είδα το βίντεο και μάλλον καταλαβα καλά. αντί να κουνήσεις το χέρι πέρα δώθε να γυρίσει το κινούμενο μεταλλικό εξάρτημα (δεν ξέρω πως λέγεται),γυρίζει όλο το ρολοι γύρω από το εαυτό του και έτσι κουρδίζει;
οταν ήμουν έτοιμος να παρω το titanium kraken της citizen μου είπαν από το καταστημα ότι καλύτερα να κουρδίζεται από την κορώνα γιατί έτσι συσπειρώνεται το ελατήριο πιο αποτελεσματικά. φυσικά δεν το πήρα γιατί ήθελα βασικα eco drive για να μην ασχολούμε αφού το βασικό μου ρολοι λόγω δουλειασ είναι το smartwatch gt3 pro της huawei.
παντως είναι για πολύ ψαγμένους το ομολογω. ευχαριστω για το video
Εσύ είσαι του.................δημοτικού !
Τα αυτόματα ρολόγια, τα μηχανικά εννοώ, έχουν μία διάταξη, η οποία φορτίζει το ελατήριο που δίνει ενέργεια στον μηχανισμό.
Η διάταξη αυτή, λέγεται λαϊκά "αυτόματος", και βασίζεται σε έναν μηχανισμό αδρανείας. Τι είναι δαύτο ? Ενα κομμάτι σαν κομμάτι πίτσα, με μεγαλύτερο βάρος στην περιφέρεια, στηριγμένο στο κέντρο, που λόγω αδρανείας, τείνει να είναι προς το κέντρο της γής. Αρα, ενω το ρολόι, η κάσα δηλαδή, κινείται προς όλες τις κατευθύνσεις, το αντίβαρο τείνει να είναι πάντα προς τα κάτω λόγω ελξης της βαρύτητας. Καλά ως εδώ ?
Συνεπως, η σχετική διαφορά της κίνησης κάσας - αντιβάρου, με μία διάταξη, διαφορετική σε καθε εταιρεία, μετατρέπεται σε περιστροφική που ενεργεί στην σύσφιγξη του ελατηρίου κίνησης.
Οταν φοράμε ένα αυτόματο ρολόι, οι διαφορετικές κινήσεις των χεριών με το αντίβαρο προς τα κάτω κουρδίζουν το ρολόι.
Σε έναν κουρδιστή, η κάσα περιστρέφεται ενω το αντίβαρο παραμενει κάθετο.
Προφανως υπάρχουν αναρτήσεις στα τεχνικά θέματα όπου πρέπει να ανατρέξεις για να μην χαλάμε αυτά τα νήματα.
Σχετικά με αυτό που σου είπαν οι "ειδικοί" στο κατάστημα, μόνον να γελάσω πικρά μπορώ, μια και αυτοί οδηγούν πολλους πελάτες σε λάθος επιλογές και χρήσεις.
Το ελατήριο συσπειρώνεται από την εφαρμογή ενέργειας. Αν αυτή είναι από την κορώνα, τον αυτόματο, ή έκρηξη βόμβας, ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει. Αν ίσχυε αυτό, δεν θα υπήρχε λόγος να βάζουν αυτόματο.
Και κάποια ρολόγια ποιότητας, έχουν και μηχανισμό σύμπλεξης / αποσύμπλεξης, οπότε, διατηρούν σταθερή την τάση / φόρτιση του ελατηρίου για την βέλτιστη απόδοση, μια και στην πλήρη τάση έχουν την τάση να τρέχουν, στην σχεδόν πλήρη εκφόρτιση , εξασθενίζουν.
Πες σε αυτούς στο κατάστημα, να διαβάζουν εδώ, μπας και μάθουν τίποτα.