Μην παρεξηγηθώ δεν είπα ότι είναι όμορφα ή άσχημα (εμένα μόνο το 3ο μου αρέσει) αλλά είναι μια ένδειξη ότι κάνουν μια κάποια προσπάθεια. Baby steps μεν αλλά steps όπως και να το κάνουμε.
Το θέμα είναι ότι αυτά δεν πουλάνε όσο πουλάνε τα homage που φτιάχνουν. Είναι επειδή δεν είναι όμορφα αρκετά? Επειδή είναι ακριβότερα και ο κόσμος δεν θέλει να δίνει πολλά για κάτι κινέζικο?
Μήπως γιατί κατά βάση το ωρολογοφιλο αγοραστικό κοινό είναι σε ένα μεγάλο βαθμό πολύ συντηρητικό και προτιμά γνώριμες "φόρμες" παρά κάτι καινούριο και διαφορετικό?
Υποθέτω ότι δεν είναι δύσκολο στην San Martin να προσλάβει έναν σχεδιαστή και με 50 εργοστάσια δίπλα της να φτιάξει γρήγορα αποκλειστικά δικά της σχέδια. Το δύσκολο είναι να τα πουλήσει γιατί θα είναι ακριβότερα και το αγοραστικό κοινό δεν είναι έτοιμο για ακριβά κινέζικα
(εκτός αν το ακριβό κινέζικο είναι ευρωπαϊκή micro που τότε ξεχνάμε ότι είναι κινέζικο)
Μα δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης, συζήτηση κάνουμε. Όλα αυτά που αναφέρεις, λοιπόν, συνηγορούν σε αυτό που είπα, ότι δηλαδή δεν ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν, όπως κάνει μέχρι και η τελευταία ευρωπαϊκή εταιρεία, αλλά μόνο να εισπράξουν.
Δεν γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να προσλάβουν (και να εμπιστευτούν) σχεδιαστές για να φτιάξουν δικά τους σχέδια, γιατί αυτό δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων, αλλά και ζήτημα νοοτροπίας, κουλτούρας και αισθητικής. Eξ ου λοιπόν γιατί αυτά τα baby steps, που λες, είναι προς τη λάθος κατεύθυνση, αφού τα ρολόγια που δεν βασίζονται σε αντιγραφές είναι από αδιάφορα έως κακόγουστα. Εμ, δεν θα τους αποδώσουμε και τα εύσημα γι αυτό.
Μήπως γιατί κατά βάση το ωρολογοφιλο αγοραστικό κοινό είναι σε ένα μεγάλο βαθμό πολύ συντηρητικό και προτιμά γνώριμες "φόρμες" παρά κάτι καινούριο και διαφορετικό?
Δηλαδή το HELM που αντέγραψαν παραπάνω είναι γνώριμο στο αγοραστικό κοινό;