Σκληρός ο φίλος.
Ένας φίλος μου, μου χει πει για κάποιον μηχανικό που έφτιαχνε super cars φορώντας ρόλεξ τίγκα στα λάδια
Στάλθηκε από το PCT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σου λέω και εγώ, ότι δεν έβγαζα το Sub από το χέρι, και δούλευα στα Ελληνικά Ναυπηγεία - Σκαραμαγκά, 4 χρόνια σε μηχανές, κανονικές και ναυτιλιακές, λάδια - γράσσα κανονικά - λιθίου - γραφίτη - θαλασσόνερο - πετρέλαια - μαζούτ - grude oil - αργό πετρέλαιο - μύδια κλπ. Αλλά, τα ίδια ζούσαν και τα 5-άρια SEIKO που είχαν πολλοί ναυτικοί. Αλλά τότε, με το ακρυλικό, είχα πρόβλημα, έπεφτε οδοντόκρεμα, και κάθε 2-2,5 χρόνια, γυάλισμα - σέρβις και καινούργιο τζαμάκι.
Σημ. Οι ατμοστρόβιλοι, έχουν ένα "ψυγείο" συλλογής των ατμών, στην ουσία είναι ένας συλλεκτήρας επιστροφών και συμπύκνωσης ατμών σε υποπίεση, που ψύχεται με θάλασσα μεσω αυλών. Οταν ανοίξεις τα καπάκια για καθάρισμα, τα στρείδια-μύδια κλπ που έχει μέσα, συν πολύ αλάτι, αφενός πεθαίνεις στην βρώμα / μπόχα ψοφιμιού αφ' ετέρου παρά τα γάντια, τρώει και μερικές χοντρές από δαύτα, που είναι σαν ξυράφια.
Και ένας Σουηδός στο TRF, έχει ένα Datejust που το χρησιμοποιεί πσντού, και κάθε χρόνο το συντηρεί, δείχνοντας την τραγική αρχική κατάσταση και την αποκατάσταση.