Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούλιος 29, 2023, 10:55:51 πμ »

Ελπίζω να γίνεται αντιληπτό ότι ΔΕΝ σε εξετάζω ή αμφισβητώ, απλώς, σαν αιώνιος περίεργος, ειδικά τώρα στις διακοπές, θα ασχοληθώ παραπάνω και θα διερευνήσω το θέμα αρκετά.

Απλώς, εδώ, το ιντερνέτ είναι ψόφιο, , ο ΟΤΕ-τζής που ήρθε με το όργανο, ανακαλύπτει ανα 20 - 50 μέτρα πρόβλημα, υποτίθεται το "λύνει", και μετά του δείχνει άλλο, 100 μέτρα πιο πέρα.

Τελικά, κατέληξε ότι το πρόβλημα είναι στο εναέριο δίκτυο ΠΡΙΝ την υποθαλάσσια ( ! @ # $ % ^ & * ) σύνδεση, επειδή λέει οι κουρούνες κάθονται εκεί και τις πυροβολούν οι ντόπιοι.

Και πρέπει να αλλάξουν κάποια καλώδια, κλπ.κλπ. Εως τότε, μια σελίδα τστα 30 δεύτερα.

Να δώ, τι άλλη δικαιολογία θα βρούν για να δικαιολογηθούν, για το τραγικό σέρβις που παρέχουν, αλλά οι χρεώσεις, είναι από τις υψηλότερες.

Στην Αθήνα, πχ υπάρχει αίτηση οπτικής ίνας, εδώ και 18 μήνες, με κουπόνι κλπ κατα την προώθηση, που οι μικροί ήθελαν να δούν τα ποδόσφαιρα του φθινοπώρου και ακόμα ..........περιμένουμε τον τεχνικό.

Πριν 20 ημέρες, κάποιοι πέρναγαν καλώδια στις κολώνες της ΔΕΗ, που είχαν κόψει τα καλώδια της μέσης τάσης, μια και υπογειοποίησαν τα 20.000 +, και ρωτάω.

-Ηντα είναι αυτά ρε παλληκάρ' ? Αλλη τάση ?
-Οπτικές ίνες.
-Μα, εχετε βάλει υπογειες εδώ και 4 χρόνια.
-Αυτές, είναι της ΔΕΗ, οι υπόγειες είναι του ΟΤΕ.

Τώρα μας μένει να βάλει οπτικές ίνες και η ΕΥΔΑΠ. :o

Ολα χάρβαλο.

Ενα δίκτυο, που το μοιράζονται όλοι, με την αντίστοιχη χρέωση, για οικονομία υλικών, χρόνου, εγκαταστάσεων κλπ, δεν μπορεί να υπάρχει ? Που είναι τα ξεφτέρια οι υπουργοί υποδομώνανε και αναπτυξης. ?

Οταν ήντανε οδώνε και οδοστρωμάτωνε, καλύτερα τα πάεναν.
Στάλθηκε από: vc222
« στις: Ιούλιος 29, 2023, 03:23:35 πμ »

Για το πρώτο, αν ξερεις, λες μερικά βασικά, ή βάζεις παραπομπές.

Για το δεύτερο, χμμμμμμμμμμ, μεγάλη συζήτηση. Ειδικά αν έχει μεταβλητό βήμα. Θα πρέπει να το ψάξω.

Wikipedia:  "the CL-215 is relatively conventional in terms of its aerodynamics; all of the flying controls use traditional surfaces and are manually actuated via mechanical linkages."

Σχετικά με την απόκριση:  οι εμβολοφόροι πάντα είχανε καλύτερη και άμεση απόκριση απο οποιοδήποτε αλλο κινητήρα ΠΛΗΝ ηλεκτρικων
Στάλθηκε από: criskalts
« στις: Ιούλιος 28, 2023, 22:42:15 μμ »

Για το πρώτο, αν ξερεις, λες μερικά βασικά, ή βάζεις παραπομπές.

