Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 21:06:24 μμ »

παω να σβησω την υπογραφη μου και να κανω παρεα με αυτον τον σιχαμερο ΑντιSeikakia.... :D :D :D

Λυπάμαι πολύ για την αντιμετώπιση που είχες. Τα είχα περάσει με την Seiko...τα ξέρεις...άκρη δεν βγήκε ποτέ. Η μεγαλύτερη απογοήτευση ήταν φυσικά τα κεντρικά service στην Ιαπωνία. Από τις λίγες φορές που ΔΕΝ χαίρομαι που κάποιος με νιώθει.... :

Φιλικά Γιώργος

φιλε να ειμαστε καλα εμεις....
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 21:03:38 μμ »

Τελικά να το παραγγείλω  το χρυσαφί aqualand ή όχι? (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

αν χρειαστει μπαταρια στειλτο Γερμανια
οχι στον σφαχτη εδω....
Στάλθηκε από: georges
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 20:41:21 μμ »

παω να σβησω την υπογραφη μου και να κανω παρεα με αυτον τον σιχαμερο ΑντιSeikakia.... :D :D :D


Λυπάμαι πολύ για την αντιμετώπιση που είχες. Τα είχα περάσει με την Seiko...τα ξέρεις...άκρη δεν βγήκε ποτέ. Η μεγαλύτερη απογοήτευση ήταν φυσικά τα κεντρικά service στην Ιαπωνία. Από τις λίγες φορές που ΔΕΝ χαίρομαι που κάποιος με νιώθει.... :(




Φιλικά Γιώργος
Στάλθηκε από: kkostas
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:52:17 μμ »

Τελικά να το παραγγείλω  το χρυσαφί aqualand ή όχι?
Στάλθηκε από: kkostas
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:41:57 μμ »

Κρίμα γιατί μιλάμε για τεράστια εταιρεία.
Απ' ότι φαίνεται τα nos, rare κλπ δεν τους λένε τίποτα.
Μάλλον έχουν την λογική περιπτέρου, πληρώνεις λίγα-μην περιμένεις και πολλά.
Έχοντας βρεθεί πριν χρόνια σε τεράστια πολυκαταστήματα στην Bangkok ,όπου παρόμοια ρολόγια
εκτίθονταν κατά εκατομμύρια (χωρίς υπερβολές) προς πώληση σε κάθε πικραμένο ασιάτη, θα έπρεπε
να έχω αντιληφθεί νωρίτερα την φιλοσοφία τους.
Όπως και να 'χει είναι ντροπή τους και μάλλον θα πρέπει να μην παρασυρόμαστε μεταξύ μας
και να προσέχουμε όταν συζητάμε και παθιαζόμαστε  για αγορές χιλιάδων ευρώ τύπου ΜΜ (δεν θέλω να τα  τσουβαλιάζω όλα, νοιώθω όμως κάπως μετά το πάθημα του Γιώργου).


Οι Ιαπωνες ειχαν παντα καλο after sales service,μην τα μηδενιζεις ολα!

Δεν έχω διαβάσει και τόσο καλά λόγια για το εν Ελλάδι σερβις της seiko.
Μέχρι στιγμής δεν το έχω χρειαστεί πάντως.
Αντιθέτως για της casio μόνο τα καλύτερα έχω να πω.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:38:40 μμ »

Κρίμα γιατί μιλάμε για τεράστια εταιρεία.
Απ' ότι φαίνεται τα nos, rare κλπ δεν τους λένε τίποτα.
Μάλλον έχουν την λογική περιπτέρου, πληρώνεις λίγα-μην περιμένεις και πολλά.
Έχοντας βρεθεί πριν χρόνια σε τεράστια πολυκαταστήματα στην Bangkok ,όπου παρόμοια ρολόγια
εκτίθονταν κατά εκατομμύρια (χωρίς υπερβολές) προς πώληση σε κάθε πικραμένο ασιάτη, θα έπρεπε
να έχω αντιληφθεί νωρίτερα την φιλοσοφία τους.
Όπως και να 'χει είναι ντροπή τους και μάλλον θα πρέπει να μην παρασυρόμαστε μεταξύ μας
και να προσέχουμε όταν συζητάμε και παθιαζόμαστε  για αγορές χιλιάδων ευρώ τύπου ΜΜ (δεν θέλω να τα  τσουβαλιάζω όλα, νοιώθω όμως κάπως μετά το πάθημα του Γιώργου).


