Οι κατασκευαστές - κουρδιστών επί το πλείστον μηχανισμών- θέλησαν να αντιμετωπίσουν το θέμα isochronism επεμβαίνοντας στις κύριες αιτίες που αλλοιώνουν τον ισοχρονισμό: τις τριβές στον μηχανισμό, το "ζύγισμα" (poise) του μπαλανσιέ, την ποιότητα του mainspring....
Πρώτος ο Τιτάνας της ωρολοποιίας A.L.Breguet, κατάλαβε την επίδραση που έχει και το hairspring στον ισοχρονισμό και συνέλαβε την ιδέα του "overcoil", το οποίο μέχρι και σήμερα θεωρείται ως η πλέον ενδεδειγμένη επιλογή σε μηχανισμούς με καλό isochronism.


(Φυσικά τα πλεονεκτήματα του overcoil δεν εξαντλούνται μόνο στο θέμα του ισοχρονισμού...)
Τις τριβές, ανέλαβαν να τις μειώσουν τα jewels και ο προσεκτικός σχεδιασμός των εξαρτημάτων (αξόνων, γραναζιών κτλ).
Για το "ζύγισμα" του μηχανισμού, έχουμε αναφερθεί και νωρίτερα και δεν χρειάζεται νομίζω επανάληψη.
H εξέλιξη στην μεταλλουργική τεχνολογία έδωσε υλικά για το mainspring, τα οποία προσέδιδαν καλύτερες ιδιότητες και συμπεριφορά του ελατηρίου και βελτιωμένη αντοχή στο συνεχές "φορτισμα/ξεφορτισμα", δίνοντας έτσι την ευκαιρία ακόμα και σε "κοινούς" μηχανισμούς να έχουν πολύ καλό isochronism....