Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 18:50:40 μμ »


 Αλλά τα "φύκια" που προωθούν οι Ελβετοί είναι και παραισθησιογόνα με αποτέλεσμα να μας μαγεύουν. Άβυσσος του καταναλωτή η ψυχή.

Φοβερή ατάκα!
Στάλθηκε από: TheseusGR
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 16:36:21 μμ »

Έγραψα νωρίτερα την γνώμη μου υπερ του Β με κύριο επιχείρημα οτι το ΜΜ είναι 45mm αλλά προφανώς το μπερδεψα με το μεγαλύτερο αδερφάκι του. Ζητώ συγνώμη, λάθος, παρόλα αυτά θα διαλέξω παλι το Β αλλά πλέον μετά δυσκολίας.

Για τους inhouse πάντως που προαναφέρατε είναι θετικό που όλες οι σοβαρές εταιρείες κάνουν προσπάθειες .....αλλά στις τιμές που ζητάνε και το ρίσκο που αναλαμβάνει ο καταναλωτής είναι απαράδεκτο. ΕΤΑ κ παλι ΕΤΑ. Σκεφτείται να αγοράζατε αυτοκίνητο πανάκριβο και να έπρεπε 2-3 φορές να πάει ταξιδάκι για επισκευή στην Γερμανία αφού πρώτα θα σας είχε παρατήσει στην μέση του δρόμου. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, γιατί το δεχόμαστε όμως στα ρολόγια και δεχόμαστε να γίνουμε beta testers;; ...... άγνωστο.

Σαν εταιρείες Seiko με Β για μένα είναι η μέρα με την νύχτα. Αλλά τα "φύκια" που προωθούν οι Ελβετοί είναι και παραισθησιογόνα με αποτέλεσμα να μας μαγεύουν. Άβυσσος του καταναλωτή η ψυχή.

Για την δε κυρία του ελληνικού B service είναι κάκιστη επαγγελματίας, μόνη δικαιολογία για την συζήτηση που έκανε είναι αν προκειται για κολλητή σου που δεν νομίζω. Το μόνο που αποδεικνύει είναι το επίπεδο των τεχνιτών που προσλαμβάνουν και τί μισθούς θέλουν να πληρώσουν στην Β.
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 15:34:40 μμ »

Carole Forestier-Kasapi
Στάλθηκε από: gsb
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 15:16:33 μμ »

ολα τα θεματα εδω θα συζητηθουν!!!!!!
Στάλθηκε από: eisenberg
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 15:05:53 μμ »

Καλά, ας είχα τη δυνατότητα να έχω μια μηχανούλα από τα χεράκια της Kasapi και δεν θα με πείραζε καθόλου το φύλο.
Kasapi?  ::)
Ποια ειναι,ορολογοποιος?
Στάλθηκε από: grecellin
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 13:30:08 μμ »

Καλά, ας είχα τη δυνατότητα να έχω μια μηχανούλα από τα χεράκια της Kasapi και δεν θα με πείραζε καθόλου το φύλο.
Στάλθηκε από: SYZo
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 13:26:23 μμ »

Είχε τύχει να μιλήσω πριν 2 βδομάδες, με την τεχνικό του Β01 στην Ελλάδα. Δε φαντάζεσαι τί μανίκι έχει φάει. Είχαμε συζητήσει λίγο στο τηλ. και τη ρωτούσα για τον Β01. Αν είναι δύσκολη μηχανή, αν είναι ανώτερη της 7750 και η απάντηση: 2 μήνες σχεδόν κάθε μέρα, κάνω εκπαίδευση πάνω στον Β01 κι ακόμα δε τον έχω μάθει καλά. Και μάλιστα της λέω: Ααα, δηλαδή αν ( λέεμε τώρα ), χρειαστώ ένα Overhaul, θα σας το στείλω να το κάνετε εσείς, έτσι? Και η κορυφαία απάντηση: Δε θέλω, δε θέλω...!  :D :D :D :D :D :D

Ωχ....γυναικα ειναι?
Απο την εμπειρια μου,γυναικες+μηχανικη=(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Γι αυτο δυο μηνες κι ακομη δεν εμαθε....
γυναικες + μηχανημα
Στάλθηκε από: eisenberg
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 13:23:22 μμ »

