Σας ευχαριστώ πολύ!
λοιπόν... έχουμε και λέμε:
τιμή καινούριου: 4650 + 50 για πινακίδες - έξοδα προετοιμασίας
(συναγερμός δώρο)
κυβικά - ίπποι:125cc 15hp
ροπή: 11,5 Nm στις 8.000 σ.α.λ.
βάρος πλήρες υγρών: 140κιλα
μέση κατανάλωση (από Yamaha: 2,1 lt/100km)
είναι πολύ ακριβό για 125 αλλά... (πάντα υπάρχει ένα αλλά!)
τα φθηνά πάπια ξεκινάν από 1900 και φτάνουν 3Κ και τα σκουτεροειδή μια απ τα ίδια. Το xsr έχει πολλά μηχανολογικά επιπλέον, όπως δικάναλο ABS, ανεστραμένο πιρούνι, ψυγείο νερού, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων πράγμα που σπάνια συναντάς σε 125. Γενικά έχει ότι υπάρχει σε μεγάλη μηχανή, απλά είναι 125!
Νομίζω το 2019 πρωτοήρθε και τότε έκανε 4290 αν θυμάμαι καλά...
Υπάρχουν πολλά βίντεο με κριτικές στο youtube εκ των οποίων πολλά είναι απο ευρωπαίους (νομίζω της ηλικίας μας) που το απολαμβάνουν για χαλαρό cruising!
Επιδόσεις δεν μπορώ να πω μιας και το στρώνω αλλά απ ότι είδα και διαπίστωσα, βάλε ένα παραπάνω κλικ από παπί τουλάχιστον στο 0-80
βλέπε εδώ:
https://youtu.be/GtQE1UENjeU?si=-J3pkpCFqwqKikYwhttps://youtu.be/iDI7n57ItxE?si=DYg8vYuxKs8z6y9FTo μόνο που μπορώ να πω από μέρους μου μέχρι τώρα είναι το πολύ σταθερό πάτημα λόγω των φαρδύτερων ελαστικών σε σχέση με άλλα 125αρια
Επίσης, από κοντά όταν το βλέπεις δεν σου κάνει για 125, άνετα το περνάς για 200-250cc
To αμέσως παραπάνω xsr είναι 700cc και μετά πας 900 τα οποία είναι απαγορευτικά για μένα!
Στις αγορές τις Ασίας υπάρχει και με τον κινητήρα 155cc με 19hp (ακριβώς το ίδιο εμφανισιακά με το ευρωπαικό 125) αλλά δεν εισάγεται εδώ λόγω euro5 και λόγω κατηγορίας διπλωμάτων Α2 αντί για Α1. Θα ήταν το ιδανικο για μένα το 155cc, αλλά όσες φορές κι αν ρώτησα την επίσημη αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει...
Αυτά προς το παρόν!
ΥΓ: ήδη στην 2η βόλτα σε φανάρι, γύρισε ο δίπλα σταματημένος (επίσης δικυκλιστής) και μου λέει: πολύ ωραίο μηχανάκι! Πήγαινα κι εγώ μετά μέχρι να φτάσω σπίτι με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά !