Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - himtan

Σελίδες: [1]
1
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 23:59:39 μμ »
Ευχομαι να μην ξανα 'χεις θεματα στεγανοτητας.. ;)

Αμήν χαχα  :D

2
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 23:52:44 μμ »
Η συσκευή ελέγχου βγάζει ένα print out.

Αν σου δίνουν 1 χρόνο εγγύηση, καλά είναι.

Το παρέλαβα το ρολόι. Τελικά δίνουν 1 χρόνο εγγύηση στην εργασία και στο service, όχι στην στεγανοποίηση.
Ορίστε και το χαρτάκι με το test στεγανότητας :

3
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 18:45:36 μμ »
Καλησπέρα, μου λέτε και μένα(σε pm) για ποιο service μιλάτε γιατί έχω πρόβλημα στεγανότητας στο Certina μου;
Ευχαριστώ!

Σου το έστειλα σε pm

4
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 14:08:22 μμ »
Το πηγες εκει που σου ειπα? Μου φανηκαν καλοι στο tag που τους ειχα παει και δεν ειχα κανενα προβλημα..Ελπιζω ολα να πανε καλα  :)

Ναι.

5
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 00:15:45 πμ »
Ζήτα να το τεστάρουν και να σου δώσουν και την εκτύπωση της δοκιμής πιέσεως, για να έχεις την ημερομηνία ελέγχου.

Μου είπαν θα το τεστάρουν αλλά για το χαρτί δεν ξέρω αν θα το δώσουν. Θα τους κάνω ένα τηλέφωνο να τους πω αύριο αν είναι.
Στο site τους γράφουν : "Για κάθε επισκευή παρέχεται εγγύηση 1 έτους από την εταιρία μας."

6
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 20:22:24 μμ »
Με πήρανε τηλέφωνο σήμερα από το κατάστημα στην Θεσσαλονίκη που έδωσα το ρολόι και μου είπαν ότι χρειάζεται μια φλάντζα αλλαγή, ένα καθάρισμα και σιλικόνη στην κορόνα. Μαζί με μία καινούργια μπαταρία μου ζήτησαν 15euro για όλα αυτά. Σε 2 μέρες θα το παραλάβω από ότι μου είπαν, και δεν πιστεύουν ότι θα εμφανίσει ξανά υγρασία μετά από αυτό. Για να δούμε...

Υ.Γ. Κλαίω ακόμη τα 60 ευρώ (+14 ευρώ μεταφορικά) της επιεικώς απαράδεκτης αντιπροσωπίας της Jacques Lemans στο Βόλο. Μείνετε μακρυά από αυτούς.

7
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Αύγουστος 31, 2016, 00:42:42 πμ »
Ακριβώς, που σημαίνει πως αν και μπορεί να δημιουργήθηκε κατά την αλλαγή μπαταρίας αλλά αφού δεν το είχε παρουσιάσει όλο το προγενέστερο διάστημα πρέπει να σκεφτείς αν έχεις αλλάξει και κάποιες συνήθειες (που ακουμπάς το ρολόι, πως το χρησιμοποιείς σε σχέση με το παρελθόν κ.τ.λ.).

Την υγρασία το ρολόι την παρουσίασε ξαφνικά στην δύση του ηλίου και ενώ έβγαλε υγρασία (όπως πάντα) στην Θεσσαλονίκη. Δεν νομίζω να φταίει κάτι άλλο, γιατί δεν έκανα κάτι διαφορετικό.

8
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Αύγουστος 30, 2016, 22:22:39 μμ »
ελπιζω να πηγες σε καλο

Και εγώ αυτό ελπίζω.

9
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Αύγουστος 30, 2016, 20:18:22 μμ »
Το ρολόι το πήγα πριν 1 ώρα σε ένα μαγαζί που μου πρότεινε με pm μέλος του forum. Ελπίζω να μην έχει κάτι μη αναστρέψιμο το ρολόι. Περιμένω νέα την Πέμπτη τώρα.
Ευχαριστώ για την βοήθεια σε όσους έστειλαν pm.

