Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας  (Αναγνώστηκε 4649 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sub50

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 9820
    • Προφίλ
Πριν μερικούς μήνες, και μετά από συζητήσεις μας, ένας φίλος που δεν ασχολείται φανατικά, αγόρασε ένα Orient Mako III RA-AA0008B19B.
Η αγορά έγινε από γνωστό, και απόλυτα έμπιστο θεωρώ, κατάστημα στο Ναύπλιο.
Στην αρχή μετρήσαμε το ρολόι και έτρεχε με +20 s/d. Νούμερο θεωρώ αποδεκτό, ειδικά για καινούριο ρολόι.
Το χρησιμοποίησε κανονικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και κατά το τέλος Αυγούστου μου είπε ότι το ρολόι τα έχει παίξει και τρέχει περίπου 5 λεπτά τη μέρα.

Επικοινώνησε λοιπόν με την αντιπροσωπία και του είπαν αρχικά να βρει την κάρτα μήπως δεν είναι δικιά τους εισαγωγή και δεν το καλύπτουν. Όταν τους ξαναπήρε και τους είπε τα στοιχεία της κάρτας και από που έγινε η αγορά, του είπαν ότι το καλύπτουν και να το φέρει αρχές Σεπτεμβρίου που θα γύρναγε ο τεχνικός τους.
Έτσι έκανε λοιπόν και το πήγε το ρολόι στην αντιπροσωπία μόλις μπήκε ο Σεπτέμβριος, με την απόδειξη, την κάρτα εγγύησης κλπ.

Κράτησαν το ρολόι για λίγο πάνω από 2 εβδομάδες και κάποια στιγμή τον κάλεσαν και του είπαν ότι το έχουν δει, το έχουν ρυθμίσει και ότι δουλεύει σωστά τώρα.
Ωστόσο, του είπαν επίσης ότι θέλει αλλαγή το εξάρτημα που ρυθμίζει τη χρονομετρία, αλλά επειδή τελικά, θεωρούν ότι δεν είναι δικιά τους εισαγωγή το ρολόι και δεν το καλύπτουν (αντίθετα με ότι είχαν πει αρχικά), θα πρέπει να πληρώσει και επίσης ότι θα πρέπει να παραγγείλουν το ανταλλακτικό και ότι θα έχει αναμονή 4 μήνες να έρθει.

Το πιο κουφό επίσης είναι ότι όταν ρώτησε για τυπικούς λόγους εάν έκαναν και έλεγχο στεγανότητας μετά τον έλεγχο του ρολογιού, του απάντησαν ότι δε χρειάστηκε γιατί… έλεγξαν το ρολόι και ρύθμισαν τη χρονομετρία του χωρίς να το ανοίξουν!!!

Τελικά, του πρότειναν να μιλήσει με το κατάστημα που το αγόρασε.
Το κατάστημα ανταποκρίθηκε άμεσα και του είπε να τους το στείλει και θα ασχοληθούν αυτοί να το διορθώσουν.

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
My way...

Αποσυνδεδεμένος Gnl1977

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5025
    • Προφίλ
    • Seiko-λογίες....& more
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 12:40:26 μμ »
Τί σκιτζήδες είναι αυτοί ρε παιδιά!?!?!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος P.I.T.

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 8340
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 12:42:50 μμ »
εδώ άλλοι πιστεύουν ότι ο κορωνοϊός δεν υπάρχει, μια χρονομετρία δεν μπορούμε να διορθώσουμε χωρίς να ανοιχτεί το ρολόι;

Εσείς οι Αθηναίοι όλα τα ξέρετε πια!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος sub50

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 9820
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 12:44:00 μμ »
Τί σκιτζήδες είναι αυτοί ρε παιδιά!?!?!
Κρατάω πάντα μια επιφύλαξη γιατί είναι όπως μου τα μετέφερε ο φίλος που του έχω βέβαια απόλυτη εμπιστοσύνη.

