0 μέλη και 17 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οκ,δεν ξέρω ποια έχει δαπανήσει τα πιο πολλά
Εννοώ ως προς τον πακτωλό χρημάτων που έχουν δαπανηθεί από τις εκάστοτε εταιρίες για τα iconic μοντέλα τους..
Η Βreitling για το Navitimer, η Rolex για το Sub, η JLC για το Reverso, η Βlancpain για FF, η TAG Heuer για το Monaco, η AP για το Royal Oak... θες κι αλλες???
Η ωμέγα σε υπερβολικό βαθμό.Τυγχανει να ξέρω μέσω τρίτου που είχε γνωστό πολύ μεγάλο κεφάλι μέσα στην ωμέγα πως έδιναν για τα blogs κτλπ πιο πολλά και από το R&D.Εντωμεταξυ έτυχε ένα από τα μεγαλύτερα blogs,το Fratello,να το έχει ο ROBERT-JAN BROER που είναι τρελαμένος ωμεγακιας όποτε ήρθε κι έδεσε το γλυκό. Και είχες και στα φόρουμ που λόγο του ότι ήταν το πιο οικονομικό απο τα icons να το αγοράζουνε πολύ περισσότεροι οι οποίοι το διαφημίζανε προσπαθώντας να πείσουν ότι πήραν το απόλυτο με αποτέλεσμα οποιος νέος έμπαινε μέσα στα φόρουμ άλλο από speedy με διθυραμβικά σχόλια να μην ακούει…Όλα μαζί αυτά αν τα βαλεις κάτω εξηγούν την εικόνα που έχω σχηματίσει για το πως ανέβασε τη φήμη του.
Δεν το ξέρεις αυτό και φυσικά δεν έγινε τόσο μεγάλη εταιρεία απο τη διαφήμιση
Ναι,αλλά δεν αρκεί για να είσαι πρώτος
Tι διαβάζουμε εδώ μέσα ώρες ώρες...(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Επιχειρήματα στο γιατί η Ω είναι από τις πιο σημαντικές εταιρείες διαχρονικά όπως είπες? Για να μάθω ρωτάω, όχι για να διαφωνήσω. Τι το σημαντικό έχει προσφέρει?
Με τη Γρήγορη απάντηση μπορείτε να γράψετε ένα μήνυμα καθώς διαβάζετε ένα θέμα, χωρίς να ανοίξετε νέα σελίδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κώδικα BBC και φατσούλες όπως θα κάνατε σε ένα κανονικό μήνυμα.