Έχουν ειπωθεί μερικές ανακρίβειες.
Η Πανεράι τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει πολλά χρήματα σε δικούς της μηχανισμούς. Κι έχει κατασκευάσει πολλές μηχανές.
http://www.panerai.com/s_page.xpd?id_lingua=2&id_sezione=37H Πανεράι μπορεί να αποτελεί, κατά ένα μεγάλο ποσοστό, προϊόν μάρκετιν, όχι όμως το ρολόι. Το βασικό σχέδιο προϋπήρχε. Και μάλιστα ενώ η αρχική κάσα και μηχανισμός ήταν Ρόλεξ, το καντράν ήταν 100% Πανεράι. Το γνωστό, απλό, λιτό, σάντουϊτς. Όπως και το σήμα κατατεθέν της, η προστατευτική γέφυρα της κορώνας. 100% Πανεράι. Αυτά δεν είναι μάρκετιν.
Καλό και χρυσό το μάρκετιν, αλλά αν δεν υπήρχε το καλό σχέδιο και η στρατιωτική ιστορία, δε θα γνώριζε αυτή την επιτυχία. Αυτά εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο το Ρισμόν και είναι η πλέον κερδοφόρα του γκρουπ. Την κατάλληλη στιγμή όταν ξεκινούσε το πάρτυ που σωστά είπε ο Θησέας το γκρουπ διέβλεψε πως σε περιόδους ευφορίας το "big is beautiful" ευδοκιμεί. Εδώ και 14 χρόνια έχει πια αποκτήσει τόσο ισχυρές βάσεις που δεν είναι πια η hot φούσκα.