Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Wagner669
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 23:30:35 μμ »

...όταν αποκτήσεις παιδιά, θα καταλάβεις ότι στην παρούσα φάση, δεν δύναμαι ( μπορώ σημαίνει αυτό  ;) ) να εκταμιεύσω τέτοιο ποσό για ένα τηλέφωνο.

Ειδικά εγώ, που το τηλέφωνο το χρησιμοποιώ μόνον και μόνον για κάποιες σπάνιες κλήσεις της οικογένειας, φωτογραφίες, και που και που, και κανένα μήνυμα.

Ολες τις άλλες δυνατότητες, ιντερνέτ, φέις μπούκ, τουϊτερ, κλπ, κλπ, ούτε που τα ανοίγω / χρησιμοποιώ.

Οπότε, στο ποσό αυτό, θεωρητικά, αποκτώ ένα τηλέφωνο ανα έτος, για τα επόμενα 5 χρόνια.

Πάντως σε ευχαριστώ πολύ.  :)

το καταλαβαινω no worries :)
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 23:25:32 μμ »

Πολύ περίεργο μέσα σε 2 μήνες να έγινε αυτό. Μήπως έμενε πολύ ώρα στον ήλιο στη παραλία ή τίποτα τέτοιο? Όπως και να έχει αφού υπάρχει εγγύηση ισχύει το "δεν ξέρω τίποτα απλά χάλασε".

...ήμουν σε κλιματιζόμενο χώρο, εν υπηρεσία του γιού, και έστειλα μήνυμα, "είμαι εδώ, πες μου........", και ........τέλος.

Και ο άλλος έπαιρνε, και έλεγε, "Πάει, τα τίναξε ο πατέρας μου". Δεν τα τίναζε νωρίτερα, να κάνω και μισή θητεία ?  :'( :'( :'( :'(
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 23:23:07 μμ »

Και τα δύο της Χριστίνας?  :D

Έχεις και της ηθοποιού?  :D

Μην φανταστείς από ένα φίλο μου ξέρω ότι υπάρχουν.   :D :D :D

Στείλτε τα, να τα δείξω σε έναν "φίλο" μου.  :D :D :D :D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 23:21:54 μμ »

Γιώργο, να σου στείλω το δικό μου το Xiaomi;
Έχει μέσα και φωτογραφίες από ωραία ρολόγια και videos με την Χριστίνα από το big brother και τη Σπυριδούλα από το μάστερ σεφ!

Στείλτο. Αν και τα βίντεα ( το βίντεο, τα βίντεα ), μου τα έδειξαν. Η κοκκινομάλα, όπως έλεγε και φίλος, ξεπετάει τον 6ο στόλο.  :D :D :D :D

Αλλο το "αυτοϊκανοποιούμαι", και γράφω και ένα βιντεάκι, έτσι σεμνό, διακριτικό, και άλλο αυτό ΙΜΟ.  ??? Εδώ, κατεγράφησαν Ρίχτερ. Πολλά Ρϊχτερ  ;D

Οι καθηγητάδες, θα κτυπάνε το κεφάλι τους που έχασαν την ..........ευκαιρία.  :P :P :P ή μήπως ...όχι ?  ::)
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 23:17:03 μμ »

Κυριε Γιωργο μου, παρτε ενα τετοιο, βαλτε του μια καλη θηκη και ενα τζαμακι και για τα επομενα 3-4-5 χρονια θα χετε το κεφαλι σας ησυχο.

...όταν αποκτήσεις παιδιά, θα καταλάβεις ότι στην παρούσα φάση, δεν δύναμαι ( μπορώ σημαίνει αυτό  ;) ) να εκταμιεύσω τέτοιο ποσό για ένα τηλέφωνο.

Ειδικά εγώ, που το τηλέφωνο το χρησιμοποιώ μόνον και μόνον για κάποιες σπάνιες κλήσεις της οικογένειας, φωτογραφίες, και που και που, και κανένα μήνυμα.

Ολες τις άλλες δυνατότητες, ιντερνέτ, φέις μπούκ, τουϊτερ, κλπ, κλπ, ούτε που τα ανοίγω / χρησιμοποιώ.

Οπότε, στο ποσό αυτό, θεωρητικά, αποκτώ ένα τηλέφωνο ανα έτος, για τα επόμενα 5 χρόνια.

Πάντως σε ευχαριστώ πολύ.  :)
Στάλθηκε από: WasteG8
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 16:21:49 μμ »

Γιώργο, να σου στείλω το δικό μου το Xiaomi;
Έχει μέσα και φωτογραφίες από ωραία ρολόγια και videos με την Χριστίνα από το big brother και τη Σπυριδούλα από το μάστερ σεφ!