Είχε τύχει να μιλήσω πριν 2 βδομάδες, με την τεχνικό του Β01 στην Ελλάδα. Δε φαντάζεσαι τί μανίκι έχει φάει. Είχαμε συζητήσει λίγο στο τηλ. και τη ρωτούσα για τον Β01. Αν είναι δύσκολη μηχανή, αν είναι ανώτερη της 7750 και η απάντηση: 2 μήνες σχεδόν κάθε μέρα, κάνω εκπαίδευση πάνω στον Β01 κι ακόμα δε τον έχω μάθει καλά. Και μάλιστα της λέω: Ααα, δηλαδή αν ( λέεμε τώρα ), χρειαστώ ένα Overhaul, θα σας το στείλω να το κάνετε εσείς, έτσι? Και η κορυφαία απάντηση: Δε θέλω, δε θέλω...!  :D :D :D :D :D :D

Ωχ....γυναικα ειναι?
Απο την εμπειρια μου,γυναικες+μηχανικη=

Γι αυτο δυο μηνες κι ακομη δεν εμαθε....
Στάλθηκε από: K_O_S_T_A_S
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 01:14:17 πμ »

Για μια εταιρεια που δεν ανηκει σε γκρουπ,το να βγαλει δικο της χρονογραφο δεν ειναι μικρο πραγμα...
Είχε τύχει να μιλήσω πριν 2 βδομάδες, με την τεχνικό του Β01 στην Ελλάδα. Δε φαντάζεσαι τί μανίκι έχει φάει. Είχαμε συζητήσει λίγο στο τηλ. και τη ρωτούσα για τον Β01. Αν είναι δύσκολη μηχανή, αν είναι ανώτερη της 7750 και η απάντηση: 2 μήνες σχεδόν κάθε μέρα, κάνω εκπαίδευση πάνω στον Β01 κι ακόμα δε τον έχω μάθει καλά. Και μάλιστα της λέω: Ααα, δηλαδή αν ( λέεμε τώρα ), χρειαστώ ένα Overhaul, θα σας το στείλω να το κάνετε εσείς, έτσι? Και η κορυφαία απάντηση: Δε θέλω, δε θέλω...!  :D :D :D :D :D :D
Στάλθηκε από: eisenberg
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 01:05:00 πμ »

Για μια εταιρεια που δεν ανηκει σε γκρουπ,το να βγαλει δικο της χρονογραφο δεν ειναι μικρο πραγμα...
Στάλθηκε από: K_O_S_T_A_S
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 00:56:35 πμ »

Άλλο design και άλλο prestige.

ok...σαν σχεδιο,ποια "σχολη" θεωρεις οτι υπερτερει?
Μακράν η Breitling. Το design της και το φινίρισμά της σου δίνει την εντύπωση ότι κοστίζει 20 και 30.000. Και δε το λέω μόνο εγώ αυτό αλλα και γνωστοί μου/ φίλοι μου, που δεν ασχολούνται καν με το θέμα ρολόι. ( Έχω κάνει "στατιστική" έρευνα ) Για να κοιτάξεις τη βιτρίνα της B, πρέπει πρώτα να φορέσεις γυαλιά ηλίου. Overloaded ρολόγια? Φυσικά και είναι. Το concept της εταιρείας αυτό είναι και αυτό τη καθιστά ιδιαίτερη.Αυτό μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον λόγω γούστου. Κι αυτό σεβαστό. Να εμένα δε μ'αρέσει το Datora, γιατί παραείναι Overloaded ρολόι. Τόσο πολύ, που για να διαβάσεις τις ενδείξεις, σου βγαίνει η πίστη. Όλα είναι υποκειμενικά. Το αν σου αρέσει μια εταιρεία/ ή δεσου αρέσει, είναι υποκειμενικό ζήτημα. Αντικειμενικά όμως, η Breitling έχει απο τα πιο όμορφα ρολόγια στην ωρολογοποιία. Έχει τις καλύτερες μηχανές quartz ( superquartz ) με τη μεγαλύτερη ακρίβεια που υπήρξε ποτέ σε quartz. ( Πιστοποιημένο απο τον υπεύθυνο της B ). Έχει τον B01, που είναι εξίσου μια καταπληκτική μηχανή ( Ασχέτως αν σε ένα μικρό ποσοστό ατόμων, παρουσιάστηκε μια μικρή δυσλειτουργία στο χρονογράφο. Στις καινούργιες μηχανές όλο και κάτι παρουσιάζεται. 346 εξαρτήματα είναι η μηχανή..., αλίμονο . Εδώ στην 3313, ακόμα υπάρχουν προβλήματα και μάλιστα προβλήματα του στύλ: το ρολόι τέλος- τα φτυσε, δε δουλεύει καθόλου. Όχι: Αχ δε τσουλάει ο δείκτης των λεπτών στο χρονογράφο ). Διαφωνείς κάπου? ;)

