Παραμύθια. Χρησιμοποιεί ένα στοιχείο, που ίσως έλκει κάποιους, και προωθεί το προϊόν του.
..................
Απάντηση: Σιγά το Ελληνικό, στην Ελβετία τα φτιάχνει, στη Κίνα τα φτιάχνει, παραμύθια είναι εκμετάλλευση ιστορικών στοιχείων και τίποτα παραπάνω κτλ κτλ κτλ
..................
Το
Παραμύθια, αλλά όχι όπως το μεταφέρεις, είναι δικό μου. Εκτός, και εάν είναι σύνθεση και άλλης απάντησης, οπότε, απολογούμαι.
Ειχα απαντήσει
Παραμύθια, στην δήλωση του πράκτορα 00
" Ρε συ Γιώργο, ο άνθρωπος πουλάει ρολόγια διαφημιζοντας την Ελλάδα πάνω στο προϊόν του. Δηλαδή τι άλλο θέλουμε;"Ο ευγενέστατος κος, ειναι επιχειρηματίας.
Εφτιαξε ένα προϊόν, όπως πίστεψε ότι θα έπρεπε να είναι, ( ....με λάθη ΙΜΟ ), και χρησιμοποίησε στοιχεία, που θα το διαφοροποιούσαν από το πλήθος των υπολοίπων διαθεσίμων στην αγορά, και στο εύρος τιμής. Για να πετύχει.
Πήρε ένα στοιχείο, τον μηχανισμό των Αντικυθήρων, πήρε άλλο ένα στοιχείο , την πέτρα των δυτών, έβαλε και ένα ωραίο χρώμα, το γαλάζιο της θάλασσας, σάντουϊτς dial, και ......έτοιμο το προϊόν. Διαφοροποιημένο συγκριτικά με τα άλλα τα τυπικά. Ως εδώ, ωραία.
Μετά, έβαλε και ένα όνομα, με διεθνή αναγνώριση και σημασία ( Αβυσσος ), και μετά, ............το όνομα της εταιρίας, και φίρμα του ρολογιού. ΙΑΝΟΣ.
Αυτά, προωθούν την Ελλάδα ?
Αν κάποιος διαβάσει την ανάλυση, βλέπει για τον μηχανισμό, για τους δύτες και την καταγωγή τους, αλλά, το όνομα, ΔΕΝ είναι Ελληνικό. Ειναι Ρωμαϊκο. Και δεν αναφέρομαι καν, στον τόπο παραγωγής. Αναφέρομαι ΜΟΝΟΝ, στο ότι θεωρείτε ότι προωθεί / διαφημίζει την Ελλάδα.
Και δεν καταφέρεται ΚΑΝΕΙΣ, ή, εγώ τουλάχιστον ενάντια στην δημιουργία του, το αντίθετο, καλά έκανε, αλλά, ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ για να διαφημίζει την Ελλάδα. Εμείς το βλέπουμε έτσι.
Για να μπάινουν κάποια πράγματα στην θέση τους, να μην παρανοούνται, και οδηγούν σε συμπεράσματα ότι ".....πέσαμε να τον φάμε ".
Να το έλεγε το ρολόι ΑΙΓΑΙΟΝ, όπου και ευρέθη ο μηχανισμός, να πώ ΟΚ, να έλεγε την εταιρία ΔΙΑΣ, Ελληνικό δωδεκάθεο, να το έλεγε Ποσειδών, να πώ ΟΚ, να ήταν και αυτόματο, να το αγοράσω.

Αρα. Ειναι ένα θελκτικό προϊόν, με κάποια στοιχεία, ...
."Ελληνικά", αλλά, μέχρις εκεί. Τίποτε παραπάνω.
Αν ίσχυαν αυτά, αναλογικά, θα πρέπει να λέμε, ότι η Rolls Royce, διαφημίζει την Ελλάδα, επειδή έχει για μάσκα τον Παρθενώνα, ή τα Baume & Mercier , επειδή έχουν το Φ, της χρυσής τομής.