Και τα δύο της Χριστίνας?  :D

Έχεις και της ηθοποιού?  :D

Μην φανταστείς από ένα φίλο μου ξέρω ότι υπάρχουν.   :D :D :D
Στάλθηκε από: ^Deadly_Sin^
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 16:05:23 μμ »

Πολύ περίεργο μέσα σε 2 μήνες να έγινε αυτό. Μήπως έμενε πολύ ώρα στον ήλιο στη παραλία ή τίποτα τέτοιο? Όπως και να έχει αφού υπάρχει εγγύηση ισχύει το "δεν ξέρω τίποτα απλά χάλασε".
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 14:47:49 μμ »

Πάνω στην ώρα.

Μόλις σήμερα, το Xiaomi των δύο μηνών, ..................ΚΑΠΟΥΤ !

Πάλι χωρίς τηλέφωνο !  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Γιώργο, να σου στείλω το δικό μου το Xiaomi;
Έχει μέσα και φωτογραφίες από ωραία ρολόγια και videos με την Χριστίνα από το big brother και τη Σπυριδούλα από το μάστερ σεφ!
Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 14:35:32 μμ »

Κυριε Γιωργο μου, παρτε ενα τετοιο, βαλτε του μια καλη θηκη και ενα τζαμακι και για τα επομενα 3-4-5 χρονια θα χετε το κεφαλι σας ησυχο.
Είναι πολύ μικρή η οθόνη για τον Γιώργο
Στάλθηκε από: Wagner669
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 10:47:16 πμ »

Πάνω στην ώρα.

Μόλις σήμερα, το Xiaomi των δύο μηνών, ..................ΚΑΠΟΥΤ !

Πάλι χωρίς τηλέφωνο !  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Κυριε Γιωργο μου, παρτε ενα τετοιο, βαλτε του μια καλη θηκη και ενα τζαμακι και για τα επομενα 3-4-5 χρονια θα χετε το κεφαλι σας ησυχο.
Στάλθηκε από: coa00kt
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 10:29:00 πμ »

Ελπίζω να έχεις κρατήσει την απόδειξη αγοράς και να ειναι καμιά μπαταρία το πρόβλημα , είναι φθηνές 8-10 ευρώ.

Κώστας
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Οκτώβριος 01, 2020, 00:28:54 πμ »

Καλησπέρα σε όλους

Είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα με ελληνική αντιπροσωπεία για κινητό Xiaomi εισαγωγής και όχι της Infoquest. Απευθύνθηκα στο συνήγορο του καταναλωτή και το θέμα λυθηκε σε 10 εργάσιμες. Θα σας βοηθήσει και είναι δωρεάν:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Με εκτίμηση
Κωστας

Πάνω στην ώρα.

Μόλις σήμερα, το Xiaomi των δύο μηνών, ..................ΚΑΠΟΥΤ !

Πάλι χωρίς τηλέφωνο !  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Στάλθηκε από: coa00kt
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 20:59:49 μμ »

Ισχύει με όλα τα προιόντα εισαγωγής. Κινιτά ,ρολόγια, υπολογιστές, το θέμα είναι να υπάρχει το βιβλιαράκι της εγγυησης σε international. Να είναι πολυεθνική  και να υπάρχει αντιπρόσωπος στη χώρα αγοράς.

Κώστας
Στάλθηκε από: george_
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 20:36:35 μμ »

Κινητό η ρολοι?
Στάλθηκε από: coa00kt
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 20:35:31 μμ »

Καλησπέρα σε όλους

Είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα με ελληνική αντιπροσωπεία για κινητό Xiaomi εισαγωγής και όχι της Infoquest. Απευθύνθηκα στο συνήγορο του καταναλωτή και το θέμα λυθηκε σε 10 εργάσιμες. Θα σας βοηθήσει και είναι δωρεάν:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Με εκτίμηση
Κωστας
Στάλθηκε από: sub50
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 14:50:15 μμ »

Λοιπόν, έχω νέα. Πριν λίγο με ενημέρωσε ο φίλος.
Τον κάλεσαν από το κατάστημα. Απομαγνήτισαν το ρολόι και του το στέλνουν πίσω.
Άρα το ρολόι είχε μαγνητιστεί μάλλον... κάτι που όμως δεν μπόρεσαν να ελέγξουν και να εντοπίσουν στην αντιπροσωπία... Οκ... 8)
Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 19:20:45 μμ »

Διαβάζω ξανά διαβάζω ... Τι λένε οι τύποι!!!!!
Στάλθηκε από: nikonian
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 19:15:09 μμ »

Εντάξει. Με ζώσαν τα φίδια. Έχω κι εγώ το ίδιο.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:25:30 μμ »

Έχεις δίκιο, δεν το διευκρίνισα. Ο φίλος είναι Αθήνα.

