Επειδή έχουμε ξεχάσει τι θα πει εξυπηρέτηση τα τελευταία χρόνια με όλο το hype και με την αύξηση του ενδιαφέροντος για τα ρολόγια, νομίζω αξίζει να μεταφέρω την εμπειρία μου από τη flagship boutique της Ω στην Αυστραλία.
Πριν καμπόσους μήνες, είχα πάει βόλτα και κατέληξα στην Ω, όπου για πάνω από μια ώρα ο SA μου έφερε ο,τι ρολόι έφερνε η κουβέντα, κυριολεκτικά. Σχετικές φωτό θα μπουν σύντομα στις Ρολογοτσαρκες. Όπου πήγαινε η κουβέντα, μου έλεγε "πάω να το φέρω". Έφερνε μάλιστα το ίδιο μοντέλο με όλα τα δυνατά straps/μπρασελέ. Όλα αυτά παρόλο που του είχα ξεκαθαρίσει ότι δεν βλέπω να παίρνω κάτι άμεσα.
Κάποια στιγμή σκέφτηκα απέξω μου αν το (φοβερό είναι η αλήθεια) λουρί του Ultra Deep κάνει για το δικό μου PO μιας και τα δυο είναι 45.5 με 22mm λουρί. Αφού το μελετήσαμε λίγο, μου λέει γιατί δεν φέρνεις το ρολόι σου κάποια μέρα εδώ να το δούμε; Θα είμαι την Τετάρτη στο μαγαζί. Και τα συμφωνήσαμε.
Πήγα λοιπόν την ερχόμενη Τετάρτη, σχεδόν στο σχόλασμα γιατί καθυστέρησα στη δουλειά. Χίλια συγνώμη λέω, να έρθω άλλη μέρα; Όχι, μια χαρά, δεν έχει κι κόσμο οπότε κάτσε να φέρω το UD να τα δούμε.
Το κοιτάμε από εδώ, το κοιτάμε από εκεί, σαν να ταίριαζε. Μου λέει αν το πάρεις και δεν κάνει δεν μπορώ να το πάρω πίσω. Δεν πειράζει του λέω, το παίρνω και αν δεν κάνει κάπου θα βρω να το δώσω.
Περίμενε μου λέει, ο watchmaker δεν είναι εδώ (άρρωστος) οπότε δεν μπορούμε να το βγάλουμε, αλλά κάτσε να δω τι μπορώ να κάνω. Πάει μέσα, και έρχεται με τον manager της boutique.
Νομίζω ότι δεν κάνει μου λέει γιατί το δοκίμασα στο δικό μου που είναι χρονογράφος και έκανε στο τσακ. Εσένα είναι πιο λεπτό. Χμμμ... περίμενε.
Πάει μέσα και γυρνάει με γάντια και εργαλεία. Βγάζει το λουρί από το UD και το ταιριάζει στο δικό μου.
Είμαστε ήδη στο κλείσιμο του μαγαζιού, οι υπόλοιποι μαζεύουν ρολόγια και ξεσκονίζουν.
Φαίνεται να ταιριάζει λέω. Όχι, κοίτα, λέει ο μεγάλος. Από κάτω κανονικά έχει ένα δόντι για να μην γυρνάει το λουρί προς τα μέσα και φαίνεται κενό από πάνω. Για να χωρέσει πρέπει να το βάλεις κάτω από αυτό το δόντι, οπότε εσένα θα σου διπλώνει. Γαμωτο...
Κάτσε μου λέει, γιατί δεν θες το λουρί το επίσημο για το μοντέλο σου; Μαύρο με πορτοκαλί είναι κιαυτο. Δεν βγαίνει πια του λέω, έχω ρωτήσει. Εννοείται ότι βγαίνει, παίζει να έχω κιόλας. Περίμενε.
Είμαστε στο κλείσιμο, συν 15'.
Έρχεται με τρία σακουλάκια. Αυτά είναι μου λέει, αλλά κάτσε να δούμε γιατί έχουν άλλους κωδικούς τα τρία σακουλάκια. Δώσε μου το ρολόι σου. Τα βάζει ένα ένα, ταιριάζουν στο περίπου. Κάτσε να δούμε από το σύστημα γιατί κάτι δεν πάει καλά. Είναι για άλλα ΡΟ, προηγούμενα και επόμενα. Πρέπει να το παραγγείλουμε. Σκέψου το και μας λες.
Είμαστε στο κλείσιμο συν 30'.
Χίλια ευχαριστώ παιδιά, συγνώμη που σας χάλασα άδικα την ώρα και σας καθυστέρησα. Οποτε θες μου λένε, μας αρέσει να μιλάμε με άτομα που το χαίρονται.
Κάνω να φυγω, μου λέει ο SA, δεν ήθελες και το καινούριο λουρί για το moonwatch με το ανάγλυφο από το φεγγάρι; Ναι αλλά άσε, σας έχω ήδη καθυστερήσει, θα έρθω άλλη μέρα. Όχι μου λέει, αν όντως το θες να το παραγγείλουμε. Ο manager δίπλα μάζευε τα σακουλάκια και ταίριαζε τα λουριά με το ταίρι τους. Κάτσε λέει, καπου το είδα αυτό, μπορεί να το έχουμε. Έχεις χρόνο; Ναι, το συζητάς, λέω;
Περιμένουμε λίγο, συζητάμε για διάφορα, μου λέει πούλησα ένα καφέ UD (τσακάλι, αρκετά άσχημο το καφε).
Έρχεται ο μεγάλος, δυστυχώς πρέπει να πουλήθηκε. SA, πάρε παραγγελία αν θέλει.
Τελικά έφυγα στο +45', όποτε θες πέρνα μου λένε και οι δυο, έχουμε σχεδόν τα πάντα για δοκιμή.
Διαβάζοντας και σκεφτόμενος τότε που το έγραψα, αν εξαιρέσεις ότι έκατσαν μετά το σχόλασμα, δεν έκαναν κάτι φοβερό. Απλά ευγένεια και λίγος ενθουσιασμός για το αντικείμενο, παρόλο που επίσημα αυτό που ήθελα δεν μπορούσαν να το υποστηρίξουν.
Απλά μάλλον έχω συνηθίσει τόσο στην αλαζονική συμπεριφορά, που τα αυτονόητα μου κάνουν εντύπωση...