..........και να το βλέπεις και,να μην σου,αρέσει .
Δεν είπαμε να μην της / του αρέσει.
Θεωρώ, ότι η συγκεκριμένη, παρασύρεται από το φάσιον, προκειμένου να κάνει ένα δώρο με "υπόσταση", μια και οι νέοι, στην ηλικία και / ή στο θέμα, δεν γνωρίζουν τα "εσωτερικά" του κόσμου μας.
Και μία φίρμα, πχ Μπούρμπερυ, μπορεί να ελκύει, μια και έχει ονομα και ποιότητα μεν,
αλλά στις καπαρντίνες, και στην αν'απτυξη, σε άλλα είδη ένδυσης, πικ-νίκ. κυνήγι αλεπούς.
Στα νιάτα μου, μία Μπούρμπουρυ, ήταν σύμβολο φινέτσας, ποιότητας, διάκρισης.
Στην ανάπτυξη του πορτοφόλιο, βάλανε και άλλα είδη, δερμάτινα, τσάντες / πορτοφόλια / πορτ-κλέ, άλλα είδη ένδυσης, κασκόλ, κλινοσκεπάσματα, κλπ
Αλλά, προσωπικά, αμάξι παίρνω από την Φιατ, και ρούχα από τον Βάρδα. Οχι το αντίθετο.