Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: CyanBlue
« στις: Φεβρουάριος 20, 2024, 00:34:42 πμ »

Οι  μπαταριες   πρωτης  τοποθετησης  ειναι  πολυ   ειδικη   περιπτωση   και  οι  κατασκευαστες  εχουν

συμβαση  με  τις  εταιρειες  να  μην τις  παρεχουν  για  καταναλωση  στο  εμποριο.

Καποια  στιγμη  βρηκα  στο  διαδικτυο  και  αγορασα  μπαταριες  KTS  CR2032  που  γνωριζα  οτι

εχουν  ζωη  10  χρονια  στις   μητρικες.

Μαπα  το  καρπουζι! Δεν  κρατησαν  ουτε   18  μηνες.

Και  δεν  εφταιγε  η  καταναλωση   της  συσκευης  αλλα  η  μπαταρια  γιατι   την  τσεκαρα   στο

κεντρικο   κλειδι   του  αυτοκινητου  μου   στο  οποιο   η  προηγουμενη  μπαταρια  ειχε  κρατησει  11,5   χρονια!!!
KTS είχαν όλες οι ASUS motherboards που πέρασαν από τα χέρια μου (πολλές). Η αλήθεια είναι ότι 10 ετών motherboard και η μπαταρία κρατούσε κι ας ήταν στο κουτί χωρίς ρεύμα από τροφοδοτικό. Άλλες που μου έκαναν εντύπωση ήταν οι Mitsubishi σε Dell μηχανήματα. Για την ιστορία, οι Panasonic που έβαζα, στα 3-4 χρόνια πάπαλα. Καλύτερες οι energizer. Τα ρολόγια φυσικά είναι μια άλλη ιστορία. Θα μου πεις γιατί δε βάζουν CTL1616 με φόρτιση από όσο η mobo δέχεται ρεύμα? Δεν ξέρω, περικοπές κόστους μάλλον.
Στάλθηκε από: Revilles
« στις: Δεκέμβριος 08, 2023, 05:23:40 πμ »

παντως εγω σαν ρολογας εχω μηχανημα που βλεπω την καταναλωση στα quartz ρολογια και βλεπω αριθμους
Στάλθηκε από: tigergreg
« στις: Δεκέμβριος 08, 2023, 04:49:20 πμ »

Οι  μπαταριες   πρωτης  τοποθετησης  ειναι  πολυ   ειδικη   περιπτωση   και  οι  κατασκευαστες  εχουν

συμβαση  με  τις  εταιρειες  να  μην τις  παρεχουν  για  καταναλωση  στο  εμποριο.

Καποια  στιγμη  βρηκα  στο  διαδικτυο  και  αγορασα  μπαταριες  KTS  CR2032  που  γνωριζα  οτι

εχουν  ζωη  10  χρονια  στις   μητρικες.

Μαπα  το  καρπουζι! Δεν  κρατησαν  ουτε   18  μηνες.

Και  δεν  εφταιγε  η  καταναλωση   της  συσκευης  αλλα  η  μπαταρια  γιατι   την  τσεκαρα   στο

κεντρικο   κλειδι   του  αυτοκινητου  μου   στο  οποιο   η  προηγουμενη  μπαταρια  ειχε  κρατησει  11,5   χρονια!!!
Στάλθηκε από: Revilles
« στις: Δεκέμβριος 08, 2023, 04:09:05 πμ »

στα ψηφιακα (digital) οταν υπαρχει καταναλωση εχει προβλημα το cirquit,στα quartz το παραπανω που εγραψα (ενας λογος ειναι οτι ενα ρολοι οσο περναν τα χρονια εχει μεγαλυτερη καταναλωση μπαταριας απο ενα καινουργιο,ο λογος ειναι οτι απλα σφιγγουν οι τροχοι κ φυσικα τραβαει περισσοτερο ρευμα.
αλλος ενας λογος ειναι οτι η καθε μηχανη εχει την δικια της καταναλωση,π.χ. ενα seiko 7T32 εχει φοβερα χαμηλη καταναλωση. δηλαδη 2-3 χρονια plus)

και τελος τα μηχανικα δεν εχουν καταναλωση
Στάλθηκε από: CyanBlue
« στις: Δεκέμβριος 07, 2023, 21:52:12 μμ »

