Ένα ακόμα σχέδιο του πως είναι τα κουζινέτα :
Συμπληρώνω, από την άνεση του .....καναπέος,
στα υπέροχα στοιχεία που έδωσε ο 77.
Για όσους δεν ξέρουν από σχέδιο ή/και μηχανικά.
Μια εικονα, χίλιες λέξεις, υποτίθεται ότι έλεγαν οι Κινεζοι, αρκεί όμως, την εικόνα να μπορούν να την "διαβάζουν" όλοι.
Επειδή ο 77 είναι μηχανικός, ίσως θεωρεί αυτονόητο ότι όλοι μπορούν, πράγμα που δεν ισχύει. Για βοήθεια το κάνω. Οχι για να το παίξω ...."έξυπνος".
Λοιπόν, Αυτό που βλέπουμε είναι μία τομή, στις πλάκες / γέφυρες που απαρτίζουν το ρολόι, και στηρίζουν τα διάφορα εξαρτήματα.
Το συγκεκριμένο σημείο, είναι η στήριξη ενός άξονα, θα μπορούσε να είναι ο οιοσδήποτε άξονας, που στηρίζει κάποιο γρανάζι, τροχό, κλπ.
Τα γκρίζα τετράγωνα, είναι οι πλάκες, οι "όροφοι" της κατασκευής, οι "σβούρες", του πάρτα όλα, οι άξονες, και τα μπορδοροδοκόκκινα, τα ρουμπίνια, τα τριβεία, τα κουζινέτα, πάνω στα οποία, στηρίζονται / συγκρατούνται οι άξονες.
Εδώ έχουμε ακόμα ένα χρώμα, το κιτρινοκαναρινί, που είναι το λιπαντικό, που γεμίζει τον ενδιάμεσο χώρο, και μειώνει τις τριβές. Μένει στην θέση του λόγω τριχοειδών φαινομένων, και αυτή η κατάσταση, παρουσιάζεται εδώ, σε μεγέθυνση ( ενα ρουμπίνι θα ήταν πιο μικρό από μια φακή, για να καταλάβουμε την μεγέθυνση ), με τις καμπύλες μεταξύ των υλικών.
Οταν λοιπόν, πχ στην διαφυγή, μια μηχανή, κάνει 28.000 κινήσεις την ώρα, επί τοσες ώρες, 24, επί τόσες ημέρες, 30, επί τόσους μήνες, 12, επί τόσα χρόνια ( πόσα ? ), δεν καθαρίζουμε, λιπαίνουμε το ρολόι μας, αν δεν είναι και στεγανό, και έχει πάρει και λίγους ρύπους, καταλαβαίνουμε ότι λα λάδια πλέον έχουν χάσει τις λιπαντικές τους ιδιλοτητες, και μόνον λίπανση δεν κάνουν.