Στάλθηκε από: george_
« στις: Σήμερα στις 08:24:23 »Γιατί,οι άλλοι το κάνουν για άλλο λόγο?
Το 1894, η Omega εισήγαγε την caliber 19 , η οποία έθεσε νέα πρότυπα για τη χρονομετρική ακρίβεια. Αυτή η μηχσνη έλαβε επίσημη πιστοποίηση ακριβείας από το Παρατηρητήριο της Γενεύης
Δεν έχει προσφέρει?
Επιχειρήματα στο γιατί η Ω είναι από τις πιο σημαντικές εταιρείες διαχρονικά όπως είπες? Για να μάθω ρωτάω, όχι για να διαφωνήσω. Τι το σημαντικό έχει προσφέρει?
...............
Έτσι είναι οι επιλογές μας είμαστε εμείς την δεδομένη χρονική στιγμή, αντικατοπτρίζουν την αισθητική μας την διάθεση μας κλπ κλπ
..............
To καινούργιο σε άσπρο ειναι όμορφο, οι κόκκινες λεπτομέρειες το ανεβαζουνΜια από τα ίδια!
Το παραδοσιακό μαύρο χωρίς να το αμφισβητώ ως αξία και ιστορία δεν με ενθουσιάζει
Βεβαια τα γούστα διαφέρουν
Οι εταιρείες,που πήραν μέρος στα τεστΔε νομίζω
Elgin, Benrus, Hamilton, Mido, Luchin Piccard, Omega, Rolex, Bulova, Longine, GruenΤι είναι αυτά Γιώργο ;
Μα φυσικά η R, μανούλα στο marketing.
Επιχειρήματα στο γιατί η Ω είναι από τις πιο σημαντικές εταιρείες διαχρονικά όπως είπες? Για να μάθω ρωτάω, όχι για να διαφωνήσω. Τι το σημαντικό έχει προσφέρει?
Tι διαβάζουμε εδώ μέσα ώρες ώρες...(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)Γελάει ο κόσμος...
Ναι,αλλά δεν αρκεί για να είσαι πρώτος
Η ωμέγα σε υπερβολικό βαθμό.Τυγχανει να ξέρω μέσω τρίτου που είχε γνωστό πολύ μεγάλο κεφάλι μέσα στην ωμέγα πως έδιναν για τα blogs κτλπ πιο πολλά και από το R&D.Εντωμεταξυ έτυχε ένα από τα μεγαλύτερα blogs,το Fratello,να το έχει ο ROBERT-JAN BROER που είναι τρελαμένος ωμεγακιας όποτε ήρθε κι έδεσε το γλυκό. Και είχες και στα φόρουμ που λόγο του ότι ήταν το πιο οικονομικό απο τα icons να το αγοράζουνε πολύ περισσότεροι οι οποίοι το διαφημίζανε προσπαθώντας να πείσουν ότι πήραν το απόλυτο με αποτέλεσμα οποιος νέος έμπαινε μέσα στα φόρουμ άλλο από speedy με διθυραμβικά σχόλια να μην ακούει…Όλα μαζί αυτά αν τα βαλεις κάτω εξηγούν την εικόνα που έχω σχηματίσει για το πως ανέβασε τη φήμη του.
Δεν το ξέρεις αυτό και φυσικά δεν έγινε τόσο μεγάλη εταιρεία απο τη διαφήμιση
Η ωμέγα σε υπερβολικό βαθμό.Τυγχανει να ξέρω μέσω τρίτου που είχε γνωστό πολύ μεγάλο κεφάλι μέσα στην ωμέγα πως έδιναν για τα blogs κτλπ πιο πολλά και από το R&D.Εντωμεταξυ έτυχε ένα από τα μεγαλύτερα blogs,το Fratello,να το έχει ο ROBERT-JAN BROER που είναι τρελαμένος ωμεγακιας όποτε ήρθε κι έδεσε το γλυκό. Και είχες και στα φόρουμ που λόγο του ότι ήταν το πιο οικονομικό απο τα icons να το αγοράζουνε πολύ περισσότεροι οι οποίοι το διαφημίζανε προσπαθώντας να πείσουν ότι πήραν το απόλυτο με αποτέλεσμα οποιος νέος έμπαινε μέσα στα φόρουμ άλλο από speedy με διθυραμβικά σχόλια να μην ακούει…Όλα μαζί αυτά αν τα βαλεις κάτω εξηγούν την εικόνα που έχω σχηματίσει για το πως ανέβασε τη φήμη του.Ωραίο, αλλά δε θα έπρεπε να είναι πιο ψηλά?
Η Βreitling για το Navitimer, η Rolex για το Sub, η JLC για το Reverso, η Βlancpain για FF, η TAG Heuer για το Monaco, η AP για το Royal Oak... θες κι αλλες???Η Breitling σίγουρα όχι.Η προηγούμενη ιδιοκτησία,η οικογένεια Σνειντερ,ήθελε να μείνει αυστηρά στο moto instruments for professionals και είχε άρνηση να παίξει το παιχνίδι των blogs οπότε δεν τους τα έσκαγε.Κακώς φυσικά.Αποτέλεσμα όλη η νέα γενιά ωρολογοφιλων που έμαθε για ρολόγια αποκλειστικά μέσα από το Ίντερνετ στην αρχή της προηγούμενης δεκαετίας να μην την μαθει.