Η μεγαλύτερη κατανάλωση ενδεχομένως να ισχύει για τα μηχανικά ρολόγια. Στα ψηφιακά η κατανάλωση είναι ίδια (θεωρώντας πως δε χρησιμοποιούμε alarm, φωτισμό κλπ) ενώ η μπαταρία σταδιακά εξασθενεί. Η αλήθεια είναι πως ποιος ψάχνει πότε κατασκευάστηκε ένα ρολόι πριν το αγοράσει; Συνήθως μέσα σε ένα χρόνο από την παραγωγή του έχει φτάσει στα χέρια του αγοραστή. Οπότε έχει τουλάχιστον 2 χρόνια οφέλιμης ζωής πριν χρειαστεί αντικατάσταση. Μάλλον θα πρέπει να είναι πολύ αντιεμπορικό για να μείνει στο ράφι ως να... πεθάνει η μπασταρία.
Στάλθηκε από: Revilles
« στις: Δεκέμβριος 06, 2023, 22:15:13 μμ »

ενας λογος ειναι οτι ενα ρολοι οσο περναν τα χρονια εχει μεγαλυτερη καταναλωση μπαταριας απο ενα καινουργιο,ο λογος ειναι οτι απλα σφιγγουν οι τροχοι κ φυσικα τραβαει περισσοτερο ρευμα.
αλλος ενας λογος ειναι οτι η καθε μηχανη εχει την δικια της καταναλωση,π.χ. ενα seiko 7T32 εχει φοβερα χαμηλη καταναλωση. δηλαδη 2-3 χρονια plus

Στάλθηκε από: CyanBlue
« στις: Δεκέμβριος 06, 2023, 14:14:11 μμ »

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Άρα ισχύει πως οι εργαστασιακές μπαταρίες είναι "ειδικών προδιαγραφών".
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Δεκέμβριος 06, 2023, 12:37:29 μμ »

Επειδή δούλεψα το θέμα πριν κάποια χρόνια,  απαντώ.

Οι μπαταρίες πρώτης τοποθέτησης, έχουν μεγαλύτερο φορτίο,  προκειμένου να αντέξουν τον χρόνο βιτρίνας.

Είναι ειδικού κωδικού που παραλαμβάνει η κατασκευαστρια από τους μπαταριαδες.

Εμείς θα παίρναμε μερικές χιλιάδες για μια εφαρμογή,  και μας ρώτησαν πόσο καιρό θα έμεναν αποθήκη τα προϊόντα πριν διατεθούν.
Στάλθηκε από: tigergreg
« στις: Δεκέμβριος 06, 2023, 00:22:14 πμ »

Πραγματι  ετσι  ειναι.

Στην  σεικο  παλια  που  αλλαξα  μπαταρια  πρωτη  φορα  μετα  10  χρονια  ζητησα

τετοια  μπαταρια  αλλα  μου  δηλωσαν  ξεκαθαρα  οτι  ειναι  αδυνατον.

Το  ιδιο  συμβαινει  και  στα  αυτοκινητα.
Στάλθηκε από: CyanBlue
« στις: Δεκέμβριος 05, 2023, 22:51:53 μμ »

Σας χαιρετώ. Έχω μια απορία (και φαντάζομαι όχι μόνο εγώ): Γιατί η μπαταρία που "φοράει" ένα ρολόι από το εργοστάσιο διαρκεί περισσότερο από τη μπαταρία αντικατάστασης - ακόμα κι αν αυτή είναι ίδια μάρκα / μοντέλο με την αρχική; ::) Αναφέρομαι σε τυπικές μπαταρίες και όχι επαναφορτιζόμενες / ειδικού τύπου κλπ. Για παράδειγμα, η "φρέσκια" Renata 394 που αντικατέστησε... Renata 394 σε ένα Swatch Twin Mister αλλά και άλλες σε διάφορα Casio κράτησαν αρκετά λιγότερο. Αν μάλιστα σκεφτούμε πως τα ρολόγια με τη μπαταρία αρχικής τοποθέτησης "κάθονται" και για κάποιο χρονικό διάστημα από την παραγωγή ως την μέρα που τα αγοράσουμε, υπάρχει πραγματική διαφορά. Δεν πιστεύω πως οι μπαταρίες αρχικής τοποθέτησης είναι "ενυσχυμένες" για αυτό ακριβώς το λόγο (όπως μου είπε ωρολογοποιός).