τη 3313 τη πληρώνεις 200-300 ευρώ κ την άλλη 5000 Κώστα...οπότε διαφωνώ στη σύγκριση...
συμφωνώ όμως ότι κάθε καινούριο παρουσιάζει προβληματάκια, μέσα στο πρόγραμμα είναι, αν κ δε θα ήθελα ποτέ να μου συμβεί γιατί θα έτρωγα τη ξενέρα της ζωής μου κ δε ξέρω αν θα ήμουν τόσο διαλλακτικός...

τα breitling τα γουστάρω τρελά κ σκέπτομαι σοβαρά στο μέλλον μια αγορά εφόσον έχω τη δυνατότητα, αλλά νομίζω ότι την υπερεκτιμάς λίγο, οκ με ΕΤΑ δούλευε τόσα χρόνια κ μια καλογυαλισμένη κάσα, φυσικά αναγνωρίζω ότι είναι ανεξάρτητη, αλλά ξέρω ότι αν ήθελε θα μπορούσε να δουλέψει μια απλή μηχανή δική της τόσα χρόνια. φυσικά από τα αεροπλάνα κ βαπόρια που πλασάρει δεν έχει να μου πει απολύτως τίποτα...
για το αν είναι δύσκολο ή εύκολο μια οποιαδήποτε εταιρεία να κάνει συναρμογή ρολογιού όπως οι περισσότερες, όχι μόνο η breitling, απλά να σε κατευθύνω στον φίλο warover που το χει κάνει συνήθεια..!! φούμαρα λοιπόν κ θέλω να ελπίζω ότι εμείς που αγαπάμε τα ρολόγια θα εκτιμήσουμε περισσότερο στο μέλλον τις εταιρείες που προσφέρουν στον κλάδο πραγματικά πρόοδο, καινοτομίες, μηχανές, μεράκι, ιδρώτα κ αγάπη...

υγ. με μια καλή επιδότηση ΕΣΠΑ, ένα τόρνο,ένα autocad κ μια στοκ ΕΤΑ, μπορούμε να φτιάξουμε όσα ρολόγια θες! και όπως τα θες!
Το ότι χρησιμοποιεί ΕΤΑ όμως δε σημαίνει ότι την κάνει κατώτερη απο τις άλλες εταιρείες. Ξέρει πολύ καλά να κάνει σούπερ τροποποιήσεις στη Valljoux 7750, και σε ΕΤΑ 2892, 93 παίρνοντας τη πιστοποίηση του COSC και την αγάπη του κόσμου, παλικαρίσια. Σε πληροφορώ το Evo μου, έχει πέσει 2 φορές στο μάρμαρο με τη κορώνα, μια φορά που το γυάλιζα έπεσε κάτω με το caseback και άλλη μια στο μετρό, την ώρα που ήθελα να το βάλω στη τελευταία τρύπα το λουρί γιατί μου γύρναγε πέρα δώθε. Η απόκλισή του παρέμεινε ίδια, ( > 2 sec/day ), κούρδιζε κανονικά και η ημερομηνία άθικτη.