Για το δεύτερο, χμμμμμμμμμμ, μεγάλη συζήτηση. Ειδικά αν έχει μεταβλητό βήμα. Θα πρέπει να το ψάξω.
Δίκιο έχει ο vc222 όσον αφορά στην απόκριση.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 28, 2023, 22:08:00 μμ »

Ο άνθρωπος ξέρει  :)

Εννοώ ο vc222
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούλιος 28, 2023, 22:05:35 μμ »

Το CL-215 δεν έχει υδραυλικο συστημα για το βασικό έλεγχο πτήσης...

Οι εμβολοφοροι κινητηρες έχουν πάντα πιο γρήγορη απόκριση απο οποιοδηποτε turboshaft κινητηρα...αμελητεες διαφορες σήμερα βεβαια, όχι όπως παλαιότερα.

Για το πρώτο, αν ξερεις, λες μερικά βασικά, ή βάζεις παραπομπές.

Για το δεύτερο, χμμμμμμμμμμ, μεγάλη συζήτηση. Ειδικά αν έχει μεταβλητό βήμα. Θα πρέπει να το ψάξω.
Στάλθηκε από: pugman
« στις: Ιούλιος 28, 2023, 19:25:39 μμ »

Υψηλό το επίπεδο κ στις γνώσεις αεροπορικών θεμάτων!
Πηγή γνώσης το GWF !!!
Στάλθηκε από: vc222
« στις: Ιούλιος 28, 2023, 15:56:54 μμ »

Δεν γνωρίζω τις τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά, πριν αναρτήσω έψαξα και βρήκα το manual που αναφέρεται στα υδραυλικά των χειριστηρίων.

Το αλλά θέμα είναι οι κινητήρες, που σαν εμβολοφόροι, δεν έχουν την ανταπόκριση των turboprop, ...


Το CL-215 δεν έχει υδραυλικο συστημα για το βασικό έλεγχο πτήσης...

Οι εμβολοφοροι κινητηρες έχουν πάντα πιο γρήγορη απόκριση απο οποιοδηποτε turboshaft κινητηρα...αμελητεες διαφορες σήμερα βεβαια, όχι όπως παλαιότερα.
Στάλθηκε από: viksugar
« στις: Ιούλιος 27, 2023, 20:54:18 μμ »

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Canadair_CL-215


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούλιος 27, 2023, 20:52:19 μμ »

https://en.wikipedia.org/wiki/Canadair_CL-415

ΔΕΝ τα χρησιμοποιεί μονο η Ελλάδα.
160 είναι ενεργά και 21 προς παραγγελία (8 η Ελλάδα)
Πετάνε ακόμα διότι ακολουθουνται οι εργοστασιακές οδηγίες και παίρνουν το ΟΚ απο τους μηχανικούς της ΠΑ.
Δυστυχώς η κούραση, η ένταση, η πίεση απο τους Ελληναράδες που έχουν άποψη για όλα , θέλουν ένα πτητικό μέσο για τον τόπο τους standby κτλ οδηγεί σε άυξηση της πιθανότητας ανθρώπινου λάθους...

Μονο που αυτο που εβαλες ειναι το CL-415 , καμια σχεση
Αυτο που επεσε ειναι το CL-215 που παρουσιατηκε την δεκαετια του 70
Η Ελλαδα ειναι η μονη Ευρωπαικη χωρα που τα χρησιμοποιει ακομα
Στάλθηκε από: viksugar
« στις: Ιούλιος 27, 2023, 20:43:22 μμ »

45 χρονων σαπακια ειναι , κουρασμενα και με δυνατότητες αλλων εποχων
Μονο η Ελλαδα τα χρησιμοποιει πλέον σε όλη την Ευρωπη
Το ότι πετανε ακομα χαρη στο φιλοτιμο των μηχανικων και των χειριστων της ΠΑ δεν μου λεει τιποτε
Ακομα και σε λάθος του πιλοτου να οφείλεται το ατυχημα πρεπει να αντικατασταθουν το συντομοτερο με νεα

https://en.wikipedia.org/wiki/Canadair_CL-415

ΔΕΝ τα χρησιμοποιεί μονο η Ελλάδα.
160 είναι ενεργά και 21 προς παραγγελία (8 η Ελλάδα)
Πετάνε ακόμα διότι ακολουθουνται οι εργοστασιακές οδηγίες και παίρνουν το ΟΚ απο τους μηχανικούς της ΠΑ.
Δυστυχώς η κούραση, η ένταση, η πίεση απο τους Ελληναράδες που έχουν άποψη για όλα , θέλουν ένα πτητικό μέσο για τον τόπο τους standby κτλ οδηγεί σε άυξηση της πιθανότητας ανθρώπινου λάθους...
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Ιούλιος 27, 2023, 10:51:17 πμ »

Λυπάμαι ειλικρινά για αυτή την απώλεια της πατρίδας και των οικογενειών αυτών των νέων ανθρώπων.