10
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Αύγουστος 30, 2016, 17:11:49 μμ »
αλλαζουν τα δεδομενα,καποιος στο χαλασε λοιπον

Και να μου είχαν κάνει κάτι τότε δεν μπορώ να το αποδείξω γιατι δεν το είχε παρουσιάσει αμέσως μετά την αλλαγή. Το θέμα είναι να βρω έναν καλό μάστορα Θεσσαλονίκη να το φτιάξει μια και καλή.

11
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Αύγουστος 30, 2016, 17:09:33 μμ »
Ψαξε για κανενα τσακαλι ιδιωτη με καλο χερι και μερακι και δως το εκει, ποιος ο λογος να τρεχεις σε αντιπροσωπους? Το δες το εργο 2 φορες, σιγουρα θα τριτωσει μ´αυτους..Εκτος βεβαια αν το ρολοι εξαρχης ειχε τα θεματακια του κατασκευαστικα και δεν σηκωνει πολλα πραγματα.. ;)

Το ρολόι δεν είχε πρόβλημα από την αρχή σίγουρα. Υποπτεύομαι ότι πρέπει να το έβγαλε αφότου άλλαξα μπαταρία πρώτη φορά μετά τα 2,5χρόνια (παίζει να έκανε καμία πατάτα αυτός που το άλλαξε). Το ρολόι είναι 4 χρόνων. Βρήκα μέσω Google ένα μαγαζί στην Θεσσαλονίκη και λέω να πάρω να κάνω μία ερώτηση. Δεν θέλω ειλικρινά να το στείλω ξανά στον Βόλο με την συμπεριφορά που αντιμετώπισα σήμερα όταν τους πήρα τρίτη φορά τηλέφωνο.

Θεμα υδατοστεγανοτητας απ´ο,τι καταλαβαινω, σωστα?

Το ρολόι μέσα δεν παίρνει νερό. Αλλά βγάζει ώρες ώρες μία θολούρα σαν υγρασία χωρίς όμως να φαίνονται σταγονίδια μέσα.

12
Service ρολογιών / Απ: Service ερωτησεις
« στις: Αύγουστος 30, 2016, 14:24:05 μμ »
Τιμή αγοράς ρολογιού?

Αντικατάσταση δεν παίζει γιατί το αγόρασα από Γερμανία και είναι και εκτός εγγύησης. Προτεινόμενη λιανική τιμή 400euro, το πήρα 290euro.

13
Service ρολογιών / Service ερωτησεις
« στις: Αύγουστος 30, 2016, 13:27:34 μμ »
Καλησπέρα παιδιά.

Κάτοχος ενός Jacques Lemans F1. Το ρολόι ξεκίνησε ξαφνικά να θολώνει από μέσα. Έψαξα στο Internet για επισκευαστή στην Θεσσαλονίκη αλλά είδα ότι ο αντιπρόσωπος είναι στο Βόλο και το έστειλα εκεί. Πλήρωσα 60 ευρώ επισκευή και 7 ευρώ τα μεταφορικά του να πάει εκεί το ρολόι. Μετά από 1+ μήνα το παρέλαβα πίσω. Όλα καλά για 1-2 μήνες και μετά ξανά τα ίδια. Πληρώνω και το ξαναστέλνω στον αντιπρόσωπο Ελλάδος στο Βόλο και μου λένε θα το στείλουν στο εξωτερικό. Έρχεται μετά απο 2 μήνες και είχε μέσα στο κουτί και ένα μηχανισμό (προφανώς αυτόν που αλλάχτηκε) και λέω οκ, επιτέλους θα λύθηκε το πρόβλημα. Αμ δε, μετά απο μήνα ξανά τα ίδια, συν ότι αυτή τη φορά είχα και μια σπασμένη γωνία σε ένα κομμάτι του μπρασελέ. Έχω αγανακτήσει από το άθλιο servive του αντιπροσώπου της Jacques Lemans στην Ελλάδα.
Έχετε να προτείνεται έστω με pm. κάποιον καλό επισκευαστή που θα το φτιάξει πραγματικά εδώ στην Θεσσαλονίκη ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σελίδες: [1]