Όσον αφορά για την in house μηχανή. Η Breitling έκανε πολλές επενδύσεις προτού πάρει την απόφαση για τον Β01. Η μεγαλύτερη επένδυσή της, ήταν που σήκωσε το κτίριο Breitling Chronometrie 2 το 2006, το οποίο κτίριο ήταν υπεύθυνο για την παραγωγή των εξαρτημάτων του Β01, καθώς και τον έλεγχό τους. Βάλε: Ανθρώπινο δυναμικό, μηχανήματα, πάγια, κερατιάτικα διάφορα..., πράγματα που κοστίζουν πολλά εκατομμύρια. Επέλεξε το 2004 να ξεκινήσει τη διαδικασία του σχεδιασμού της in house και έβγαλε τη μηχανή στη παραγωγή το 2009. Το αγόρασα αρχές Οκτωβρίου του 2010. Πρόβλημα μου έβγαλε. Το στειλα Ελβετία. Ξανάβγαλε. Το ξανάστειλα. Δε λέω, αναστάτωση υπήρξε εννοείται. Για μένα αξίζει ένα μεγάλο χειροκρότημα, που η 1η μηχανή που έβγαλε, είναι μια πολύπλοκη in house χρονογράφος με 346 εξαρτήματα, απο το να βγάλει μια απλή in house απλά με 3 days power reserve και μόνο αυτό.

Τα βαπόρια, ο Γιάννης Τραβόλτας και ο Herbert Nitsch είναι για το marketing και μόνο. Σαφώς και θέλουμε την ουσία πάνω απ'όλα και μετά όλα τ'άλλα. ;)

Στάλθηκε από: DragonAce
« στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 00:23:26 πμ »

Άλλο design και άλλο prestige.

ok...σαν σχεδιο,ποια "σχολη" θεωρεις οτι υπερτερει?
Μακράν η Breitling. Το design της και το φινίρισμά της σου δίνει την εντύπωση ότι κοστίζει 20 και 30.000. Και δε το λέω μόνο εγώ αυτό αλλα και γνωστοί μου/ φίλοι μου, που δεν ασχολούνται καν με το θέμα ρολόι. ( Έχω κάνει "στατιστική" έρευνα ) Για να κοιτάξεις τη βιτρίνα της B, πρέπει πρώτα να φορέσεις γυαλιά ηλίου. Overloaded ρολόγια? Φυσικά και είναι. Το concept της εταιρείας αυτό είναι και αυτό τη καθιστά ιδιαίτερη.Αυτό μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον λόγω γούστου. Κι αυτό σεβαστό. Να εμένα δε μ'αρέσει το Datora, γιατί παραείναι Overloaded ρολόι. Τόσο πολύ, που για να διαβάσεις τις ενδείξεις, σου βγαίνει η πίστη. Όλα είναι υποκειμενικά. Το αν σου αρέσει μια εταιρεία/ ή δεσου αρέσει, είναι υποκειμενικό ζήτημα. Αντικειμενικά όμως, η Breitling έχει απο τα πιο όμορφα ρολόγια στην ωρολογοποιία. Έχει τις καλύτερες μηχανές quartz ( superquartz ) με τη μεγαλύτερη ακρίβεια που υπήρξε ποτέ σε quartz. ( Πιστοποιημένο απο τον υπεύθυνο της B ). Έχει τον B01, που είναι εξίσου μια καταπληκτική μηχανή ( Ασχέτως αν σε ένα μικρό ποσοστό ατόμων, παρουσιάστηκε μια μικρή δυσλειτουργία στο χρονογράφο. Στις καινούργιες μηχανές όλο και κάτι παρουσιάζεται. 346 εξαρτήματα είναι η μηχανή..., αλίμονο . Εδώ στην 3313, ακόμα υπάρχουν προβλήματα και μάλιστα προβλήματα του στύλ: το ρολόι τέλος- τα φτυσε, δε δουλεύει καθόλου. Όχι: Αχ δε τσουλάει ο δείκτης των λεπτών στο χρονογράφο ). Διαφωνείς κάπου? ;)

τη 3313 τη πληρώνεις 200-300 ευρώ κ την άλλη 5000 Κώστα...οπότε διαφωνώ στη σύγκριση...
συμφωνώ όμως ότι κάθε καινούριο παρουσιάζει προβληματάκια, μέσα στο πρόγραμμα είναι, αν κ δε θα ήθελα ποτέ να μου συμβεί γιατί θα έτρωγα τη ξενέρα της ζωής μου κ δε ξέρω αν θα ήμουν τόσο διαλλακτικός...

