Ολοχρυση Daytona που ακριβώς συναντάς δεξιά και αριστερά.. Στο Manhattan ή στο Dubai?
Γιατί προσωπικά δεν έχω δει ποτέ live μπροστά μου φορεμένη....
Η Daytona δεν δανείζει, ούτε δανείζεται στοιχεία από άλλο ρολόι... Είναι μοναδική και αυτός είναι ο λόγος που ενώ κάθε χρονιά όλοι προβλέπουν αλλαγές (41 ή 42 mm, ημερομηνία κτλ), η rolex σέβεται το ότι είναι η ζωντανή ιστορία του brand και κάνει μικρές και ανεπαίσθητες παρεμβάσεις...
Το daydate έχει κοινά στοιχεία με datejust και sky..
Πχ αυτό είναι ένα datejust...
28αρι;; 28αρι.. Αλλά μοιάζει με σμίκρυνση του daydate...
Εξαιρετικό ρολόι, επαναλαμβάνω... Αλλά στα 7 μέτρα μοιάζει με ένα datejust που πήρε αναβολικά
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Είναι πολύ απλουστευμένη προσέγγιση αυτή που λες.
1. Το daydate είναι πιο σημαντικό μοντέλο για την ρόλεξ, το έχουν φορέσει πόσες προσωπικότητες και πρόεδροι της Αμερικής κτλ. Έχει το president bracelet, το βγάζει μόνο σε πολύτιμο μέταλλο και όχι ατσάλι. Είναι η ναυαρχίδα της σαν να λέμε S-Class. Είναι iconic, δεν το αλλάζει βάζοντας μια ceramic bezel, μια με μεταλλικό, μια συνδιασμο μετάλλου/ceramic, ούτε το βγάζει σε κάποια φτηνή ατσάλινη έκδοση.
Εδώ για τα 60 Χρόνια της Daytona φέτος δεν έκανε τίποτα το σπέσιαλ. Έβγαλε το puzzle Daydate και όλοι μιλούσαν γι´αυτό αντί την νέα Daytona που είχε γενέθλια.
2. Από τα 7 μέτρα που λες τουλάχιστον το Day-Date δείχνει Ρόλεξ, ενώ η Oysterflex Daytona σαν τι δείχνει; Μήπως σαν κάποιος νεωτερισμός τύπου Nautica;
3. Σίγουρα θα αντάλλαζα την oysterflex με ένα DayDate. Δν το συζητάω καν. Κατά την άποψη μου διαχρονικά rolex = μπρασελέ.
Αν ήθελα κάτι σε rubber θα έβλεπα κάποιο μοντέλο από ένα brand που έχει μεγαλύτερη ιστορία σε αυτό το υλικό, πχ AP offshore, Hublot Big Bang. H Daytona δεν έχει φτιαχτεί για rubber, το έριξαν μεταγενέστερα πάνω της για να τραβήξουν πωλήσεις από την τότε τάση της αγοράς με τα rubber ρολόγια. Είναι ένα μικρό ρολοι που αν του βαλεις λουρακι το κανείς να δείχνει ακόμα μικρότερο. Επίσης όταν φτάνεις σε αυτά τα χρήματα θέλεις να πάρεις κάτι που να μπορεί να σταθεί διαχρονικά.
4. Όλα είναι θέμα γούστου. Κατά την άποψη μου, το απόλυτο χρυσό ρόλεξ είναι το Day-Date.
Η σωστή έκδοση για την daytona είναι η ατσάλινη! Διαχρονικά η ατσάλινη ήταν ειναι και θα ειναι η σημαντική έκδοση της.
Οι χρυσές και μισές μισές κατέληγαν στο τελος σε γυναικείους καρπούς, και όχι τυχαία.
Υπεροχο ρολόι. Ο συνδυασμός rose gold με πράσινο dial είναι πανέμορφος.