Ωστόσο, να ρωτήσω κάτι, τι θα πει δεν είναι δικιά τους εισαγωγή? Η εγγύηση δεν είναι διεθνής ή έστω Ευρωπαϊκή? Είναι δυνατόν ρολόι που έχει αγοραστεί από Ελλάδα να μην καλύπτεται από εγγύηση εδώ?
Αυτά ξέρω συνέβαιναν παλιά και έχουν ξεπεραστεί.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
My way...

Αποσυνδεδεμένος Gnl1977

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5025
    • Προφίλ
    • Seiko-λογίες....& more
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 12:46:34 μμ »
Είναι προφανές ότι μιλάμε για απατεώνες, και το λέω με κάθε συναίσθηση της βαρύτητας των λέξεων που χρησιμοποιώ!!
Τί θα πεί "ρυθμίστηκε" το ρολόι χωρίς να ανοιχτεί" ?
Αυτό και μόνο σαν απάντηση εμένα μου αρκεί για να προβώ σε χαρακτηρισμούς!!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • VIP Member
  • ***
  • Μηνύματα: 4303
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 12:49:06 μμ »
Οι εγγυήσεις είναι εργοστασιακές. Τώρα τι τους νοιάζει όλους από που το πήρες δεν μπορώ να καταλάβω.

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Wagner669

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 7552
  • Αλέξανδρος 😎
    • Προφίλ
    • Instagram
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 12:52:52 μμ »
Είναι προφανές ότι μιλάμε για απατεώνες, και το λέω με κάθε συναίσθηση της βαρύτητας των λέξεων που χρησιμοποιώ!!
Τί θα πεί "ρυθμίστηκε" το ρολόι χωρίς να ανοιχτεί" ?
Αυτό και μόνο σαν απάντηση εμένα μου αρκεί για να προβώ σε χαρακτηρισμούς!!

Τι εννοείς "Τί θα πεί "ρυθμίστηκε" το ρολόι χωρίς να ανοιχτεί" ?"

πήραν το ρολόι, το έλεγξαν εξωτερικά για χτυπήματα
τράβηξαν την κορώνα στη θέση 3
ρύθμισαν την ώρα
επέστρεψαν την κορώνα στη θέση 1

 :D :D :D :D :D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions


Η Cartier βγάζει έργα τέχνης που έχουν ως δεύτερη ιδιότητα την χρονομετρία.
Όλοι οι άλλοι είναι Υ.Ω. που προσπαθούν να γίνουν τέχνη

Αποσυνδεδεμένος P.I.T.

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 8340
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 12:55:01 μμ »
Τι εννοείς "Τί θα πεί "ρυθμίστηκε" το ρολόι χωρίς να ανοιχτεί" ?"

πήραν το ρολόι, το έλεγξαν εξωτερικά για χτυπήματα
τράβηξαν την κορώνα στη θέση 3
ρύθμισαν την ώρα
επέστρεψαν την κορώνα στη θέση 1

 :D :D :D :D :D

Παρακαλώ να κεράσετε τον κύριο μία προβατίνα περιποιημένη, από μένα!
Ευχαριστώ!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος sub50

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 9820
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 12:59:22 μμ »
Ρε παιδιά, έτσι του είπαν, έτσι σας λέω κι εγώ.

Προφανώς υποθέτουν ότι μιλάνε πάντα με εντελώς άσχετους.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
My way...

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38844
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 14:54:49 μμ »

έλεγξαν το ρολόι και ρύθμισαν τη χρονομετρία του χωρίς να το ανοίξουν!!!


 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση, για το Νομπελ ρύθμισης ρολογιών.

Παγκόσμια πρώτη  8)
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος sub50

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 9820
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:01:24 μμ »
Τεχνίτης Όριεντ...

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
My way...

Αποσυνδεδεμένος ftir

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1414
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:05:50 μμ »
Τεχνίτης Όριεντ...


Οκ, έλιωσα από τα γέλια, εύγε!!

Sent from my EVR-L29 using Tapatalk

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Φώτης (Αλούπης)

Alexandros00

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:19:52 μμ »


Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38844
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:30:57 μμ »
Ειναι ευνόητο, ότι τα προϊόντα πλέον, στον κόσμο που ζούμε ( ....παγκοσμιοποίηση  :'( :'( :'( :'( ) , φέρουν την εγγύηση του κατασκευαστη για όλην την υφήλιο, με την προϋπόθεση ότι υφίσταται αντιπρόσωπος σε συγκεκριμένη περιοχή.

