Απάντηση

Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: kastor77
« στις: Ιανουάριος 08, 2025, 21:49:57 μμ »

The sky is the limit


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιανουάριος 08, 2025, 19:50:55 μμ »

Θέλεις και ένα πιο dress...?!!!!!
Ωωωωχ...   αρχίσαμε..
 :D
Στάλθηκε από: Harry_Green
« στις: Ιανουάριος 08, 2025, 17:37:14 μμ »

Αστα, παλιωσε. Παμε για αλλα, χαχαχα.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιανουάριος 08, 2025, 17:29:40 μμ »

Ειναι εδω απο 30/12. Ζητησαν συγνωμη και μου το αντικατεστησαν με καινουργιο (νεα καρτα εγγυησης, εκ νεου register στην tag για επεκταση εγγυησης κτλ). Ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερον λυκε. Από την πρώτη στιγμη που ενδιαφερθηκα για το ρολοι και σου εστειλα pm. Οπως φαινεται θα σε χρειαστω για νεες προτασεις ρολογιου πολυ πιο συντομα απ οσο περιμενα. Μαλλον πρεπει να ερθει και ενα πιο dress στην συλλογη.. Αυτο ομως ειναι για αλλο νημα.

30/12/24 ? Σήμερα 08/01/25. Αρα, .............έκλεισε χρόνο !  ;D
Στάλθηκε από: Harry_Green
« στις: Ιανουάριος 08, 2025, 17:27:33 μμ »

Τι έγινε...?!
Ήρθε το ρολόι...?!!

Ειναι εδω απο 30/12. Ζητησαν συγνωμη και μου το αντικατεστησαν με καινουργιο (νεα καρτα εγγυησης, εκ νεου register στην tag για επεκταση εγγυησης κτλ). Ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερον λυκε. Από την πρώτη στιγμη που ενδιαφερθηκα για το ρολοι και σου εστειλα pm. Οπως φαινεται θα σε χρειαστω για νεες προτασεις ρολογιου πολυ πιο συντομα απ οσο περιμενα. Μαλλον πρεπει να ερθει και ενα πιο dress στην συλλογη.. Αυτο ομως ειναι για αλλο νημα.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιανουάριος 08, 2025, 14:57:03 μμ »

Τι έγινε...?!
Ήρθε το ρολόι...?!!


.....προς το παρόν, ήρθε ο καινούργιος χρόνος  ;)
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιανουάριος 08, 2025, 13:34:03 μμ »

Τι έγινε...?!
Ήρθε το ρολόι...?!!
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Δεκέμβριος 24, 2024, 17:32:53 μμ »

Υπάρχει μια περίπτωση να κόλλησαν τα keyless κ με μια μέσα.εξω.στην κορώνα να ξεκολλαγε.
Έτσι κ αλλιώς θα αντικατασταθεί οπότε,όλα καλά.
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Δεκέμβριος 24, 2024, 14:49:18 μμ »

Δεν πειράζει...   να πάει το μάτι εκεί...!!
Επίσης..
Ζακέτα να,πάρεις...!
 :D   :D
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Δεκέμβριος 24, 2024, 13:50:50 μμ »

Ωραίος...
Στο ματιάσαμε...!
 ;D
Στάλθηκε από: Harry_Green
« στις: Δεκέμβριος 24, 2024, 13:45:28 μμ »

Tελικά βρήκαν τη βλάβη ?

Δεν μου ειπαν αν βρηκαν την βλαβη. Θα ρωτησω οταν παραλαβω το καινουργιο. Ελπιζω το καινουργιο να ερθει σφραγισμενο με ολες τις ζελατινες πανω, για ψυχολογικους και μονο λογους. Ειναι το γαμωτο ομως καθως πηρα το ρολοι λιγο νωριτερα απ το προβλεπομενο για να το εχω στο ταξιδι που εκανα αλλα και τις γιορτες και τωρα ειμαι στο περιμενε.
Στάλθηκε από: μεταλας
« στις: Δεκέμβριος 24, 2024, 13:39:11 μμ »

Τι τον νοιάζει;
Τέλος καλό,όλα καλά....
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Δεκέμβριος 24, 2024, 13:34:38 μμ »

Tελικά βρήκαν τη βλάβη ?
Στάλθηκε από: Harry_Green
« στις: Δεκέμβριος 24, 2024, 13:24:09 μμ »

Σήμερα με ενημέρωσε το κατάστημα πως θα προβεί σε αντικατάσταση του ρολογιού και περιμένει από την tag για καινούργιο ρολόι. Έχω κρατήσει καλού κακού το serial number για να είμαι σίγουρος.  Υποθέτω θα πρέπει το νέο ρολόι να έχει νέα εγγύηση την οποία θα κάνω register στο site τους. Μάλλον οδεύω προς τέλος καλό όλα καλά. Καλές γιορτές.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 20:31:07 μμ »

