Το θέμα είναι το κάθε logo να έχει κάτι να πεί, να εκπροσωπεί, και να μην είναι τυχάρπαστο.
Και κάθε εταιρία, προσπαθεί να το κάνει βαρύ / σημαίνον / μοναδικό, και το προστατεύει σαν registered, trade mark, κλπ.
Η αναγνώριση του logo, ( αναγνωρισιμότητα ), είναι η ιδιότητα που επιδιώκει η κάθε εμπορική φίρμα, και υπάρχουν έρευνες που έδειχναν ποια logos είχαν παγκόσμια αναγνώριση (*).
Η προσθήκη στο dial, πρέπει να είναι συμμετρική, αναλογικού μεγέθους και διακριτή.
Και όπως λέει και ο κανόνας, σήμα - σχήμα - χρώμα - θέση, να είναι εκεί, που το αναζητά ο μέσος υποψήφιος αγοραστής.
___________________________
(*) Και τα αποτελέσματα ήταν κουνελάκι, αστέρι, προπέλλα, RR, κλπ.