Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: DragonAce
« στις: Μάιος 30, 2011, 12:21:37 μμ »

Η ιδέα κατ΄ουσίαν είναι ότι κάθε τμήμα οργανισμού έχει πελάτες, είτε εσωτερικούς είτε εξωτερικούς. Η κατανοήση αυτής της σχέσης είναι σημαντική. Ο "προμηθευτής" θα πρέπει να ξέρει ποιές είναι οι απαιτήσεις του "πελάτη" του και να του παρέχονται τα αναγκαία μέσα βέβαια κ επαρκείς πόροι ώστε να τους ικανοποιήσει.

Η διοίκηση ολικής ποιότητας δεν εξασφαλίζει το καλύτερο προιόν.
Εξασφαλίζει ότι θα πάρεις ένα καλό προϊόν το οποίο θα είναι σύμφωνα με τις προσδοκίες του ότι πληρώνεις πέρνεις.
Στάλθηκε από: DragonAce
« στις: Μάιος 30, 2011, 12:17:24 μμ »

Στο Ιαπωνικό βιομηχανικό πρότυπο Ζ8101 ο έλεγχος ποιότητας ορίζεται ως:
"σύστημα μέσων για την οικονομική παραγωγή προϊόντων ή υπηρεσιών, που να ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών"


"....ωσότου η επιτυχία της ιαπωνικής οικονομίας ανέδειξε την αρχή ότι η επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων προϋποθέτει την αναγκαιότητα αναγνώρισης και υιοθέτησης της ποιότητας ως τρόπου ζωής"

Η επιτυχία βασίζεται στην ικανοποίηση των πελατών:
* ποιοτικά κ αξιόπιστα προϊόντα
* ποιοτικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες
* επωφελή κατά την αντίληψη τους σχέση μεταξύ της αποτιμώμενης για αυτούς αξίας του συνόλου των προηγουμένων και των χρημάτων που δαπανούν για αυτά.

Η ενσωμάτωση της ποιότητας στα συστήματα διοίκησης επιχειρήσεων αποτελεί πλέον προτεραιότητα διότι:
*Εξασφαλίζει πελατοκεντρική στρατηγική
*Στοχεύει στη διαρκεί βελτίωση της ποιότητας του προιόντος ή της υπηρεσίας, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα
*Παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μειώνει κόστος, ενισχύει το καλό όνομα της επιχείρησης και παρέχει την ευκαιρία για εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς
*αποτελεί μαζί με την καινοτομικότητα την πλέον καθοριστική συνιστώσα για την διαρκή επίτευξή της, από τους πελάτες αποτιμώμενης ως επωφελούς, σχέσης της αξίας των προϊόντων που αυτοί ζητούν με το κόστος που αυτοί δαπανούν γιαυτά