Το ρολόι το φορούσα από το πρωι όπου έκανα άπειρο περπάτημα (άρα κίνηση). Τις προηγούμενες μέρες πχ το φόρεσα μόνο στο γραφείο και το έβγαλα στο σπίτι αλλά συνεχιζε την άλλη μέρα να στην θέση κουρδίσματος νιώθω κανονικά την αντίσταση, φέρνω 40 στροφές όπως μου είπαν αλλά δεν ξεκινάει. Επίσης το ελαφρύ τίναγμα του ρολογιού το δοκίμασα σε κάθε θέση της κορώνας και επίσης Τζιφός. Τζιφό και στο πιο έντονο τίναγμα. Τώρα δεν ξέρω αν μου πουν ότι μαγνητιστηκε κάπως αλλά από την άλλη τα άλλα μου αυτόματα ρολόγια δεν έπαθαν τίποτα και ποτέ.

Το μαγνητισμένο, χάνει την ακρίβειά του . ΔΕΝ σταματά.

Φαίνεται ότι το train διαφυγής έχει το πρόβλημα. Δηλαδή, το ελατήριο φορτίζει, αλλά η ενέργειά του ΔΕΝ φτάνει στους δείκτες, για να το πω απλά.

ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΝΑΣ. ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΖΕΙΣ άλλο. Αστο στην άκρη. Αν έχει ξεφύγει κάτι, μπορεί να το κάνεις χειρότερο.

Κάνε ένα χαρτί με την αδελφή σου " Σας παραδίδω το υπ' αριθ. ρολόι, αριθμό σειράς, μάρκα, μοντέλο, που αγόρασα απο το κατάστημά σας την ......., με εγγύηση......, που σταμάτησε να λειτουργεί, ( βάλε τρόπο αναγνώρισης μη λειτουργίας ), και παρακαλώ για την διάγνωσή σας. Θα αναμείνω την έγγραφη απάντησή σας.". Να το υπογράψουν - σφραγίσουν, και άσε τους αντίγραφο.

ΜΗΝ ζητήσεις επισκευή, ΜΗΝ ζητήσεις αλλαγή. Ζήτα ΔΙΑΓΝΩΣΗ. ΜΗΝ δεσμεύσεις ΕΣΥ τις ενέργειές τους . ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ δώσε τους. Αυτό θα τους δεσμεύσει όταν απαντήσουν.

Δικαιούσαι αλλαγή ή αντικατάσταση, ΑΝΑΛΟΓΑ με τους όρους / πολιτική της εταιρίας. ΔΕΝ καθορίζεις εσύ, εκτός και αν αρχίσεις τα εξώδικα.

Ρώτα την αδελφή σου.

Αντε, καλή επιτυχία.  ;)

Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 19:57:58 μμ »

Φαντάζομαι θα πρέπει να μου δώσουν άλλη κάρτα εγγύησης και άλλη κάρτα για τον μηχανισμό τον cosc. Απλά δεν ξέρω πως μπορώ να διασφαλίσω ότι δεν είναι ρολόι που φορούσε άλλος και έβγαλε αντίστοιχο πρόβλημα. Γενικότερα μετά από τέτοια εμπειρία εισαι επιφυλακτικός.
1.Κρατάς τον σειριακό αριθμό του ρολογιού σου.
2.Το ρολοι που θα λάβεις ως αντικατάσταση θα έχει καινούρια εγγύηση κ ημερομηνία.
Τώρα να σου δώσουν επισκευασμενο ως καινούργιο ειναι τραβηγμένο, δεν νομίζω αλλά κ σ αυτήν την περίπτωση δεν σημαίνει ότι το επισκευασμενο θα ξαναχαλασει.
Πιο πολύ ψυχολογικό είναι,αν επισκευαστεί σωστά δεν θα έχει πρόβλημα.
Επειδή είναι πολύ καινούργιο είναι μία λογική απαίτηση να αντικατασταθεί.
Στάλθηκε από: Harry_Green
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 19:16:49 μμ »

Φαντάζομαι θα πρέπει να μου δώσουν άλλη κάρτα εγγύησης και άλλη κάρτα για τον μηχανισμό τον cosc. Απλά δεν ξέρω πως μπορώ να διασφαλίσω ότι δεν είναι ρολόι που φορούσε άλλος και έβγαλε αντίστοιχο πρόβλημα. Γενικότερα μετά από τέτοια εμπειρία εισαι επιφυλακτικός.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 19:13:05 μμ »

Βγάλε φωτογραφία το ρολόι,μπρος πίσω και τα χαρτιά
Στάλθηκε από: Harry_Green
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 19:07:57 μμ »

Υπάρχει περίπτωση να μου πουν ότι είναι καινούργιο και στην ουσία να μου το επισκευάσουν η να μου δώσουν παρόμοιο με θέμα το οποίο επισκεύασαν; Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα πάρω καινούργιο;
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 18:32:37 μμ »

Φιλε υπομονή.
Σε αντίστοιχη επικοινωνία που είχα σε δίκη μου περίπτωση με το κατάστημα που αγόρασα ένα ρολόι, κατάλαβα οτι καλύτερα να μιλας απευθείας με την ίδια την εταιρεία και οχι μεσάζοντες.