Θα ήθελα να πω κάτι που ίσως σε κάποιους ακουστεί περίεργο ή αρνητικό.

Θέλω να πάψουμε στον τόπο αυτό να στηριζόμαστε στην αυτοθυσία των ένστολων, των γιατρών, των πυροσβεστών, των πιλότων, των εθελοντών, των πληρωμάτων ασθενοφόρων, όλων αυτών που είναι εκεί για εμάς. Θα μου πείτε "καλά τα λες από την ασφάλεια του διαμερίσματός σου. Έλα όμως εδώ να δεις τι γίνεται, έλα."
Δεν εννοώ αυτό. Πιστεύω ότι καταλαβαίνετε το νόημα.

Άλλα δύο ονόματα στον μακρύ κατάλογο των ανθρώπων που χάνονται στο καθήκον.
Στάλθηκε από: Spyoly
« στις: Ιούλιος 27, 2023, 07:03:04 πμ »

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούλιος 27, 2023, 01:12:54 πμ »

Με μια προσεκτικότερη ματιά στο αργό βίντεο, φαίνεται οτι μετά το χτύπημα στο δέντρο το δεξιό πηδάλιο κλίσης έχει κολλήσει σε μια θέση επάνω και γι΄ αυτό το αεροπλάνο παίρνει απότομη δεξιά κλίση από την οποία δεν θα μπορούσε με τπτ να βγει. Επίσης φαίνεται η προσπάθεια των χειριστών να επαναφέρουν το αεροπλάνο σε οριζόντια πτήση με την χρήση του πηδαλίου διεύθυνσης του κάθετου σταθερού, αλλά η μεγάλη δεξιά κλίση και το μικρό ύψος στάθηκαν μοιραίοι παράγοντες.

Δεν το έχω δει σε ανάλυση, ούτε πρόκειται.

Αλλά η έξοδος από στολαριαμα, είναι τυπική διαδικασία, που όλοι έχουν κάνει, αλλά θέλει ύψος.

Στο αεροπλάνο, το ύψος είναι ασφάλεια, μια και σου δίνει τα αναλογικά περιθώρια να αντιδράσεις.

Προφανώς θα μετρηθεί η ταχύτητα και θα αναλυθούν οι κινήσεις όλων των επιφανειών ελέγχου.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούλιος 27, 2023, 01:04:42 πμ »

Δεν γνωρίζω τις τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά, πριν αναρτήσω έψαξα και βρήκα το manual που αναφέρεται στα υδραυλικά των χειριστηρίων.

Έχει υδραυλικά, και για τις λήψεις νερού, και σε άλλα υποσυστήματα, οπότε υποθέτω και λόγω του υψηλού φόρτου εργασίας, απαιτείται ελάχιστος κάματος για τον χειρισμό.

Το αλλά θέμα είναι οι κινητήρες, που σαν εμβολοφόροι, δεν έχουν την ανταπόκριση των turboprop, και χάνουν και με την υψηλή θερμοκρασία (θεωρητικά), μια και δεν βρέθηκε εκεί τυχαία, αλλά για τέτοιες συνθήκες έχει κατασκευαστεί.

Η ουσία είναι ότι οι χειριστές αυτοί, ξεπερνούν τα όρια της λογικής, και όταν τους παρακολουθείς στις βυθίσεις, σου κόβεται η ανάσα.

Πολλά χρόνια πριν, κατέβηκε μπροστά μας, μετά από συνεχείς ρίψεις, και έμεινε στο νερό, και έτρεχαν κοντά τους τα ταχύπλοα.

Ατυχώς, δύο νέα παιδιά έφυγαν, επειδή είχαν φιλότιμο.

