Ποιος πόλεμος?Τι απαγορεύεται?
Τα αναψυκτικά ίσως είναι η κρυφή απόλαυση πολλών. Μπορεί να αποτελούν μία απόλαυση με πολλές θερμίδες, όμως συγχρόνως αποτελούν την καταλληλότερη συντροφιά στις περισσότερες περιστάσεις. Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν ξέρουν κάτι, όταν προσπαθούν να διαλέξουν στους διαδρόμους των supermarket το αναψυκτικό που θα ταιριάζει στα γούστα τους.
Αυτό είναι ο τεράστιος πόλεμος που επικρατεί για πολλές δεκαετίες ανάμεσα στους δύο επικρατέστερους κυρίαρχους. Ανάμεσα στην Coca Cola Inc. και την Pepsi Inc. Ένας πόλεμος που μετράει από το 1898 με πολλές μικρές μάχες, γνωστός με την ονομασία “Cola Wars”.
Cola WarsΑν και η Pepsi Inc. χρεωκόπησε 2 φορές κατά την δεκαετία του 1920 και του 1930 παρέμεινε δυνατός ανταγωνιστής της Coca Cola Inc.
Το μέτωπο του πολέμου επικεντρωνόταν κυρίως στον τομέα του marketing. Στις μάχες του λανσαρίσματος των προϊόντων νικήτρια βγαίνει η Pepsi Inc. Ο λόγος η ανάδειξη της ως λαϊκό προϊόν λόγω των μειωμένων τιμών της. Επιπλέον, η Pepsi Inc. είναι γνωστή για τα “Pepsi Challenges”. Με άλλα λόγια, στήνει stands. Βάζει περαστικούς να δοκιμάσουν από το δικό της προϊόν και από του ανταγωνιστή της, ώστε να τους πουν ποιο αναψυκτικό είναι το πιο γευστικό.
Από άρθρα αναλύσεων marketing.