Ο μεσαζοντας δε θα τρεξει, δε θα το κυνηγήσει, δε θα ενδιαφερθεί όσο εσύ.

Στάλθηκε από το PCT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σωστό αυτό που λες,αλλά ο άνθρωπος έχει ιστορικό αγοράς στο συγκεκριμένο μαγαζί.
Εγώ θα ήθελα να εξυπηρετήσω έναν returning customer αν είχα μαγαζί.
Εάν δεν γίνει αυτό μπορεί να μιλήσει με την εταιρεία.
Προσωπικά μια φορά έχει χρειαστεί να το κάνω αυτό,δεν ήταν ρολόι βέβαια,η εταιρεία μου έστειλε απευθείας καινούριο χωρίς να επιστρέψω τίποτα κ με ρώτησαν από πιο μαγαζί έκανα την αγορά.
Στάλθηκε από: rpdrummer
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 18:27:15 μμ »

Φιλε υπομονή.
Σε αντίστοιχη επικοινωνία που είχα σε δίκη μου περίπτωση με το κατάστημα που αγόρασα ένα ρολόι, κατάλαβα οτι καλύτερα να μιλας απευθείας με την ίδια την εταιρεία και οχι μεσάζοντες.

Ο μεσαζοντας δε θα τρεξει, δε θα το κυνηγήσει, δε θα ενδιαφερθεί όσο εσύ.

Στάλθηκε από το PCT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 18:24:29 μμ »

Update. Μιλησα σήμερα με τον AD. Κατόπιν αρκετών καθυστερήσεων κατά τις οποίες με ενημέρωσαν ότι μιλούσαν με την ίδια την tag είπαμε να τους το πάω να το δουν την Δευτέρα που επιστρέφω Ελλαδα. Μου προκαλεί εντύπωση ότι μίλησαν με την tag χωρίς να έχουν δει το ρολόι. Αυτό που μου είπαν είναι πως θα το αξιολογήσουν και οι ίδιοι και θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν. Τους ενημερωσα εκ νέου πως έχω αγοράσει αλλά 2 ρολόγια από αυτούς, ότι δεν είναι το πρώτο μου αυτόματο ρολόι καθώς και ότι το φορούσα πολλές ώρες και σταμάτησε παρόλα αυτά μέσα σε 2 ώρες. Σε ερώτηση μου για αντικατάσταση μου είπαν ότι δεν μπορούν να το υποσχεθούν χωρίς να το δουν αλλά θα κάνουν ο,τι καλύτερο. Θέλω να πιστεύω ότι θα το αντικαταστήσουν ακόμα και αν καταφέρουν να το κάνουν να δουλέψει. Διαφορετικά θα μιλήσω απευθείας προσωπικά με την Tag Heuer είτε εγώ είτε η αδερφή μου με την δικηγορική της ιδιότητα. Ας ελπισω να μην χρειαστεί.

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να μιλήσουν με αντιπροσωπεία για αντικατάσταση.
Λογικά θα στο αντικαταστησουν,αν όχι πας από κει το αφήνεις κ τους λες να σε πάρουν τηλέφωνο όταν έρθει το καινούργιο αλλιώς να σου δώσουν τα χρήματα σου πισω.
Πάντως φαίνεται ότι έχουν την διάθεση να το κάνουν.
Συμβαίνουν αυτά,αστοχίες γίνονται παντού είτε στα ακριβότερα είτε στα φθηνότερα.
Το θέμα είναι το after sales.
Για αυτό προτιμούμε γνωστά καταστήματα για τετοια ρολόγια.
Στάλθηκε από: Harry_Green
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 18:12:57 μμ »

