Εκατσα και διάβασα το νήμα από την αρχή και παρότι δεν έχω εμπειρία απο Tudor η/και σερβις της Ρολεξ Ελλαδα, ήθελα απλά να θέσω άλλη μια παράμετρο, κι αυτη είναι οτι στην Ελλάδα, σε οποιαδήποτε μορφή authorized after sales/service εξυπηρέτησης πελατών, η πλειοψηφία των υπαλλήλων είναι άκυροι/ακατάλληλοι/απαίδευτοι/ανεκπαίδευτοι. Και ξεκινά απο ψηλα φυσικά αυτό. Αυτοκινητα, ρολόγια, κινητά, ηλεκτρονικά είδη, τα παντα.
Και πάλι φυσικά, αν πέσεις στο σωστό υπάλληλο, η εξυπηρέτηση ξεπερνά κάθε προσδοκια.
Απόδειξη των παραπάνω ότι τη δεύτερη φορα που πήγε ο φιλος, τα πράγματα ήταν καλύτερα
Τη δεκαετία 90/00 η κατάσταση ήταν σωστή παράνοια. Για αργότερα δεν παίρνω όρκο, ας πει κάποιος αλλος.
Αυτό όμως που έχει αλλάξει, είναι οτι πλέον υπάρχει τρόπος να τους τριξεις τα δοντια, κι αυτό είναι τα online reviews, π.χ. Google
Γιατί τους βάζουν χερι από τα κεντρικά, αν είναι AD και χαλάνε το ονομα.
Μια σχετική/άσχετη λεπτομέρεια παντως: όταν το 2021 είχα πάει ενα αυτόματο Tissot στο authorized service Καλλιθεα/Συγγρου, είχαν επιλογή παράδοσης/παραλαβης με κούριερ και μάλιστα χωρίς επιβάρυνση.
.