Α, αλλάζει τότε. Φυσιολογικά απευθύνεται ( + το χρονικό διάστημα ) στον αντιπρόσωπο.

Πείτε ποιος είναι να τον ..........κράξουμε  ;D

Σημ. Από φίλο, επαγγελματία του είδους, γνωρίζω ότι η ανάθεση αντιπροσώπευσης, γίνεται ΚΑΙ με την προϋπόθεση ύπαρξης τεχνικού, ενημερωμένου στα μοντέλα της εκάστοτε εταιρίας.

Πολλοί, ΔΕΝ το τηρούν, και τα στέλνουν σε τρίτους, για πολλούς και διαφόρους λόγους.

Εχουμε εδώ, από ίδια ρολόγια, παρόμοια συμπεριφορά μηχανισμού ?
Στάλθηκε από: george_
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:22:07 μμ »

Το μαγαζί πουλάει μέσω ίντερνετ, πρώτα πας Αθήνα στον επίσημο
Στάλθηκε από: sub50
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:20:21 μμ »

Έχεις δίκιο, δεν το διευκρίνισα. Ο φίλος είναι Αθήνα.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:16:13 μμ »

Εγώ ξέρω Γιώργο ότι όταν έχεις ένα θέμα με ένα προϊόν που έχεις αγοράσει πριν μήνες (όχι πριν μερικές μέρες) και είναι εντός εγγύησης, πας στην αντιπροσωπεία και όχι στο κατάστημα, εκτός και αν έχεις αγοράσει την ανάλογη υπηρεσία (π.χ. επέκταση εγγύησης από τπο κατάστημα).

Εδώ λοιπόν, θεωρώ ότι έκανε πολύ καλά ο φίλος και πήγε στην αντιπροσωπεία πρώτα.

Έγινε  λοιπόν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες... η αντιπροσωπεία δεν το κάλυψε και τον παρέπεμψε στο κατάστημα, το οποίο ανταποκρίθηκε και εκτιμώ ότι θα τον καλύψει.

Αν είσαι στην Εξω-κάτω-Παναγιά, δίπλα στον Αρκτικό κύκλο, θα τρέχεις στις .........πρωτεύουσες ?

Και εφόσον είναι στην εγγύηση, διαμεσολαβούν.

Εκτός και αν κάτι ΔΕΝ κατάλαβα καλά. 
Στάλθηκε από: sub50
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:09:15 μμ »

Εγώ ξέρω Γιώργο ότι όταν έχεις ένα θέμα με ένα προϊόν που έχεις αγοράσει πριν μήνες (όχι πριν μερικές μέρες) και είναι εντός εγγύησης, πας στην αντιπροσωπεία και όχι στο κατάστημα, εκτός και αν έχεις αγοράσει την ανάλογη υπηρεσία (π.χ. επέκταση εγγύησης από τπο κατάστημα).

Εδώ λοιπόν, θεωρώ ότι έκανε πολύ καλά ο φίλος και πήγε στην αντιπροσωπεία πρώτα.

Έγινε  λοιπόν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες... η αντιπροσωπεία δεν το κάλυψε και τον παρέπεμψε στο κατάστημα, το οποίο ανταποκρίθηκε και εκτιμώ ότι θα τον καλύψει.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:04:41 μμ »

Απλά μια διευκρίνηση, εδώ δε μιλάμε για μικρό μαγαζάκι επαρχείας (οκ, μικρό είναι, αλλά πολύ γνωστό και με ιστορία και πάντα με τεράστιο στοκ!) και οι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν μέχρι στιγμής άψογα.

Βασίλη, αυτοί το πούλησαν, αν κατάλαβα καλά, ΑΥΤΟΙ πρέπει να αναλάβουν, σαν αντιπρόσωποι / διανομείς στην συγκεκριμένη πόλη, να το διαχειριστούν για την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη.

Απλώς, ίσως δεν πήγε πρώτα σε αυτούς ο φίλος σου, εκτός και αν πήγε, και αυτοί τον παρέπεμψαν στην αντιπροσωπεία των Αθηνών.

Δεν κατηγόρησα το μαγαζί. Ουτε το ξέρω, ουτε χρειάζονται ονόματα / διευθύνσεις.

Την αρχή λειτουργίας εξετάζουμε.

Μπορεί να τύχει στον κάθε έναν από εμάς. Να μαθαίνουμε πως πρέπει να δράσουμε.