Στάλθηκε από: criskalts
« στις: Ιούλιος 27, 2023, 01:03:22 πμ »

Με μια προσεκτικότερη ματιά στο αργό βίντεο, φαίνεται οτι μετά το χτύπημα στο δέντρο το δεξιό πηδάλιο κλίσης έχει κολλήσει σε μια θέση επάνω και γι΄ αυτό το αεροπλάνο παίρνει απότομη δεξιά κλίση από την οποία δεν θα μπορούσε με τπτ να βγει. Επίσης φαίνεται η προσπάθεια των χειριστών να επαναφέρουν το αεροπλάνο σε οριζόντια πτήση με την χρήση του πηδαλίου διεύθυνσης του κάθετου σταθερού, αλλά η μεγάλη δεξιά κλίση και το μικρό ύψος στάθηκαν μοιραίοι παράγοντες.   
Στάλθηκε από: vc222
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 23:53:29 μμ »

-εχει πολύ χαμηλή ταχύτητα
-ειναι σε στροβιλώσεις αέρα λόγω εδάφους και θερμοκρασιών
-ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ, δεν έχει περιθώριο ύψους
-ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ αν έχει χάσει τα υδραυλικά και δεν έχει πια πηδάλια.
Και η συνέχιση της κλίσης - στροφής, χωρίς καμμιά αντίδραση - προσπάθεια επαναφοράς, μάλλον αυτό δείχνει.

πολύ σωστή η παρατηρηση ότι ηταν πολύ χαμηλά (υπερβάλλων ζήλος λένε πολλοί χειριστες) χωρίς περιθώρια διόρθωσης-  recovery
Άλλη μία δυστυχως κλασσική περίπτωση μερικής απώλειας στήριξης (bank angle stall) - φαίνεται καθαρά πόσο επικίνδυνες είναι οι πτήσεις αεροπυρόσβεσης όπως και οι πτήσεις αερο-ψεκασμών.... :-[

Οι επιφάνειες ελέγχου στο συγκεκριμένο Α/Φ πρέπει να είναι απλά υδραυλικά υποβοηθούμενες (κατά βάση μηχανικό συστημα με συρματοσχοινα και τροχαλίες) οπότε αμφιβάλλω να έπαιξε ρόλο μία αστοχία στο υδραυλικό σύστημα....
Στάλθηκε από: Karou
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 13:41:46 μμ »

Θυσιάστηκαν για την ασφάλεια της Πατρίδας και των συμπολιτών τους.
ΑΘΑΝΑΤΟΙ.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 11:47:17 πμ »

Μάλλον,απλά δεν υπάρχουν αεροπλανα
Στάλθηκε από: criskalts
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 09:34:33 πμ »


Σωστός και καλό είναι να μην σχολιάζουμε επί παντός επιστητού, προπαντός εάν δεν είμαστε γνώστες και επαρκώς ενημερωμένοι.
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 09:21:10 πμ »

Μακαρι να γινει
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 08:09:21 πμ »

Στάλθηκε από: Gnl1977
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 01:23:20 πμ »

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σκεπάσει τους δύο ΗΡΩΕΣ.
Αυτό μόνο........
Στάλθηκε από: Alexandros00
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 01:05:54 πμ »

Δεν θυμάμαι να.ειδα κανένα Έλληνα πολιτικό η οτιδήποτε σε ειδήσεις ή κάπου δημόσια να απαιτεί να πεταχτούν αυτά τα αεροπλάνα ΠΡΙΝ το συμβάν με τα αδικοχαμένα μας παλικάρια.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων,εννοείται δεν αναφέρομαι σε εμάς εδώ.

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούλιος 26, 2023, 00:24:21 πμ »

45 χρονων σαπακια ειναι , κουρασμενα και με δυνατότητες αλλων εποχων
Μονο η Ελλαδα τα χρησιμοποιει πλέον σε όλη την Ευρωπη
Το ότι πετανε ακομα χαρη στο φιλοτιμο των μηχανικων και των χειριστων της ΠΑ δεν μου λεει τιποτε
Ακομα και σε λάθος του πιλοτου να οφείλεται το ατυχημα πρεπει να αντικατασταθουν το συντομοτερο με νεα
Στάλθηκε από: Bonorov
« στις: Ιούλιος 25, 2023, 23:40:53 μμ »