τα breitling τα γουστάρω τρελά κ σκέπτομαι σοβαρά στο μέλλον μια αγορά εφόσον έχω τη δυνατότητα, αλλά νομίζω ότι την υπερεκτιμάς λίγο, οκ με ΕΤΑ δούλευε τόσα χρόνια κ μια καλογυαλισμένη κάσα, φυσικά αναγνωρίζω ότι είναι ανεξάρτητη, αλλά ξέρω ότι αν ήθελε θα μπορούσε να δουλέψει μια απλή μηχανή δική της τόσα χρόνια. φυσικά από τα αεροπλάνα κ βαπόρια που πλασάρει δεν έχει να μου πει απολύτως τίποτα...
για το αν είναι δύσκολο ή εύκολο μια οποιαδήποτε εταιρεία να κάνει συναρμογή ρολογιού όπως οι περισσότερες, όχι μόνο η breitling, απλά να σε κατευθύνω στον φίλο warover που το χει κάνει συνήθεια..!! φούμαρα λοιπόν κ θέλω να ελπίζω ότι εμείς που αγαπάμε τα ρολόγια θα εκτιμήσουμε περισσότερο στο μέλλον τις εταιρείες που προσφέρουν στον κλάδο πραγματικά πρόοδο, καινοτομίες, μηχανές, μεράκι, ιδρώτα κ αγάπη...

υγ. με μια καλή επιδότηση ΕΣΠΑ, ένα τόρνο,ένα autocad κ μια στοκ ΕΤΑ, μπορούμε να φτιάξουμε όσα ρολόγια θες! και όπως τα θες!
Στάλθηκε από: SYZo
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 21:20:03 μμ »

Τελικα δεν ειναι μονο η Ρολεξ που δημιουργει θεμα,αλλα και η Σεικο! :D
Μπορεί. Αλλα δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. ;)
το μονο σιγουρο. ποσοι πουλανε τα 007 και ποσοι τα sub  :D :D
Στάλθηκε από: K_O_S_T_A_S
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 20:57:14 μμ »

Τελικα δεν ειναι μονο η Ρολεξ που δημιουργει θεμα,αλλα και η Σεικο! :D
Μπορεί. Αλλα δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. ;)
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 20:54:13 μμ »

Τελικα δεν ειναι μονο η Ρολεξ που δημιουργει θεμα,αλλα και η Σεικο! :D
Στάλθηκε από: nicolasg
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 20:46:39 μμ »

ψηφισα mm
το β πανεμορφο δεν μπορω να πω αλλα ολιγον γιαλαντζι
πες μας ότι το θέλεις και αυτό σε τιτάνιο  :D
Στάλθηκε από: K_O_S_T_A_S
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 19:12:39 μμ »

γειά σου ρε Κωστακο με την επιχειρηματολογία σου! Πολύ σε πάω...από φόρουμ σε φόρουμ είμαστε..χα0χαχ0αχ0αχ0αχ0α..η Breitling είναι πολύ Bling Bling...ρολόι για να φτιάχνεις και το μαλλί..πάντως εγω πιστεύω οτι το θεμα design στο ρολόι ακολουθεί 2 κατηγοριοποιήσεις !!! 1) form follows function & 2) function follows form.... googlarete τις 2 αυτές έννοιες και θα καταλάβετε τη σκέψη μου..sorry που δεν κάθομαι να το αναλύσω πιο πολύ το θέμα παρόλο που με τραβάει πολύ γιατι εχω ασχοληθει πολύ και εχω σχεδιάσει αρκετές κάσες...πιο πολύ βέβαια μελέτη υλικών και κατασκευής λόγω επαγγέλματος  ;D μ@μώ τις συζητήσεις πολύ γουστάρω  :D  :D  :D
Έεετσιιιιι! Πάμε όλοι μαζί!!!  ;D ;D ;) Γι'αυτό είναι τα φόρουμ έτσι κι αλλιώς Αλέξανδρε. Να γίνεται κουβεντούλα, να συζητάμε τα πάντα για το χόμπυ που τόσο πολύ λατρεύουμε και πάντα σε φιλικό επίπεδο! :)
Στάλθηκε από: Βost
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 19:05:59 μμ »

