Η θέση οδήγησης είναι έτσι κι αλλιώς όρθια που δεν είναι εκ των πραγμάτων για πολλά χλμ.
Αυτή είναι για μένα η ουσία. Σε ένα ποδήλατο με τόσο όρθια θέση, που προορίζεται για βόλτες μικρές σε χιλιόμετρα και διάρκεια κατά τις οποίες οι αναβάτες μάλλον θα παραγάγουν μικρό έργο σε χαμηλές τιμές ισχύος (30-40-50W) το μέγεθος του σκελετού έχει πολύ μικρότερη σημασία απ' ότι σε μια κούρσα που κάποιος θα λειτουργεί στο όριο του (150-200-250+W) για ώρες και πολλά χλμ. Δε σημαίνει ότι δεν έχει και καμία σημασία βέβαια.
Το ίδιο ισχύει και για το drop από την σέλα στο τιμόνι του Βασίλη. Όπως έχει πει και ο ίδιος, είναι λίγο κάγκουρας στην αστική μετακίνηση (Βασίλη σε καταλαβαίνω, έκανα 2.5 χρόνια commuting καθημερινά με την κούρσα, έχουμε την ίδια πάθηση
), οπότε προφανώς το μεγαλύτερο μέρος του σώματός του στηρίζεται από τα πετάλια, όπως είναι και το ιδανικό, για να μην έχουμε μουδιάσματα, πόνους και ενοχλήσεις από τη σέλα ή το τιμόνι. Αυτό, σε συνδυασμό με πιο γυμνασμένο κορμό (συνηθισμένο από πολλά χλμ στο να κρατάει το βάρος του σώματος) επιτρέπει την πιο σκυφτή θέση οδήγησης, χωρίς προβληματα στα χέρια. Ειδικά αν το setback της σέλας είναι σωστό, από μέτριες προσπάθειες και πάνω (πιο δύσκολες) μάλλον ο ποδηλάτης δε θα πρέπει να στηρίζεται σχεδόν καθόλου στο τιμόνι (αν είναι καθιστός φυσικά).