Στάλθηκε από: kastor77
« στις: Ιανουάριος 08, 2025, 21:49:57 μμ »The sky is the limit
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ειναι εδω απο 30/12. Ζητησαν συγνωμη και μου το αντικατεστησαν με καινουργιο (νεα καρτα εγγυησης, εκ νεου register στην tag για επεκταση εγγυησης κτλ). Ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερον λυκε. Από την πρώτη στιγμη που ενδιαφερθηκα για το ρολοι και σου εστειλα pm. Οπως φαινεται θα σε χρειαστω για νεες προτασεις ρολογιου πολυ πιο συντομα απ οσο περιμενα. Μαλλον πρεπει να ερθει και ενα πιο dress στην συλλογη.. Αυτο ομως ειναι για αλλο νημα.
Τι έγινε...?!
Ήρθε το ρολόι...?!!
Τι έγινε...?!
Ήρθε το ρολόι...?!!
Tελικά βρήκαν τη βλάβη ?
Το ρολόι το φορούσα από το πρωι όπου έκανα άπειρο περπάτημα (άρα κίνηση). Τις προηγούμενες μέρες πχ το φόρεσα μόνο στο γραφείο και το έβγαλα στο σπίτι αλλά συνεχιζε την άλλη μέρα να στην θέση κουρδίσματος νιώθω κανονικά την αντίσταση, φέρνω 40 στροφές όπως μου είπαν αλλά δεν ξεκινάει. Επίσης το ελαφρύ τίναγμα του ρολογιού το δοκίμασα σε κάθε θέση της κορώνας και επίσης Τζιφός. Τζιφό και στο πιο έντονο τίναγμα. Τώρα δεν ξέρω αν μου πουν ότι μαγνητιστηκε κάπως αλλά από την άλλη τα άλλα μου αυτόματα ρολόγια δεν έπαθαν τίποτα και ποτέ.
Φαντάζομαι θα πρέπει να μου δώσουν άλλη κάρτα εγγύησης και άλλη κάρτα για τον μηχανισμό τον cosc. Απλά δεν ξέρω πως μπορώ να διασφαλίσω ότι δεν είναι ρολόι που φορούσε άλλος και έβγαλε αντίστοιχο πρόβλημα. Γενικότερα μετά από τέτοια εμπειρία εισαι επιφυλακτικός.1.Κρατάς τον σειριακό αριθμό του ρολογιού σου.
Φιλε υπομονή.
Σε αντίστοιχη επικοινωνία που είχα σε δίκη μου περίπτωση με το κατάστημα που αγόρασα ένα ρολόι, κατάλαβα οτι καλύτερα να μιλας απευθείας με την ίδια την εταιρεία και οχι μεσάζοντες.
Ο μεσαζοντας δε θα τρεξει, δε θα το κυνηγήσει, δε θα ενδιαφερθεί όσο εσύ.
Στάλθηκε από το PCT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Update. Μιλησα σήμερα με τον AD. Κατόπιν αρκετών καθυστερήσεων κατά τις οποίες με ενημέρωσαν ότι μιλούσαν με την ίδια την tag είπαμε να τους το πάω να το δουν την Δευτέρα που επιστρέφω Ελλαδα. Μου προκαλεί εντύπωση ότι μίλησαν με την tag χωρίς να έχουν δει το ρολόι. Αυτό που μου είπαν είναι πως θα το αξιολογήσουν και οι ίδιοι και θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν. Τους ενημερωσα εκ νέου πως έχω αγοράσει αλλά 2 ρολόγια από αυτούς, ότι δεν είναι το πρώτο μου αυτόματο ρολόι καθώς και ότι το φορούσα πολλές ώρες και σταμάτησε παρόλα αυτά μέσα σε 2 ώρες. Σε ερώτηση μου για αντικατάσταση μου είπαν ότι δεν μπορούν να το υποσχεθούν χωρίς να το δουν αλλά θα κάνουν ο,τι καλύτερο. Θέλω να πιστεύω ότι θα το αντικαταστήσουν ακόμα και αν καταφέρουν να το κάνουν να δουλέψει. Διαφορετικά θα μιλήσω απευθείας προσωπικά με την Tag Heuer είτε εγώ είτε η αδερφή μου με την δικηγορική της ιδιότητα. Ας ελπισω να μην χρειαστεί.
Τα μηχανικά αυτόματα ρολόγια, ειδικά αυτής της κατηγορίας τιμής, δεν έχουν μηχανισμό ώστε να αποφεύγεται το υπερβάλλον κούρδιασμα στο ελατήριο?
Δλδ εφόσον έχει ξεπεραστεί η ενέργεια που μπορεί να αποθηκεύσει το ελατήριο να σταματάει να απορροφά την επιπλέον που του δίνουμε είτε μέσω χειροκίνητου κουρδίσματος, είτε μέσω της αυτόματης διαδικασίας μέσω της κίνησης του ρότορα.
Αν ειδικά το ρολόι δεν έχει ένδειξη στο καντράν φόρτισης, που να ξέρουμε πόση ενέργεια έχει ήδη αποθηκευμένη και πόση μπορεί να απορροφήσει επιπλέον...5 κουρδίσματα?...10 κουρδίσματα?...30...κτλπ