Γιώργο ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Παρακάτω οι αναλυτικές απαντήσεις…
Καλημέρα Αρχηγέ,
Περιττό να ρωτήσω αν το έχεις κτυπήσει, πέσει κάτω, κλπ, δηλαδή αν είχε κάποια βίαιη στιγμή, γιατί πιστεύω ότι θα το ανέφερες ήδη.
Το ρολόι το πήρα από δημοπρασία εδώ μέσα και το έχω μόνο λίγες μέρες στην κατοχή μου.
Φυσικά και δεν μου έπεσε, αλλιώς θα ήταν το πρώτο που θα είχα αναφέρει.
Το ρολόι είχε αρκετά έως πολλά σημάδια και γρατζουνιές πάνω του, ειδικά πίσω στο καπάκι, ωστόσο δε φαίνεται να έχει κάποιο δυνατό χτύπημα από πέσιμο.
Τα σημάδια πίσω στο καπάκι φαίνονται να είναι από κάπως κακή χρήση και όχι από άνοιγμα.
Τα περισσότερα hairlines τα καθάρισα στο βαθμό που γινόταν με τρίψιμο στο χέρι, με μαλακό πανί και κρέμα. Εννοώ δλδ ότι δεν ήνταν βαθυά.
Αυτά μόνο μπορώ να κρίνω.
Ερώτηση α. Στο έκανε από την αρχή ? ή παρουσιάστηκε μετά από κάποιο διάστημα χρήσης ?
Από την αρχή που το πήρα εγώ στα χέρια μου και άρχισα να το μετράω παρουσίαζε το συγκεκριμένο θέμα.
Ερώτηση β. Αν το κουνάς ελαφρά, πάνω κάτω ( με το καντράν / καπάκι στην κάθετη διεύθυνση, νοιώθεις / ακούς κάτι να χαρχαλεύει ?
Δεν αντιλαμβάνομαι κάτι περίεργο.
Ερώτηση γ. Αν το κουνάς οριζόντια, πχ για κούρδισμα με το χέρι, είναι ομαλό ?
Δεν είμαι σίγουρος εάν παρουσιάζει κάποια ανωμαλία στην κίνηση ή απλά είναι έτσι η μηχανή. Θέλω να πω, δεν κάνει κάτι έντονο, αλλά δεν είναι αυτό που έχω συνηθίσει να αισθάνομαι από άλλες μηχανές. Μπορεί να είναι καθαρά υποκειμενικό αυτό που αντιλαμβάνομαι.
Ερώτηση δ. Κρατάει φόρτιση, ανεξάρτητα αν τρέχει ή βραδυπορεί ?.
Ναι. Δείχνει να κρατάει μια χαρά.
Υποψιάζομαι ότι η στήριξη της διαφυγής, δεν είναι πια στην θέση της, ή το ανωτέρω ελατήριο συχνότητας ( τρίχα ) δεν έχει την σταθερή συχνότητα παλμού. ( Από εκεί καθορίζεται η κίνηση ).
Εφόσον δουλεύει, αλλά ακατάστατα, με μεταβαλόμενη χρονομετρία, το μόνο αίτιο είναι αυτό.
Και αυτό, θα φανεί, αν το βάλει και σε όργανο για να δεί το amplititude.
ή έχει κτυπηθεί πρίν την κατοχή σου, ή κάτι δεν έγινε σωστά στην συναρμολόγηση, ή και τα δύο.
Αλλά, δεν θα αποφύγεις το άνοιγμα.
Καλά τα λες!
Σημειώνω ότι ΔΕΝ είμαι τεχνίτης, αλλά με μισό αιώνα στα μηχανάκια, κάτι έμαθα.