Update. Μιλησα σήμερα με τον AD. Κατόπιν αρκετών καθυστερήσεων κατά τις οποίες με ενημέρωσαν ότι μιλούσαν με την ίδια την tag είπαμε να τους το πάω να το δουν την Δευτέρα που επιστρέφω Ελλαδα. Μου προκαλεί εντύπωση ότι μίλησαν με την tag χωρίς να έχουν δει το ρολόι. Αυτό που μου είπαν είναι πως θα το αξιολογήσουν και οι ίδιοι και θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν. Τους ενημερωσα εκ νέου πως έχω αγοράσει αλλά 2 ρολόγια από αυτούς, ότι δεν είναι το πρώτο μου αυτόματο ρολόι καθώς και ότι το φορούσα πολλές ώρες και σταμάτησε παρόλα αυτά μέσα σε 2 ώρες. Σε ερώτηση μου για αντικατάσταση μου είπαν ότι δεν μπορούν να το υποσχεθούν χωρίς να το δουν αλλά θα κάνουν ο,τι καλύτερο. Θέλω να πιστεύω ότι θα το αντικαταστήσουν ακόμα και αν καταφέρουν να το κάνουν να δουλέψει. Διαφορετικά θα μιλήσω απευθείας προσωπικά με την Tag Heuer είτε εγώ είτε η αδερφή μου με την δικηγορική της ιδιότητα. Ας ελπισω να μην χρειαστεί. 
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 17:02:55 μμ »

Όσο νωρίτερα,τόσο καλύτερα πιστεύω.
Επίσης μπορεί να μάθει κάτι απ το τηλέφωνό για τις προθέσεις τους κ να πάει καλύτερα προετοιμασμενος...
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 16:59:22 μμ »

Δεν είναι καλύτερα να πάει με το ρολόι,γιατί να ενημερώσει?
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 16:55:46 μμ »

Ψυχραιμία ρε παιδιά...
Διαβάζω για συνήγορο καταναλωτή,θα τους πω αυτό,θα μου πουν το άλλο...
Καλά καλά δεν έχει μιλήσει με το μαγαζί,έλεος!
Το ρολόι αν το έχεις κουρδισει 40 φορές κ δεν έχει ξεκινήσει είναι ελαττωματικό.
Τέλος.
Μην κάνεις τίποτα παραπάνω,δεν πρόκειται να φτιάξει.
Επικοινώνησε με το μαγαζί σε πρώτη φάση τηλεφωνικά,εξήγησε τους το πρόβλημα κ όταν μπορέσεις πήγαινε το απο κει.
Σε κάθε περίπτωση αποθήκευσε το κάπου μην τυχόν κ το χτυπήσεις πουθενά κ σου πουν ότι προκλήθηκε από το χτύπημα.
Μην αγχώνεσαι εάν είναι γνωστό μαγαζί θα σε φτιάξουν σίγουρα.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 11:08:43 πμ »

Πήγαινε το στο κατάστημα
Στάλθηκε από: mic
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 10:53:29 πμ »

Τα μηχανικά αυτόματα ρολόγια, ειδικά αυτής της κατηγορίας τιμής, δεν έχουν μηχανισμό ώστε να αποφεύγεται το υπερβάλλον κούρδιασμα στο ελατήριο?
Δλδ εφόσον έχει ξεπεραστεί η ενέργεια που μπορεί να αποθηκεύσει το ελατήριο να σταματάει να απορροφά την επιπλέον που του δίνουμε είτε μέσω χειροκίνητου κουρδίσματος, είτε μέσω της αυτόματης διαδικασίας μέσω της κίνησης του ρότορα.
Αν ειδικά το ρολόι δεν έχει ένδειξη στο καντράν φόρτισης, που να ξέρουμε πόση ενέργεια έχει ήδη αποθηκευμένη και πόση μπορεί να απορροφήσει επιπλέον...5 κουρδίσματα?...10 κουρδίσματα?...30...κτλπ

Σωστά. Φυσικά και έχει προστασία το ελατήριο και σε πολύ φθηνότερα ρολόγια. Εξάλλου αν είχε σπάσει το ελατήριο, δεν θα ένιωθε αντίσταση στα δάχτυλα, γυρίζοντας την κορώνα στο κούρδισμα.
Στάλθηκε από: Old_School
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 10:49:36 πμ »

Αλλαγή από χθες....



Στάλθηκε από: jimis
« στις: Δεκέμβριος 19, 2024, 10:49:17 πμ »

Τα μηχανικά αυτόματα ρολόγια, ειδικά αυτής της κατηγορίας τιμής, δεν έχουν μηχανισμό ώστε να αποφεύγεται το υπερβάλλον κούρδιασμα στο ελατήριο?
Δλδ εφόσον έχει ξεπεραστεί η ενέργεια που μπορεί να αποθηκεύσει το ελατήριο να σταματάει να απορροφά την επιπλέον που του δίνουμε είτε μέσω χειροκίνητου κουρδίσματος, είτε μέσω της αυτόματης διαδικασίας μέσω της κίνησης του ρότορα.
Αν ειδικά το ρολόι δεν έχει ένδειξη στο καντράν φόρτισης, που να ξέρουμε πόση ενέργεια έχει ήδη αποθηκευμένη και πόση μπορεί να απορροφήσει επιπλέον...5 κουρδίσματα?...10 κουρδίσματα?...30...κτλπ