανει με το τεχνικο κομματι,αλλα στις επομενες εκδοσεις και η zenith ,αλλαξε οτι επρεπε

Δευτερη βασικη διαφορα ειναι η αξια μεταπωλησης του Ρολεξ...
Στάλθηκε από: Sol Invictus
« στις: Μάιος 26, 2011, 08:54:48 πμ »

Εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση η αισθητή διαφορά στο φινίρισμα, με τη ROLEX κατά τη γνώμη μου να υπερέχει. Δεν περίμενα για να πω την αλήθεια τόση διαφορά ανάμεσα σε 2 εταιρίες αυτού του "ειδικού" βάρους.
Στάλθηκε από: gsb
« στις: Μάιος 26, 2011, 08:34:54 πμ »



Zenith:Εκανε χρηση λιπαντικου σε μορφη σκονης,λογω τριβων(36.000vph) .



πρωτη φορα το ακουω!!
αραγε χρησιμοποιουνται ή εχουν ποτε χρησιμοποιηθει λιπαντικα σε σκονη,
σε καποια αλλη εφαρμογη??
ξερει κανεις να μας πει?
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2011, 00:43:58 πμ »

Αυτό δυστυχώς δεν το γνωρίζω. :-\

Έχεις κάτι επ' αυτού?

Χ

Zenith:Εκανε χρηση λιπαντικου σε μορφη σκονης,λογω τριβων(36.000vph) .
Στάλθηκε από: X vintage
« στις: Μάιος 26, 2011, 00:35:10 πμ »

Αυτό δυστυχώς δεν το γνωρίζω. :-\

Έχεις κάτι επ' αυτού?

Χ
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2011, 00:31:29 πμ »

Εαν θυμάμαι καλά η Rolex κτυπoύσε στις 28.800bph ενώ η Zenith στις 36.000bph και αυτό γιατί η Rolex δεν ήθελε να χρησιμοποιεί ειδικά λιπαντικά που ήταν εκείνη την εποχή (αλλά όχι σήμερα) απαραίτητα για αυτές τις υψηλές συχνότητες.
Η εκδοχή που κυκλοφόρησε βέβαια ήταν ότι αυτό συνέβη για καλύτερη αξιοπιστία κάτι από το οποίο όμως δεν θεωρώ ότι έπασχε η Zenith ακόμη και στην αρχική εκδοχή του μηχανισμού δηλ. την cal. 3019PHC/PHF.

Χ

Με προλαβες και πολυ καλα εκανες!Τι λιπαντικο ειχε η zenith? ;)
Στάλθηκε από: X vintage
« στις: Μάιος 26, 2011, 00:29:52 πμ »

Εαν θυμάμαι καλά η Rolex κτυπoύσε στις 28.800bph ενώ η Zenith στις 36.000bph και αυτό γιατί η Rolex δεν ήθελε να χρησιμοποιεί ειδικά λιπαντικά που ήταν εκείνη την εποχή (αλλά όχι σήμερα) απαραίτητα για αυτές τις υψηλές συχνότητες.
Η εκδοχή που κυκλοφόρησε βέβαια ήταν ότι αυτό συνέβη για καλύτερη αξιοπιστία κάτι από το οποίο όμως δεν θεωρώ ότι έπασχε η Zenith ακόμη και στην αρχική εκδοχή του μηχανισμού δηλ. την cal. 3019PHC/PHF.

Χ
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2011, 00:16:38 πμ »

Μεγαλη διαφορα θα βρουμε ,στο συστημα κουρδισματος,αν και μετα το αλλαξε και η Zenith..
Rolex(αριστερα)







Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2011, 00:10:58 πμ »




φινιρισμα perlage ,για την Ρολεξ



Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2011, 00:03:56 πμ »

Η μηχανη της Ρολεξ,δεν εχει την ενδειξη ημερομηνιας ,ετσι αλλαζει και το παχος των 2 μηχανων







zenith



Rolex



Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 25, 2011, 23:50:17 μμ »

anglage επεξεργασια για την Ρολεξ(αριστερα),καμια για την Zenith




Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 25, 2011, 23:46:42 μμ »

Rolex:perlage φινιρσμα
Zenith:Cote de Geneve

Οι βιδες ,για την ρυθμιση του σπιραλ στην Zenith,απουσες σε αυτο της Rolex,γιατι εχει την ρυθμιση απο το microstella



Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 25, 2011, 23:39:30 μμ »

Σημαντικη διαφορα,που θα βρει κανεις στην Rolex:balance wheel:microstella







Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 25, 2011, 23:34:18 μμ »

Μικρες και κυριως αισθητικες διαφορες της ιδιας μηχανης που υιοθετησε η Ρολεξ ,για τον χρονογραφο της(Daytona)






Μικρες διαφορες στο προφιλ των δοντιων