Δίκιο έχεις σε αυτά που λες,παρόλα αυτά όμως,όπως είπε και ένας πιλότος σε ένα κανάλι,θα έπρεπε να έχουμε ελικόπτερα τα οποία μπορούν να προσεγγίσουν "δύσβατα"σημεία,όπως αυτό που έπεσε το καναντερ,με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Τα καναντερ θα έπρεπε να επιχειρούν σε πιο ομαλά εδάφη και να μην κάνουν βουτιές αυτοθυσίας μέσα σε χαράδρες και απότομες πλαγιές.
Ο,τι και να λέμε πάντως δυστυχώς τα παλικαρια χάθηκαν...
Ας είναι ελαφρυ το χώμα που θα τα σκεπάσει...
Στάλθηκε από: Thodorisklm
« στις: Ιούλιος 25, 2023, 23:37:49 μμ »

Πολύ κρίμα για τα παιδιά , ήρωες!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούλιος 25, 2023, 23:15:18 μμ »

Με αυτές τις ιπταμενες νεκροφορες που πετανε καποια στιγμή θα συνεβαινε , τραγικό  :-[

....δεν είναι θέμα ηλικίας. Μην λέμε ότι θέλουμε. Ειναι πλήρως πλόϊμα, από τις προσπάθειες των μηχανικών της ΕΑ.

Το αεροπλάνο, κτύπησε σε δέντρο.

Η ρίψη νερού, έγινε χαμηλά, και στην έξοδο ---> ανοδο, κτύπησε το δεξί φτερό σε δέντρο και αποσπάστηκε ο πλωτήρας, ασήμαντο μεν, αλλά,
α. χάνει την πτητική ισορροπία σε κρίσιμη φάση, ( με χαμηλή ταχύτητα σε προσπάθεια ανόδου, παρότι είναι φτιαγμένα για πτήσεις χαμηλής ταχύτητας ) που του δίνει κλιση, οπότε γίνεται χειρισμός όλο αριστερά και πλήρη ισχύ για να βγεί από την εμπλοκή. Αυτές οι κινήσεις, είναι ενστικτώδεις, μετά από πολύχρονη εκπαίδευση. Αλλά, πρέπει να είναι και μέσα στον φάκελλο πτητικών χαρακτηριστικών.

αλλά

-εχει πολύ χαμηλή ταχύτητα
-ειναι σε στροβιλώσεις αέρα λόγω εδάφους και θερμοκρασιών
-ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ, δεν έχει περιθώριο ύψους
-ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ αν έχει χάσει τα υδραυλικά και δεν έχει πια πηδάλια.

Και η συνέχιση της κλίσης - στροφής, χωρίς καμμιά αντίδραση - προσπάθεια επαναφοράς, μάλλον αυτό δείχνει.

Η προσέγγιση , η ρίψη νερού , η αρχή της ανόδου, της σύγκρουσης με το δέντρο και της τελικής πτώσης, έχει πλήρως καταγραφεί, τύχη μέσα στην ατυχία, αλλιώς, θα έπρεπε να καθηλωθούν ΟΛΑ τα αεροπλάνα, μέχρι να διερευνηθούν ΟΛΑ τα πιθανά αίτια, από κράτηση κινητήρων μέχρι αστοχία πηδαλίων, κλπ.

Οι ειδικοί, θα αναλύσουν καρέ καρέ, κάθε κίνηση πηδαλίων  ( αν υπήρξε ), οι τεχνικοί ξέρουν από που περνάνε οι γραμμές, και την κατασκευή της ατράκτου - πτερύγων.

Τι θέμα είναι, ότι χάθηκαν δυό παλληκάρια, επειδή κάποιοι σαμποτάρουν με εμπρησμους την χώρα.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 25, 2023, 21:08:56 μμ »

Δυστυχώς,το εργοστάσιο έχει κλείσει
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούλιος 25, 2023, 21:07:46 μμ »

Με αυτές τις ιπταμενες νεκροφορες που πετανε καποια στιγμή θα συνεβαινε , τραγικό  :-[
Στάλθηκε από: Bonorov
« στις: Ιούλιος 25, 2023, 19:52:21 μμ »

Ο,τι και να πεις είναι λίγο...