γειά σου ρε Κωστακο με την επιχειρηματολογία σου! Πολύ σε πάω...από φόρουμ σε φόρουμ είμαστε..χα0χαχ0αχ0αχ0αχ0α..η Breitling είναι πολύ Bling Bling...ρολόι για να φτιάχνεις και το μαλλί..πάντως εγω πιστεύω οτι το θεμα design στο ρολόι ακολουθεί 2 κατηγοριοποιήσεις !!! 1) form follows function & 2) function follows form.... googlarete τις 2 αυτές έννοιες και θα καταλάβετε τη σκέψη μου..sorry που δεν κάθομαι να το αναλύσω πιο πολύ το θέμα παρόλο που με τραβάει πολύ γιατι εχω ασχοληθει πολύ και εχω σχεδιάσει αρκετές κάσες...πιο πολύ βέβαια μελέτη υλικών και κατασκευής λόγω επαγγέλματος  ;D μ@μώ τις συζητήσεις πολύ γουστάρω  :D  :D  :D
Στάλθηκε από: K_O_S_T_A_S
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 18:57:20 μμ »

Άλλο design και άλλο prestige.

ok...σαν σχεδιο,ποια "σχολη" θεωρεις οτι υπερτερει?
Μακράν η Breitling. Το design της και το φινίρισμά της σου δίνει την εντύπωση ότι κοστίζει 20 και 30.000. Και δε το λέω μόνο εγώ αυτό αλλα και γνωστοί μου/ φίλοι μου, που δεν ασχολούνται καν με το θέμα ρολόι. ( Έχω κάνει "στατιστική" έρευνα ) Για να κοιτάξεις τη βιτρίνα της B, πρέπει πρώτα να φορέσεις γυαλιά ηλίου. Overloaded ρολόγια? Φυσικά και είναι. Το concept της εταιρείας αυτό είναι και αυτό τη καθιστά ιδιαίτερη.Αυτό μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον λόγω γούστου. Κι αυτό σεβαστό. Να εμένα δε μ'αρέσει το Datora, γιατί παραείναι Overloaded ρολόι. Τόσο πολύ, που για να διαβάσεις τις ενδείξεις, σου βγαίνει η πίστη. Όλα είναι υποκειμενικά. Το αν σου αρέσει μια εταιρεία/ ή δεσου αρέσει, είναι υποκειμενικό ζήτημα. Αντικειμενικά όμως, η Breitling έχει απο τα πιο όμορφα ρολόγια στην ωρολογοποιία. Έχει τις καλύτερες μηχανές quartz ( superquartz ) με τη μεγαλύτερη ακρίβεια που υπήρξε ποτέ σε quartz. ( Πιστοποιημένο απο τον υπεύθυνο της B ). Έχει τον B01, που είναι εξίσου μια καταπληκτική μηχανή ( Ασχέτως αν σε ένα μικρό ποσοστό ατόμων, παρουσιάστηκε μια μικρή δυσλειτουργία στο χρονογράφο. Στις καινούργιες μηχανές όλο και κάτι παρουσιάζεται. 346 εξαρτήματα είναι η μηχανή..., αλίμονο . Εδώ στην 3313, ακόμα υπάρχουν προβλήματα και μάλιστα προβλήματα του στύλ: το ρολόι τέλος- τα φτυσε, δε δουλεύει καθόλου. Όχι: Αχ δε τσουλάει ο δείκτης των λεπτών στο χρονογράφο ). Διαφωνείς κάπου? ;)
Στάλθηκε από: SYZo
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 18:40:19 μμ »

παλι πιστευω οτι το prestige μπορει να το εχει η amg, η m3 για μενα ομως ΔΕΝ το εχει με τιποτα η c180 η η 316..
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 18:39:01 μμ »

Άλλο design και άλλο prestige.

ok...σαν σχεδιο,ποια "σχολη" θεωρεις οτι υπερτερει?

