Οπως διδάσκουν και στα σεμινάρια 'ολων των ειδών, ο κόσμος πάντα τον πρώτο / τον νικητή / τον καλύτερο θυμάται.
Εφόσον το ρολόι το τότε, σε εκείνες τις συνθήκες, με εκείνη την ποιότητα, με εκείνες τις δοκιμές, έπεισε την ΝΑΣΑ και το χρησιμοποίησαν, και να ΜΗΝ πήγε στο φεγγάρι ( η γή είναι επίπεδη
), του έμεινε το όνομα, και όπως ξέρουμε
" καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα ".Εξ άλλου, όλα είναι marketing ( ο εύκολος ορισμός ), ή το πως παρουσιάζεις κάθε γεγονός στις πλατιές λαϊκές μάζες.. Η τεχνική της παραπληροφόρησης, έχει και όνομα από ένα κορυφαίο Γερμανο σπεσιαλίστα του είδους.
Και για απόδειξη έλεγαν ( στα σεμινάρια
, το παρακάτω.
Προκειμένου να αποφευχθεί ο 3ος Παγκόσμιος, ο Κένεντυ και ο Μπρέζνιεφ συμφώνησαν να τρέξουν 500 μέτρα, και όποιος βγεί πρώτος, να επιβάλλει την θέλησή του.
Φυσικά ο μικρότερος Κένεντυ ήρθε πρώτος, και ...........είρήνη. Και οι Αμερικάνικες εφημερίδες έλεγαν "Νικησε ο Πρόεδρός μας, και θα έχουμε ειρήνη".
Οι Σοβιετικές εφημερίδες, δεν μπορούσαν να εξυμνήσουν τον Αμερικάνο, οπότε παρουσίασαν το γεγονός ως
" Στον αγώνα δρόμου, ο Πρόεδρός μας ήρθε δεύτερος, και ο Αμερικανος,.....................προτελευταίος. "Οτι και να λέμε, το ρολόι υπήρχε όταν η ανάγκη το αναζήτησε, και ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις.
Εχει σχέση με τα σημερινά ? Φυσικά και όχι. Εκτός του ονόματος.
Αλλά, είτε λόγω αίγλης, είτε λόγω ιστορίας, είτε λόγω κάποιων χαρακτηριστικών, και αρέσει, και πουλάει.