1
Service ρολογιών / Απ: Service σε Seiko
« στις: Ιούλιος 19, 2024, 23:51:59 μμ »Ναι,παίζει ρόλο και η τιμή στις μέρες μαςΠες να μιλήσω με τον άνθρωπο και βλέπουμε

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Ναι,παίζει ρόλο και η τιμή στις μέρες μαςΠες να μιλήσω με τον άνθρωπο και βλέπουμε
Μια χαρά,έχεις βρει τεχνίτη?Όχι, σκεφτόμουν να καλέσω στην αντιπροσωπεία να μου πουν.
Καλημέρα σας,Τελικά χθες παρέλαβα το ρολόι.
Η λύση δόθηκε από το καφέ στο ισόγειο του κτιρίου.
Συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας, η κα. Καλλιγέρη παραδίδει ρολόγια αρκεί ο ιδιοκτήτης να έχει το χαρτί παραλαβής.
Λογικά αύριο θα πάω να το πάρω.
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Εχεις πρόβλημα.Θα ψάξω να μάθω τι έχει γίνει με την εταιρία και βλέπουμε...
Βασικά, έχεις απόδειξη παράδοσης με την φίρμα και ημερομηνία ? Εχει και σήριαλ Νο ?
Δες επίσης από κάτω στα "ψιλά", τι χρονικό όριο έχουν για την παράδοση. Δηλ. αν λέει ..........πχ εντός 6 μηνών, κλπ. κλπ. αλλως ουδεμία ευθύνη φέρουμε. Και έχουν περάσει 6 μήνες.
Βασικό στοιχείο εδώ είναι το αν η ανωτέρω έχει κάνει παύση εργασιών, το βρίσκεις από τον ΑΦΜ, οπότε δεν μπορείς να χρεώσεις κάποιον .
Αν είναι σε μεταβατική περίοδο, πχ κλέινουν ή πωλούνται, ίσως βρείς άκρη.
πχ κάποια φιρμα, θα σου πεί ότι "ανακοινώσαμε μέσω τύπου, την παύση εργασιών". Και ουδεμία ευθύνη φέρουμε
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η αποζημίωσή σου, αν ποτέ βγάλεις άκρη, θα συνίσταται στην επιστροφή του αντικειμένου ( αν έχεις σίριαλ Νο και το έχουν ακόμα ), ή στην καταβολή αξίας του αντικειμένου ως μεταχειρισμένου.
Να λάβεις υπ όψιν, ότι ( ...οπως θα λέει και στην απόδειξη ), η υποχρέωσή τους περιορίζεται στην αξία μεταχειρισμένου.
Ενημέρωσέ μας αν θέλεις.
Φίλε μου, δυστυχώς, πες ότι σου έπεσε στη θάλασσα...
Απλά...
Γειά σας,ρωτήσατε στη γειτονιά και δεν ήξεραν?