Στάλθηκε από: george_
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:42:26 μμ »

 Κύριε Γιώργο, το θέμα ΔΕΝ το είχαν με το μαγαζί
Στάλθηκε από: sub50
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:37:02 μμ »

...
Κάθε "μαγαζάτορας" που σέβεται τον εαυτό του, ειδικά στην επαρχία, θα έπρεπε να κάνει κωλοτούμπες με την είσοδο πελάτη στο μαγαζί. Και το λέω αυτό, όχι υποτιμώντας την επαρχία, αλλά, επειδή εκεί οι κύκλοι είναι πιο στενοί / κλειστοί, και η καλύτερη διαφήμιση είναι αυτή του "word of mouth", ενημέρωση στόμα με στόμα, είναι στο απόλυτο συμφέρον του κάθε μαγαζάτορα, να δημιουργεί θετικές εντυπώσεις. Ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Πάει και το τρίτο.
...
Απλά μια διευκρίνηση, εδώ δε μιλάμε για μικρό μαγαζάκι επαρχείας (οκ, μικρό είναι, αλλά πολύ γνωστό και με ιστορία και πάντα με τεράστιο στοκ!) και οι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν μέχρι στιγμής άψογα.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι κατάλαβαν για ποιο κατάστημα λέμε, αλλά δε χρειάζεται να κάνουμε αναφορά σε ονόματα.

...Και ΔΕΝ το αγγίζει, όσο είναι στην εγγύηση.
Μάλλον αυτό θα σκέφτηκαν και οι άνθρωποι στην αντιπροσωπεία και δεν το άνοιξαν.

 :D :D :D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:30:57 μμ »

Ειναι ευνόητο, ότι τα προϊόντα πλέον, στον κόσμο που ζούμε ( ....παγκοσμιοποίηση  :'( :'( :'( :'( ) , φέρουν την εγγύηση του κατασκευαστη για όλην την υφήλιο, με την προϋπόθεση ότι υφίσταται αντιπρόσωπος σε συγκεκριμένη περιοχή.

Για τον λόγο αυτό, κάποια, στο φυλλάδιο που τα συνοδεύει, αναφέρουν τους αντιπροσώπους, τουλάχιστον σε βασικές πόλεις του κόσμου.

Εχοντας δε και την κάρτα εγγύησης, θεωρητικά, μπορεί να εξυπηρετηθεί από οιονδήποτε αντιπρόσωπο παγκοσμίως. Πάει το πρώτο.

Επειδή, υπάρχουν και "παράλληλες" εισαγωγές, από διαφόρους ( θυμάστε που ψάχναμε τα Duro ? ), οι επίσημοι, που θεωρητικά, βάσει συμβολαίου, υποχρεούνται να διατηρούν ανταλλακτικά και τεχνικό τμήμα, αρνούνται να αναλάβουν ευθύνες, μια και κάποιος κερδίζει εις βάρος τους. Πάει και το δεύτερο.

Κάθε "μαγαζάτορας" που σέβεται τον εαυτό του, ειδικά στην επαρχία, θα έπρεπε να κάνει κωλοτούμπες με την είσοδο πελάτη στο μαγαζί. Και το λέω αυτό, όχι υποτιμώντας την επαρχία, αλλά, επειδή εκεί οι κύκλοι είναι πιο στενοί / κλειστοί, και η καλύτερη διαφήμιση είναι αυτή του "word of mouth", ενημέρωση στόμα με στόμα, είναι στο απόλυτο συμφέρον του κάθε μαγαζάτορα, να δημιουργεί θετικές εντυπώσεις. Ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Πάει και το τρίτο.

Οταν οι εμπορικές επιχειρήσεις είναι "εμπορικές", ΧΩΡΙΣ αγάπη για το αντικείμενο που εμπορεύονται, ......η αποτυχία είναι σίγουρη.
Ο πελάτης αντιλαμβάνεται ( ...όσο άσχετος ή βλάκας και να είναι ), το ενδιαφέρον και την γνώση. Και μένει εκεί. Δεν πάει αλλού. Πάει και το τέταρτο.

Σούμα, 1+2+3+4 = Μία επιστολή στην κατασκευάστρια, με κοινοποίηση στους εδώ αντιπροσώπους, είναι η λύση κατ' εμέ.

Και ΔΕΝ το αγγίζει, όσο είναι στην εγγύηση. Ας το στερηθεί λίγο, γιατί κάθε παρέμβαση μη εξουσιοδοτημένου, αναιρεί την όποια εγγύηση.

Στάλθηκε από: Alexandros00
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:19:52 μμ »



Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: ftir
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:05:50 μμ »

Τεχνίτης Όριεντ...

https://www.youtube.com/watch?v=sq5OtAO5s0M
Οκ, έλιωσα από τα γέλια, εύγε!!

Sent from my EVR-L29 using Tapatalk

Στάλθηκε από: sub50
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:01:24 μμ »

Τεχνίτης Όριεντ...

https://www.youtube.com/watch?v=sq5OtAO5s0M