Στάλθηκε από: DragonAce
« στις: Μάιος 30, 2011, 12:21:37 μμ »Η ιδέα κατ΄ουσίαν είναι ότι κάθε τμήμα οργανισμού έχει πελάτες, είτε εσωτερικούς είτε εξωτερικούς. Η κατανοήση αυτής της σχέσης είναι σημαντική. Ο "προμηθευτής" θα πρέπει να ξέρει ποιές είναι οι απαιτήσεις του "πελάτη" του και να του παρέχονται τα αναγκαία μέσα βέβαια κ επαρκείς πόροι ώστε να τους ικανοποιήσει.
Η διοίκηση ολικής ποιότητας δεν εξασφαλίζει το καλύτερο προιόν.
Εξασφαλίζει ότι θα πάρεις ένα καλό προϊόν το οποίο θα είναι σύμφωνα με τις προσδοκίες του ότι πληρώνεις πέρνεις.
Η διοίκηση ολικής ποιότητας δεν εξασφαλίζει το καλύτερο προιόν.
Εξασφαλίζει ότι θα πάρεις ένα καλό προϊόν το οποίο θα είναι σύμφωνα με τις προσδοκίες του ότι πληρώνεις πέρνεις.