Αστοχία υλικού το πιο πιθανό,δεν χαλάνε έτσι τα citizen
Η Citizen, όπως και κάθε κατασκευαστική, εκτός και εάν εχει πλήρως καθετοποιημένη παραγωγή,
πράγμα ΑΔΥΝΑΤΟΝ, αγοράζει εξαρτήματα και από άλλους κατασκευαστές.
πχ στα αυτοκίνητα, που όλοι καταλαβαίνουμε, τα φανάρια, τα φρένα, τα τζάμια, τα ψυγεία, τα κομπρεσέρ, τα αμπραγιάζ, ρουλεμαν, φλάτζες, προέρχονται από άλλους κατασκευαστές. Δεν τα σάχνει η Ford, η Opel, η Mercedes, η Fiat.
Ετσι και στα ρολόγια, οι συσσωρευτές ( μπαταρίες ), επαναφορτιζόμενες ή μη, προέρχονται από άλλους οικους.
Οπότε, αν ο "πυκνωτής", που στην ουσία είναι μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία, δεν ολοκληρώσει τους θεωρητικούς κύκλους της ( φόρτιση - εκφόρτιση ), που εξαρτάται KAI από την χρήση - συντήρηση φορτίου, δεν σημαίνει ότι η ρολογομάνα είχε "πρόβλημα".
Κατα τις παραλαβές, εκτελείται ποιοτικός έλεγχος της παρτίδας, με Mil-Std, στο 5
0/00 πχ, και εάν περάσει, χρησιμοποιείται.
Τώρα, αν κάποια δεν ανταποκριθεί, ........χάσαμε.