Οι Ιαπωνες ειχαν παντα καλο after sales service,μην τα μηδενιζεις ολα!
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:29:38 μμ »

παω να σβησω την υπογραφη μου και να κανω παρεα με αυτον τον σιχαμερο ΑντιSeikakia.... :D :D :D
Στάλθηκε από: kkostas
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:24:53 μμ »

Κρίμα γιατί μιλάμε για τεράστια εταιρεία.
Απ' ότι φαίνεται τα nos, rare κλπ δεν τους λένε τίποτα.
Μάλλον έχουν την λογική περιπτέρου, πληρώνεις λίγα-μην περιμένεις και πολλά.
Έχοντας βρεθεί πριν χρόνια σε τεράστια πολυκαταστήματα στην Bangkok ,όπου παρόμοια ρολόγια
εκτίθονταν κατά εκατομμύρια (χωρίς υπερβολές) προς πώληση σε κάθε πικραμένο ασιάτη, θα έπρεπε
να έχω αντιληφθεί νωρίτερα την φιλοσοφία τους.
Όπως και να 'χει είναι ντροπή τους και μάλλον θα πρέπει να μην παρασυρόμαστε μεταξύ μας
και να προσέχουμε όταν συζητάμε και παθιαζόμαστε  για αγορές χιλιάδων ευρώ τύπου ΜΜ (δεν θέλω να τα  τσουβαλιάζω όλα, νοιώθω όμως κάπως μετά το πάθημα του Γιώργου).
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:22:22 μμ »

οχι.
μεχρι εκει που εχουν απαντησει ειμαστε οκ.

Αρα εστειλες κανονικα μαιλ στο   support@cb.citizen.co.jp και απο καποιο μαιλ και μετα σε μπλοκαραν?

ετσι ακριβως... ;)

Τοτε υπαρχει θεμα,πολυ περιεργο για Ιαπωνες παντως

για στειλτους κι εσυ σχετικα με αυτο το θεμα αν ισχυει να δουμε τι θα πουν....
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:20:25 μμ »

Στάλθηκε από: rose
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:18:41 μμ »

Φαντάζομαι  κανενα αυτι δεν ιδρώνει, στα φορα οπου γερμανοι, αμερικάνοι κτλκτλ ειναι μια χαρα με τα επισημα service τους. Στο μπαλάκι τους η γραφική υποπεριπτωση της χώρας μας. Αν θελεις δώσε τα λινκ απο wus να τα δουμε.

Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:17:39 μμ »

Hello Harry  ;D
Φίλε την έκανα,τώρα για ποσο...
ευχομαι για πάντα!

Ακρη δεν πιστευω να βρω.
Απλά εχετε με στο νού σας οταν ερχεται στο μυαλο σας η Citizen και το Service της.... :-X :-X :-X :-X
Στάλθηκε από: ennea
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:09:12 μμ »

Έλα ρε Γιώργο!! Πού χάθηκες ρε φίλε;  :)
Να υποθέσω ότι έχεις φύγει από Αθήνα;

Το ρολόι τρομερό, η εμπειρία επίσης. Αυτό που βλέπω είναι ότι ο ένας πιάνει την υπόθεση με τα ακροδάχτυλα σαν κάλτσα που βρομάει στρίβοντας τα μούτρα του από την άλλη και την πετάει σε κάποιον άλλο, χωρίς να θέλει κανείς να ασχοληθεί με τον τελικό χρήστη. Πολύ ωραία.  ::)
Αυτά πρέπει να καταδεικνύονται μέσω fora ή άλλων τέτοιων διαύλων. Εύχομαι να βρεις άκρη στο τέλος.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:07:22 μμ »

οχι.
μεχρι εκει που εχουν απαντησει ειμαστε οκ.

