Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας  (Αναγνώστηκε 4656 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147876
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 15:42:26 μμ »
 Κύριε Γιώργο, το θέμα ΔΕΝ το είχαν με το μαγαζί
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38844
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:04:41 μμ »
Απλά μια διευκρίνηση, εδώ δε μιλάμε για μικρό μαγαζάκι επαρχείας (οκ, μικρό είναι, αλλά πολύ γνωστό και με ιστορία και πάντα με τεράστιο στοκ!) και οι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν μέχρι στιγμής άψογα.

Βασίλη, αυτοί το πούλησαν, αν κατάλαβα καλά, ΑΥΤΟΙ πρέπει να αναλάβουν, σαν αντιπρόσωποι / διανομείς στην συγκεκριμένη πόλη, να το διαχειριστούν για την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη.

Απλώς, ίσως δεν πήγε πρώτα σε αυτούς ο φίλος σου, εκτός και αν πήγε, και αυτοί τον παρέπεμψαν στην αντιπροσωπεία των Αθηνών.

Δεν κατηγόρησα το μαγαζί. Ουτε το ξέρω, ουτε χρειάζονται ονόματα / διευθύνσεις.

Την αρχή λειτουργίας εξετάζουμε.

Μπορεί να τύχει στον κάθε έναν από εμάς. Να μαθαίνουμε πως πρέπει να δράσουμε.



friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος sub50

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 9820
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:09:15 μμ »
Εγώ ξέρω Γιώργο ότι όταν έχεις ένα θέμα με ένα προϊόν που έχεις αγοράσει πριν μήνες (όχι πριν μερικές μέρες) και είναι εντός εγγύησης, πας στην αντιπροσωπεία και όχι στο κατάστημα, εκτός και αν έχεις αγοράσει την ανάλογη υπηρεσία (π.χ. επέκταση εγγύησης από τπο κατάστημα).

Εδώ λοιπόν, θεωρώ ότι έκανε πολύ καλά ο φίλος και πήγε στην αντιπροσωπεία πρώτα.

Έγινε  λοιπόν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες... η αντιπροσωπεία δεν το κάλυψε και τον παρέπεμψε στο κατάστημα, το οποίο ανταποκρίθηκε και εκτιμώ ότι θα τον καλύψει.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
My way...

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38844
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:16:13 μμ »
Εγώ ξέρω Γιώργο ότι όταν έχεις ένα θέμα με ένα προϊόν που έχεις αγοράσει πριν μήνες (όχι πριν μερικές μέρες) και είναι εντός εγγύησης, πας στην αντιπροσωπεία και όχι στο κατάστημα, εκτός και αν έχεις αγοράσει την ανάλογη υπηρεσία (π.χ. επέκταση εγγύησης από τπο κατάστημα).

Εδώ λοιπόν, θεωρώ ότι έκανε πολύ καλά ο φίλος και πήγε στην αντιπροσωπεία πρώτα.

Έγινε  λοιπόν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες... η αντιπροσωπεία δεν το κάλυψε και τον παρέπεμψε στο κατάστημα, το οποίο ανταποκρίθηκε και εκτιμώ ότι θα τον καλύψει.

Αν είσαι στην Εξω-κάτω-Παναγιά, δίπλα στον Αρκτικό κύκλο, θα τρέχεις στις .........πρωτεύουσες ?

Και εφόσον είναι στην εγγύηση, διαμεσολαβούν.

Εκτός και αν κάτι ΔΕΝ κατάλαβα καλά. 
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος sub50

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 9820
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:20:21 μμ »
Έχεις δίκιο, δεν το διευκρίνισα. Ο φίλος είναι Αθήνα.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
My way...

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147876
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:22:07 μμ »
Το μαγαζί πουλάει μέσω ίντερνετ, πρώτα πας Αθήνα στον επίσημο
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38844
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 16:25:30 μμ »
Έχεις δίκιο, δεν το διευκρίνισα. Ο φίλος είναι Αθήνα.

Α, αλλάζει τότε. Φυσιολογικά απευθύνεται ( + το χρονικό διάστημα ) στον αντιπρόσωπο.

Πείτε ποιος είναι να τον ..........κράξουμε  ;D

Σημ. Από φίλο, επαγγελματία του είδους, γνωρίζω ότι η ανάθεση αντιπροσώπευσης, γίνεται ΚΑΙ με την προϋπόθεση ύπαρξης τεχνικού, ενημερωμένου στα μοντέλα της εκάστοτε εταιρίας.

Πολλοί, ΔΕΝ το τηρούν, και τα στέλνουν σε τρίτους, για πολλούς και διαφόρους λόγους.

Εχουμε εδώ, από ίδια ρολόγια, παρόμοια συμπεριφορά μηχανισμού ?
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος nikonian

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2630
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 19:15:09 μμ »
Εντάξει. Με ζώσαν τα φίδια. Έχω κι εγώ το ίδιο.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος oikonikos

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 44028
  • Στο αυριο!
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 19:20:45 μμ »
Διαβάζω ξανά διαβάζω ... Τι λένε οι τύποι!!!!!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Instagram

ουδέν κακόν αμιγές καλού

Αποσυνδεδεμένος sub50

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 9820
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 14:50:15 μμ »
Λοιπόν, έχω νέα. Πριν λίγο με ενημέρωσε ο φίλος.
Τον κάλεσαν από το κατάστημα. Απομαγνήτισαν το ρολόι και του το στέλνουν πίσω.
Άρα το ρολόι είχε μαγνητιστεί μάλλον... κάτι που όμως δεν μπόρεσαν να ελέγξουν και να εντοπίσουν στην αντιπροσωπία... Οκ... 8)
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
My way...

coa00kt

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 20:35:31 μμ »
Καλησπέρα σε όλους

Είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα με ελληνική αντιπροσωπεία για κινητό Xiaomi εισαγωγής και όχι της Infoquest. Απευθύνθηκα στο συνήγορο του καταναλωτή και το θέμα λυθηκε σε 10 εργάσιμες. Θα σας βοηθήσει και είναι δωρεάν:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Με εκτίμηση
Κωστας
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147876
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 20:36:35 μμ »
Κινητό η ρολοι?
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

coa00kt

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 20:59:49 μμ »
Ισχύει με όλα τα προιόντα εισαγωγής. Κινιτά ,ρολόγια, υπολογιστές, το θέμα είναι να υπάρχει το βιβλιαράκι της εγγυησης σε international. Να είναι πολυεθνική  και να υπάρχει αντιπρόσωπος στη χώρα αγοράς.

Κώστας
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38844
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 01, 2020, 00:28:54 πμ »
Καλησπέρα σε όλους

Είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα με ελληνική αντιπροσωπεία για κινητό Xiaomi εισαγωγής και όχι της Infoquest. Απευθύνθηκα στο συνήγορο του καταναλωτή και το θέμα λυθηκε σε 10 εργάσιμες. Θα σας βοηθήσει και είναι δωρεάν:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Με εκτίμηση
Κωστας

Πάνω στην ώρα.

Μόλις σήμερα, το Xiaomi των δύο μηνών, ..................ΚΑΠΟΥΤ !

Πάλι χωρίς τηλέφωνο !  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


coa00kt

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλημα με Orient φίλου και ανταπόκριση αντιπροσωπείας
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 01, 2020, 10:29:00 πμ »
Ελπίζω να έχεις κρατήσει την απόδειξη αγοράς και να ειναι καμιά μπαταρία το πρόβλημα , είναι φθηνές 8-10 ευρώ.

Κώστας
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions