Όσον αφορά τη σημαία έχουμε σκεφτεί ότι μελλοντικά ίσως αποτελέσει πρόβλημα? Πέρσι σημαία, φέτος σημαία, του χρόνου σημαία, του παραχρονου σημαία, πόσα ρολόγια με σημαία να έχει κάποιος? Γενικά το αναφέρω σαν προβληματισμό, όχι για το τωρινό project.
Σε πιλότο εμένα προσωπικά μου αρέσει το σήμα της αεροπορίας, το βρίσκω ταιριαστό.
Προσωπικά, με μια τεράστια εμπειρία στις σημάνσεις και τα εμπορικά σήματα, έχω την ακριβώς αντίθετη άποψη.
Καθε "εταιρία", προσπαθεί να έχει την εταιρική της "ταυτότητα", και κάθε προϊόν της να αναγνωρίζεται ΑΜΕΣΑ, και με την πρώτη ματιά.
( πχ στα αυτοκίνητα, τα "νεφρά" της BMW, οι μάσκες των Mercedes, RR, Audi, στις μηχανές τα "χρώματα" πράσινο, κίτρινο , μπλέ - οι ασχολούμενοι ξέρουν, κλπ, κλπ, μην επεκταθώ σε Playboy, Coca Cola ( φιάλη ), κλπ. )
Αφήνω το "σήμα-σχήμα-χρώμα-θέση" στην άκρη, και όοοοοοοοοολες τις θεωρίες περί σημάτων, και λέω μόνον τα ακόλουθα για "τροφή στην σκέψη".
Επειδή, δεν έγινε ένα project ( job ) και τέλος, αλλά, όπως πάει το πράγμα ( .....και καλά πάει
), θα υπάρξει και τρίτο, και τέταρτο, ( άρα batch ), και ............νιοστό
. Αλλά ΠΑΝΤΑ, περιορισμένης παραγωγής, και όχι line, μια ........τυποποίηση "μορφής / διαφοροποίησης", χωράει.
Και κατασκευαστικά έχει βαρύτητα. Εχεις μία "μάσκα", μία "φόρμα", και λές στον κύριο Ρολογόπουλο, κύριο Ρολόγοβιτς, κύριο Ρολογοστάϊν, κύριο Ρολογοχιμίνχ, ( ...ανάλογα την χώρα
) κε, αυτή είναι η αλλαγή που θέλουμε. Τυποποιημένη, κοστολογημένη σε χρόνο / κόστος, και έχεις και μια "βάση" σύγκρισης στις τελικές προσφορές.
Στην δική μου αντίληψη, μετά από χρόνια, που εγώ θα είμαι
, και τα παιδιά μου θα πάνε τα ρολόγια στο Sotheby's , αντε και στο Christie's , εκεί, οι εκτιμητές, με την πρώτη ματιά θα καταλάβουν ότι αυτό είναι ένα σπάνιο, συλλεκτικό, μοναδικό κομμάτι, μόνον και μόνον από την "τυποποίησή" του, που θα είναι διακριτή,
από το GWF και την σημαία.
Κατοχυρώνεται δηλαδή, ότι αυτά τα δύο, είναι σημεία, "εμπορικά σήματα" ας το πούμε, που χαρακτηρίζουν όλα τα παραχθέντα από το GWF, κατα την διάρκεια των τελευταίων 20-30-40-50 ετών.
Και ξέρουν, ότι υπάρχουν παγκοσμίως, 50-60-70 τεμάχια, παραχθέντα επί παραγγελία, που "έκλεισε" και δεν επαναλήφθηκε ανα παραγωγή.
Δεν θα ανεβαίνει sky high η αξία ?
Γιατί και ο πελάτης των Sotheby's , και Christie's, αυτονόητα θέλει στην παρέα να "δείχνει" το ρολόι με την πρώτη ματιά. Και όχι να ψάχνονται όλοι
Τι είναι, που το βρήκες, κλπ.
Ο σοφός
ομίλησε, οι πλατιές λαϊκές μάζες , ενημερώθηκαν.
Πλέον, απλώς πρέπει να ενθυμούμεθα ότι
Το πεπρωμένον φυγείν, αδύνατον