Αρα εστειλες κανονικα μαιλ στο   support@cb.citizen.co.jp και απο καποιο μαιλ και μετα σε μπλοκαραν?

ετσι ακριβως... ;)

Τοτε υπαρχει θεμα,πολυ περιεργο για Ιαπωνες παντως
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:06:58 μμ »

γιωργάρα βγάλτους στο wus τους μ@%&^%κες.
φωτογραφίες, πλήρες ιστορικό, βιντεακι youtube και ολα τα σχετικα.
Στειλε τα λινκ σε ελλαδα, γερμανια, ιαπωνια.
να προσεξεις μονο τις εκφρασεις σου, οχι μπινελικια κλπ αλλα πληρης αποτυπωση των πραγματικων συμβαντων.

εχει βγει και wus και scwf
και στα 4 Ελληνικα φορουμ.
κουράστηκα.
το μόνο που ευχομαι να κερδισω πλέον ειναι να σωθει καποιος αλλος φιλος...

Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:04:35 μμ »

οχι.
μεχρι εκει που εχουν απαντησει ειμαστε οκ.

Αρα εστειλες κανονικα μαιλ στο   support@cb.citizen.co.jp και απο καποιο μαιλ και μετα σε μπλοκαραν?

ετσι ακριβως... ;)
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:03:50 μμ »

οχι.
μεχρι εκει που εχουν απαντησει ειμαστε οκ.

Αρα εστειλες κανονικα μαιλ στο   support@cb.citizen.co.jp και απο καποιο μαιλ και μετα σε μπλοκαραν?
Στάλθηκε από: kkostas
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 17:00:03 μμ »

γιωργάρα βγάλτους στο wus τους μ@%&^%κες.
φωτογραφίες, πλήρες ιστορικό, βιντεακι youtube και ολα τα σχετικα.
Στειλε τα λινκ σε ελλαδα, γερμανια, ιαπωνια.
να προσεξεις μονο τις εκφρασεις σου, οχι μπινελικια κλπ αλλα πληρης αποτυπωση των πραγματικων συμβαντων.
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 16:51:56 μμ »

οχι.
μεχρι εκει που εχουν απαντησει ειμαστε οκ.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 16:46:44 μμ »

Ολο το ιστορικο εχει αναφερθει λεπτομερως σε αυτο το νημα.
προσπαθησα να το στειλω αρκετες φορες...
το ιδιο εγραφε καθε φορα
περιεργο μου φαινεται εμενα που εχουν δυτικοποιηθει τοσο πολυ οι Ιαπωνες...
Στα @ρχ..@ τους πλεον...
το ηθερα οτι εχουν αλλαξει τακτικη γιατι
το παρακολουθουσα τον τελευταιο καιρο και στην εταιρια που εργαζομουν...
αλλα δεν περιμενα σε τετοιο βαθμο...

Αν καταλαβα καλα σε εχουν μπλοκαρει απο το 1ο μαιλ,αυτο λες?
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 16:43:54 μμ »

Ολο το ιστορικο εχει αναφερθει λεπτομερως σε αυτο το νημα.
προσπαθησα να το στειλω αρκετες φορες...
το ιδιο εγραφε καθε φορα
περιεργο μου φαινεται εμενα που εχουν δυτικοποιηθει τοσο πολυ οι Ιαπωνες...
Στα @ρχ..@ τους πλεον...
το ηθερα οτι εχουν αλλαξει τακτικη γιατι
το παρακολουθουσα τον τελευταιο καιρο και στην εταιρια που εργαζομουν...
αλλα δεν περιμενα σε τετοιο βαθμο...
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 15:44:46 μμ »

Εκαναν τετοιο πραγμα ξαφνικα οι Ιαπωνες?Το βρισκω πολυ περιεργο
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 15:03:33 μμ »



Μπλοκαραν το μαιλ σου?!