Για τον λόγο αυτό, κάποια, στο φυλλάδιο που τα συνοδεύει, αναφέρουν τους αντιπροσώπους, τουλάχιστον σε βασικές πόλεις του κόσμου.

Εχοντας δε και την κάρτα εγγύησης, θεωρητικά, μπορεί να εξυπηρετηθεί από οιονδήποτε αντιπρόσωπο παγκοσμίως. Πάει το πρώτο.

Επειδή, υπάρχουν και "παράλληλες" εισαγωγές, από διαφόρους ( θυμάστε που ψάχναμε τα Duro ? ), οι επίσημοι, που θεωρητικά, βάσει συμβολαίου, υποχρεούνται να διατηρούν ανταλλακτικά και τεχνικό τμήμα, αρνούνται να αναλάβουν ευθύνες, μια και κάποιος κερδίζει εις βάρος τους. Πάει και το δεύτερο.

Κάθε "μαγαζάτορας" που σέβεται τον εαυτό του, ειδικά στην επαρχία, θα έπρεπε να κάνει κωλοτούμπες με την είσοδο πελάτη στο μαγαζί. Και το λέω αυτό, όχι υποτιμώντας την επαρχία, αλλά, επειδή εκεί οι κύκλοι είναι πιο στενοί / κλειστοί, και η καλύτερη διαφήμιση είναι αυτή του "word of mouth", ενημέρωση στόμα με στόμα, είναι στο απόλυτο συμφέρον του κάθε μαγαζάτορα, να δημιουργεί θετικές εντυπώσεις. Ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Πάει και το τρίτο.

Οταν οι εμπορικές επιχειρήσεις είναι "εμπορικές", ΧΩΡΙΣ αγάπη για το αντικείμενο που εμπορεύονται, ......η αποτυχία είναι σίγουρη.
Ο πελάτης αντιλαμβάνεται ( ...όσο άσχετος ή βλάκας και να είναι ), το ενδιαφέρον και την γνώση. Και μένει εκεί. Δεν πάει αλλού. Πάει και το τέταρτο.

Σούμα, 1+2+3+4 = Μία επιστολή στην κατασκευάστρια, με κοινοποίηση στους εδώ αντιπροσώπους, είναι η λύση κατ' εμέ.

Και ΔΕΝ το αγγίζει, όσο είναι στην εγγύηση. Ας το στερηθεί λίγο, γιατί κάθε παρέμβαση μη εξουσιοδοτημένου, αναιρεί την όποια εγγύηση.

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος sub50

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 9820
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:37:02 μμ »
...
Κάθε "μαγαζάτορας" που σέβεται τον εαυτό του, ειδικά στην επαρχία, θα έπρεπε να κάνει κωλοτούμπες με την είσοδο πελάτη στο μαγαζί. Και το λέω αυτό, όχι υποτιμώντας την επαρχία, αλλά, επειδή εκεί οι κύκλοι είναι πιο στενοί / κλειστοί, και η καλύτερη διαφήμιση είναι αυτή του "word of mouth", ενημέρωση στόμα με στόμα, είναι στο απόλυτο συμφέρον του κάθε μαγαζάτορα, να δημιουργεί θετικές εντυπώσεις. Ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Πάει και το τρίτο.
...
Απλά μια διευκρίνηση, εδώ δε μιλάμε για μικρό μαγαζάκι επαρχείας (οκ, μικρό είναι, αλλά πολύ γνωστό και με ιστορία και πάντα με τεράστιο στοκ!) και οι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν μέχρι στιγμής άψογα.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι κατάλαβαν για ποιο κατάστημα λέμε, αλλά δε χρειάζεται να κάνουμε αναφορά σε ονόματα.

...Και ΔΕΝ το αγγίζει, όσο είναι στην εγγύηση.
Μάλλον αυτό θα σκέφτηκαν και οι άνθρωποι στην αντιπροσωπεία και δεν το άνοιξαν.

 :D :D :D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
My way...