Πριν λίγο περισσότερο από 1 χρόνο αγόρασα 1 Orient Bambino από το DutyfreeIsland.Com, το οποίο σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά ενώ το φορούσα. Το ρολόι ναι μεν ήρθε με βιβλιαράκι που αναγράφει πάνω Orient Guarantee, αλλά παρόλο που έχει σφραγίδα δεν έχει ημερομηνία έναρξης ή λήξης της εγγύησης. Στην ιστοσελίδα του DutyFreeIsland.com αναφέρει ότι μπορώ να στείλω το ρολόι πίσω σε αυτούς για θέματα εγγύησης με μόνη υποχρέωση να καλύψω τα μεταφορικά.
Έχει κανείς ανάλογες εμπειρίες; Μπορώ να στείλω το ρολόι στην ελληνική αντιπροσωπεία της Orient;
Ευχαριστώ