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

''Delivery to the following recipient failed permanently:

     support@cb.citizen.co.jp

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain.''
Στάλθηκε από: SYZo
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 15:02:21 μμ »

Οι Ιαπωνες με τις αρχες τους κ.λ.π. κ.λ.π.... απο  Citizen Japan μπλοκαραν το Email μου για να μην μπορω να τους στειλω.

support@cb.citizen.co.jp

Εταιριαρα  >:( >:( >:(

Ελπιζω αυτο που συνεβη σε μενα να μην συμβει σε κανεναν αλλο παιδια.

καλο απογευμα
omg..
πολυ μ@λ@κες.. τελικα μεγαλη πληγη το after sales στα ιαπωνικα προϊόντα δυστυχώς
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 15:00:27 μμ »

Οι Ιαπωνες με τις αρχες τους κ.λ.π. κ.λ.π.... απο  Citizen Japan μπλοκαραν το Email μου για να μην μπορω να τους στειλω.

support@cb.citizen.co.jp

Εταιριαρα  >:( >:( >:(

Ελπιζω αυτο που συνεβη σε μενα να μην συμβει σε κανεναν αλλο παιδια.

καλο απογευμα

Μπλοκαραν το μαιλ σου?!

Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 14:59:11 μμ »

Οι Ιαπωνες με τις αρχες τους κ.λ.π. κ.λ.π.... απο  Citizen Japan μπλοκαραν το Email μου για να μην μπορω να τους στειλω.

support@cb.citizen.co.jp

Εταιριαρα  >:( >:( >:(

Ελπιζω αυτο που συνεβη σε μενα να μην συμβει σε κανεναν αλλο παιδια.

καλο απογευμα
Στάλθηκε από: Βost
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 13:49:55 μμ »

Και ο εν λογω κυριος ελαβε την διαφημιση που του αξιζει


Ισως το πουλησω.
Εχω ξενερωσει George_  :(
:-[ είμαστε για κλάματα σε αυτή τη χώρα...και εγώ στη θέση σου θα είχα ξενερώσει Γιώργο μου...προσωπικά λέω να το κρατήσεις και να περάσεις μαζί του ευχάριστες στιγμές!χαράς το κουράγιο σου πάντως...αλήθεια σε θαυμάζω που το κυνήγησες τόσο το θέμα...εύχομαι να βάλουν καθόλου μυαλό τα @@ και να ξηλωθεί και κανένας απο την χοντροκαρέκλα του.... ::)
Στάλθηκε από: SYZo
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 13:45:57 μμ »

ρεζιλι.. εγω θα πηγαινα στον Αναγνωστοπουλο και θα του ελεγα να κοψει το λαιμο του. Πες οτι θα ξεκινήσεις νομικες διαδικασίες λογο της καταστροφης του ρολογιου, αφου ετσι οπως εγινε μειώθηκε η αξια του κατα πολυ
Στάλθηκε από: omegasnik
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 13:28:10 μμ »

Πολύ ΑΣΧΗΜΗ συμπεριφορά από τους citizenέζους ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
Πρακτικά το aftersales τους είναι για κλάματα! Δηλαδή αν συμβαίνει αυτό για μοντέλο 20 χρονών φαντάζομαι για τα παλιότερα ...
Πρέπει να το πω δεν αντέχω: στον τομέα αυτό η ROLEX είναι ΑΠΙΑΣΤΗ!

Φιλικά
Νίκος
Στάλθηκε από: Giorgos mg
« στις: Ιούλιος 30, 2012, 13:18:06 μμ »

Και ο εν λογω κυριος ελαβε την διαφημιση που του αξιζει


Ισως το πουλησω.
Εχω ξενερωσει George_  :(