Ευχαριστώ. Ναι είναι φοβερό. Αυτό και το πλατινένιο με το γαλάζιο dial 👊
Με παρακάλεσε ο KKOST να γράψω δύο γενικές κουβέντες, οπότε θα το κάνω.
Δεν υπάρχει κάποια σχέση με το DJ. Τα έχω δοκιμάσει όλα, και χρυσό DJ με oyster bracelet, και DD, με/χωρίς διαμάντια σε dial ή/και στεφάνη.
To μόνο που ίσως συνδέει τα δύο references είναι το γενικό και κλασικό σχήμα της κάσας, που ούτως ή άλλως είναι σήμα-κατατεθέν της εταιρείας εδώ και 90 χρόνια.
Το Day-Date είναι ένα reference που απαιτεί να είσαι έτοιμος να το φορέσεις.
Έτοιμος ηλικιακά, έτοιμος αγοραστικά, και κυρίως έτοιμος στο πώς το φοράς (ή αν θέλετε καλύτερα στο πώς ΔΕΝ σε φορά).
Τα complications που έχει επάνω δεν είναι καθόλου τυχαία.
Τη δεκαετία του '50 και του '60 δεν έβρισκες εύκολα perpetual calendars, κι η ζωή κυλούσε διαφορετικά - η ημέρα της εβδομάδος ήταν σημαντική.
Τώρα τα έχουμε κάνει όλα ένα.
Παίρνεις ένα Samsung και σου λέει ακόμη και τα διαστήματα στα οποία είχες ροχαλητό τη νύκτα.
Όπως η Mercedes-Benz έχει την S-Class, που ανέκαθεν ήταν η 'ναυαρχίδα' στον κατάλογό της, έτσι και η Rolex έχει το Day-Date.
Γι'αυτό και το συγκεκριμένο δεν βγαίνει ποτέ σε ατσάλι. Είναι το αστέρι της εταιρείας, είναι το μοντέλο που έχει προνομιακή θέση στον κατάλογο.
Για τον ίδιο λόγο επίσης είναι το μόνο που έχει αυτό το μπρασελέ.
Όσοι το έχουν φορέσει ή δοκιμάσει, παραμιλούν με τη χάρη και την ομορφιά στη χρήση του.
Το μόνο μπρασελέ που μπορεί να πει κανείς ότι ίσως μπορεί να συναγωνιστεί το 'Προεδρικό' μπρασελέ της Rolex, είναι το μπρασελέ που σχεδίασε ο Gerald Genta για το Patek Philippe Nautilus. To μπρασελέ του Ναυτίλου είναι πραγματικά σαν μεταξένιο σεντόνι πάνω στον καρπό, γλιστρά με τέτοιο τρόπο που είναι σαν να σε χαϊδεύει - είτε σε ατσάλι, είτε σε χρυσό.
Όμως την ευκολία και άνεση στη χρήση που έχει το Presidential bracelet της Rolex δύσκολα την πιάνει άλλο μπρασελέ (για παράδειγμα, η ευκολία με την οποία αερίζεται ο καρπός ακριβώς όσο χρειάζεται είναι χαρακτηρηστική).
Συνολικά είναι σχεδιαστικά ώριμο design, δοκιμασμένο, πολύ ισορροπημένο, παραδοσιακά ανθεκτικό σε καθημερινή χρήση όντας ταυτόχρονα υπερ-πολυτελές, και γι'αυτό κατέχει τη θέση στην οποία βρίσκεται.
Δεν είναι για όλους, αλλά δικαίως έτσι είναι κάποια πράγματα.
Ευχαριστώ Tangerine Dream.
Ήθελα να γράψεις την άποψη σου γιατί γνωρίζω πως κατα καιρούς ειχες και Daytona και DJ και Nautilus και έχεις φορέσει Day-Date. Άρα η άποψη σου θα ήταν αντικειμενική.
Συμφωνώ απολύτως με αυτά που λες για το 'Προεδρικό' μπρασελέ. Τέτοια μοναδική αίσθηση δεν έχω νιώσει σε κανένα άλλο ρολοι