Ρολόϊ άνω του 1000αρικου δεν το πας στον καθένα αλλά μόνο αντιπροσωπεία για σέρβις-εγγύηση σε περίπτωση βλάβης και όχι προληπτικά απλά μόνο όταν υπάρχει θέμα χρονομετρίας κλπ κλπ όπως ειπώθηκε ειδικά σε in-house δεν υπάρχει περιθώριο αμφισβήτησης.
Δυστυχώς την πάτησα πριν τρία χρόνια με την αγορά του citizen bn7020-09e που στο 6μηνο σταμάτησε εντελώς να λειτουργεί..σημείωση το είχα πάρει καθαρά για βουτιές μιας και χρησιμοποιούσα μόνο dive computer και δεν είχα ένα καθαρό diver για βαθειά βουτιά πέραν και του suunto stinger.....ενοήτε δεν είχε δει ποτέ νερό και γενικά δεν υπήρχε λόγος ρολόϊ των 2Κ να βγάλει πρόβλημα από το πουθενά ενώ βρισκόταν πάντα στις σωστές συνθήκες.
Εν κατακλείδι το έστηλα λόγω εγγύησης στη Γερμανία (1 1/2μηνα)και μετά μου στηλανε mail ότι δεν μπορούν να βρουν τί φταίει (έλεος δλδ για ecodrive μιλάμε
)και ότι θα το στέλνανε Ιαπωνία..(άλλο 1 μήνα) + δύο εβδομάδες Γερμανία + 1 βδομάδα Ελλάδα.....
..εν κατακλείδι δεν το είχα 4μήνες!!!
Πικρή αλήθεια και άγχος οπότε το πούλησα με συνοπτικές διαδικασίες! Γι'αυτό πιο απλά citizen που είναι σκυλιά με τη βούλα
Αυτά από προσωπική εμπειρία.
Απο ότι ξέρω τα τζαπόνια πλέον δραστηριοποιούνται λόγω μπουτίκ σε Γερμανία και Αγγλία αλλά δεν το λέω με απόλυτη σιγουριά
Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk