Οι νεες γενιες που μεγαλωνουν με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν εχουν καμια αισθηση απο την ηχητικη πανδαισια των Ferrari αλλα και πολυ φτηνοτερων μυθικων αυτοκινητων που αποτελουσαν κι αποτελουν ποθο για τους petrolhead . Δεν θα τους λειψει τιποτε γιατι δεν ειχαν ποτε . Αντιθετως η ευκολια χρησης τοιυ ηλεκτρικου αποτελει το πρωταρχικο του πλεονεκτημα . Σε λιγα χρονια (5 η και λιγοτερα ) οι υποδομες θα εχουν καλυψει καθε σημειο φορτισης , δεν χρειαζονται ζεσταμα , δεν εχουν ταχυτητες , δεν θελουν σερβις και πολλα αλλα που για τις νεες γενιες ειναι must .
Οι μπαταριες θα ξεπερασουν συντομα τα 1000 χλμ οποτε δεν θα απαιτειται ενδιαμεση φορτιση . Ακομα και το κοστος αντικαταστασης των μπαταριων θα πεσει στο 1/5 συμφωνα με τα σχεδια των κατασκευαστων .
Ξαφνικα ξεπηδουν αγνωστοι κατασκευαστες και παραγουν ηλεκτρικα υπεραυτοκινητα (βλεπε Rimac , Nio, Drako, Asparc κλπ )που κανουν πλακα στους παραδοσιακους οι οποιοι το καταλαβαν καπως αργα και τωρα τρεχουν να προλαβουν .
Το ιδιο και στα ρολογια . Εχω ενα smartwatch της Polar που η μπαταρια του κραταει πανω απο 10 μερες . Υποθετω υπαρχουν κι άλλα . Οποτε η διαρκεια λειτουργιας τους δεν αποτελει προβλημα . Τα μηχανικα δουλευουν λιγοτερο. Ειναι παναλαφρα , πολλά απο αυτα αδιαβροχα , εχουν απειρες λειτουργιες , παραμετροποιηση κατα το γουστο, γενικα εχου οτι δεν εχει ενα μηχανικο ρολοι αλλά δειχνουν εξισου την ωρα και μαλιστα καλυτερα . Θα κυριαρχησουν απολυτα . Οι δε τιμες τους ειναι προσιτες στη new generation . Σιγα μην τον νοιαζουν τον 18χρονο τα γραναζακια , τα ρουμπινια και τα υλικα κατασκευης . Δεν τα ειχε ποτε , τι θα του λειψει ?
Οσο για το ταξι του Hoffman με τις σημερινες συνθηκες δινοντας το Rolex , επαιρνε το ταξί , την άδεια και του χρωσταγε και κατι ψιλα ο ταξιτζής