Στάλθηκε από: K_O_S_T_A_S
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 18:35:46 μμ »

Άλλο design και άλλο prestige. Και τα 2 όμορφα είναι. Και τα 2 καλά είναι. Είναι σα να οδηγώ εγώ ένα 350Ζ κι εσύ μια ///ΑMG. Και τα 2 πολύ γρήγορα. Στη πίστα μπορεί να σε τσακίσω και να βγώ πρώτος. Στους αστικούς δρόμους όμως?   ;)
Στάλθηκε από: Elio5
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 18:17:59 μμ »

Χιλια συγγνωμη....Δεν θα το ξανακανω....
 :P
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 18:15:58 μμ »

Γιατι τα αουντι ειναι σχεδιαστικα ενδιαφεροντα τζωρτζ;

Ερωτηση ειναι η προταση μου ,προς τον K_O_S_T_A_S
Στάλθηκε από: Elio5
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 18:11:10 μμ »

Γιατι τα αουντι ειναι σχεδιαστικα ενδιαφεροντα τζωρτζ;
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 18:02:29 μμ »

Πχ.  Seiko = Toyota  Breitling = Audi. Έχουμε Seiko, απο τις κορυφές της: Ananta, Grand Seiko, Spring Drive μηχανές κ.α = Land Cruiser, Sequoia, Tundra ... μη πώ και Grand Seiko = Lexus

δηλαδη σχεδιαστικα αδιαφορο?
Στάλθηκε από: K_O_S_T_A_S
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 17:03:44 μμ »

Στάλθηκε από: eisenberg
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 17:00:08 μμ »

δηλαδη rolex  ;D ;D ;D

εεεετσι,να μη ξεχνιομαστε  :D
Στάλθηκε από: SYZo
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 16:59:23 μμ »

δηλαδη rolex  ;D ;D ;D
Στάλθηκε από: K_O_S_T_A_S
« στις: Δεκέμβριος 06, 2011, 16:57:51 μμ »

Τέλος στο θέμα prestige: Οτιδήποτε και να κάνει ο Ιάπωνας. Όσο και να εξελίξει το ρολόι του, ότι πολυπλοκότητες και να βγάλει, το ρολόι θα παραμείνει Ιαπωνέζικο. Πχ.  Seiko = Toyota  Breitling = Audi. Έχουμε Seiko, απο τις κορυφές της: Ananta, Grand Seiko, Spring Drive μηχανές κ.α = Land Cruiser, Sequoia, Tundra ... μη πώ και Grand Seiko = Lexus! Σε καμία περίπτωση δε ρίχνω τη Seiko με όλα αυτά που λέω, απλα το ρολόι επειδή τυχαίνει να μοιάζει σε πολλά με το αυτοκίνητο, κι επειδή είμαι μεγάλος fan της Toyota ( άρα των japanese cars ), γι'αυτό το συγκρίνω. Θαυμάζω Seiko, δε λέω, απλά τη στιγμή που ξέρω πως το ρολόι δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες και όλα τα γ......α, διαλέγω σαφώς το prestige. Αν πάλι πλήρωνα ασφάλειες και τέλη, θα φορούσα Seiko. ( Και επισημαίνω, ΔΕ το λέω για να ρίξω τη Seiko. Γι'αυτό τη σύγκρινα με Toyota. ;) Η Breitling = Audi, ξεκινάει απο A1 1.2, 1.4 cc και φτάνει σε R8 και δεν έχει σταματημό.  Τώρα θα μου πείς: Ναί ρε Κων/νε, αλλα το B στοιχίζει μαλλιά. Δε στοιχίζουν όλα τα Β πολλά λεφτά. Το Superocean Professional του 2002 που έχω, το βρίσκεις και με 700 ευρώ, μη πώ και πιο κάτω. Και το ρολόι είναι κουκλάρα, όχι αστεία. Με τα ζαφείρια, με τις βαλβίδες, με τη κάσα τη χοντροκομμένη, με 41,5 μέγεθος, 1524m στεγανότητα και δεν έχει σταματημό. Έχω κάπου άδικο? ;)

Εγω απ'αυτα που διαβασα συμπερανα οτι αφου δεν εχεις λεφτα για Audi,αγοραζεις Breitling....
Audi βρίσκεις και με 3.000. Και ΤΤ Coupe κιόλας. Το θέμα service και κερατιάτικων είναι το θέμα. Γι'αυτό μ'αρέσει και η Toyota = Υψηλή ποιότητα με χαμηλό κόστος παραγωγής. Φιλοσοφία Ιάπωνα.

Ναί τώρα που είμαι 20 χρονών δε μπορώ να συντηρήσω ένα Audi. Όταν πάρω το πτυχίο μου και καταφέρω κάποια στιγμή να βγάλω πολλά λεφτά, έχω πάρει C Class! :D ;)