Επισης, καλο ειναι να μη συγχεεται η Powermatic με τη Swissmatic, που συμβαινει συχνα. Η 2η ειναι που χε καποια θεματακια και ειχε μερη κι απο sistem κυριως αν θυμαμαι.
Και λογικο αν ψαξεις να βρεις αναφορες σε προβληματα, αφου αυτα ειναι που θα μπει καποιος να ποσταρει συνηθως , οταν ολα βαινουν καλως, συχνα τα θεωρουμε δεδομενα.
Πχ (χωρις να εχω συγκεκριμενο παραδειγμα στο μυαλο μου) απο τις γενικες επιμορφωτικες αναζητησεις μου στα φορα, απο ολες τις κοινες μηχανες, θυμαμαι γιοα την 9χχχ της citizen να εχω σχηματισει την εικονα των περισσοτερων παραπονων. Αλλα δεδομενης της αγαπης κι εκτιμησης που χω στη μαρκα, σιγουρα αν υπηρχε κατι που να με πηγαινε ταμειο, δε θα το απερριπτα. Θα εκανα την ερευνα μου και μετα.
Αλλωστε, σιγουρα καθενας εχει τις προτιμησεις του (ελβετοι vs γιαπωνεζοι), καποιοι ειναι λιγο πιο ...πορωμενοι οπως ειπε ο Αλεξανδρος, αλλα μην τα ισοπεδωνουμε.
Η 2824 ειναι απ τις πιο ιστορικες πια μηχανες, και σαν αξιοπιστια και σα χρονομετρια κτλ . Δεν ειναι τυχαιο οτι ΑΥΤΗΝ και τις λοιπες μηχανες (2892, 7750 κτλ) τις αντεγραψαν οι περισσοτεροι για να κανουν τις δικες τους. Το οτι ειχαν ληξει πατεντες κι αρα ειχαν το δικαιωμα, δεν αναιρει οτι με αυτη την κινηση παραδεχονταν την ποιοτητα και την κατασκευαστικη ανωτεροτητα του γκρουπ. Τωρα αν εβαλαν κι ενα jewel παραπανω για ξεκαρφωμα, κλαιν. Σημασια εχει οτι δεν εστρωσαν πωπο να βγαλουν μια δικια τους μηχανη, το εριξαν στο... "ομαζ"
Επισης, για καποιον που εχει μεγαλο rotation ρολογιων, οπως εμεις οι χομπιστες, να ναι αδιαφορο γιατι τι σε 2 τι σε 3 μερες θα ξεφορτισει, αλλα ας μην ξεχναμε οτι το 90 % του αγοραστικου κοινου, δεν εχει μπαουλα με ρολογια -η εστω 3 μαγικα που αυγατιζουν, οποτε τον ενδιαφερει το power reserve ΠΑΡΑ πολυ. Και το 4-->3 hz για χαρην του power reserve, ειναι λογικο και προτιμιταιο κατ εμε. Ειναι απειρες οι ρολογαρες που ναι και 3 και 2,5 hz.
Eπισης, το οτι καποιους ισως να μην τους καιει το μεγαλο power reserve, δε σημαινει οτι ειναι και κακο. Καταλαβαινω το επιχειρημα του nikonian, αλλα ειναι σα να λες προτιμω το φιατ απ τη φεραρι γιατι μου καιει λιγοτερο. Οντως μπορει να μην ταιριαζει στις δικες σου/ μου απαιτησεις, αλλα δεν παυει να ναι ενα επιτευγμα και να ειναι ενας στοχος κι αυτη η τεχνολογικη προοδος.
Επισης, εχει πλαστικα και πλαστικα. Αλλο να βαλεις κατι για να κοψεις κοστος, κι αλλο να βαζεις μερη ωστε να ελαττωσεις τριβη, αρα φθορα, αναγκη λιπανσης κτλ. Οποτε (δε μιλαω για τη συγκεκριμενη, γενικα) εχει σημασια τι "πλαστικο" ειναι (εχει απειρα) και για τι χρησιμοποιειται.
Θεωρω πολυ καλη τη μηχανη και νομιζω οτα νβγει το prx με την αυτοματη, θα το χτυπησω!
Φίλε Γιάννη, μερικές "ενστάσεις" :
Για όλους τους μηχανισμούς πολύ εύκολα βρίσκει κανείς δυσαρεστημένους κατόχους, γιατί όπως πολύ σωστά λες, το πρόβλημα είναι που δημοσιεύεται ευκολότερα. Όμως, στην συγκεκριμένη περίπτωση, το "παράπονο" είναι πως συνήθως δεν παίρνει επισκευή το όποιο πρόβλημα, αλλά αντικατάσταση μηχανής... Επίσης, πολλοί είναι αυτοί που έχουν κάποιον ανεξάρτητο τεχνίτη που εμπιστεύονται, όταν λοιπόν πάνε εκεί ένα ρολόι για μια απλή ρύθμιση και ο μάστορας λέει πως δεν μπορεί να κάνει κάτι και το ρολόι πρέπει να πάει στην εταιρεία, είναι και αυτό ένα θέμα...
Στα του power reserve : Κάποιος που δεν έχει πολλά ρολόγια και ίσως και μόνο ένα, δεν του λέει τίποτα το μεγάλο pr, γιατί πολύ απλά το ρολόι το φορά συνεχώς, άρα είναι πάντα φορτισμένο... Αντίθετα, πιο σημαντικό μπορεί να είναι για κάποιον που έχει κάμποσα ρολόγια σε rotation, γιατί εκεί θες το ρολόι να συνεχίσει να λειτουργεί όσο δεν φοριέται...
Όσο για την 2824, δεν αμφέβαλλε κανένας για το πόσο καλή μηχανή είναι! (και ευκολοσυντηρητη...)
Εύχομαι με το καλό να το αποκτήσεις το PRX και να είναι και απροβληματιστο!