Καλησπέρα παιδιά,
Για να μην μπερδευόμαστε, όχι δεν θεωρώ πολλά τα 190€ για όλα αυτά που αναφέρετε…. Αλλά εγώ δεν θέλω αυτό….. θέλω να γίνει έλεγχος ρύθμιση και στεγανότητα και τέλος….. αν όντως χρειάζεται ανταλλακτικά να με ενημερώσει για το κόστος κτλπ
Αν για μια απλή ρύθμιση και στεγανότητα θεωρείτε πως τα 190€ που έχουν fix τιμή είναι οκ τότε τι να πω…. Εγώ είμαι ο στραβός….
Επίσης δεν ζήτησα να μην κοπεί απόδειξη κτλπ
Τέλος αν όντως κάθε αυτόματο ρολόι θέλει κάθε 5 χρόνια όλη αυτήν την ιστορία με κόστος από 190€ και πάνω ανάλογα με την εταιρία, άποψη μου πείτε με όπως θέλετε είναι πεταμένα λεφτά ρολόι αυτής της κατηγορίας τιμής.
Δεν είναι θέμα τα λεφτά, άμα θέλω αγοράζω Rolex τώρα που μιλάμε ( αν υπήρχαν διαθέσιμα ) ούτε τσιγκουνιάς…. Είναι θέμα πως οι κατηγορίες προϊόντων υπάρχουν και για το λόγο του ότι ο καθένας να δίνει όσα πιστεύει ότι θέλει να δώσει για ένα προϊόν…
Εξηγούμε…. Αν ήθελα το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο θα έπαιρνα μια Ferrari με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος συντήρησης κτλπ
Αν απλά ήθελα ένα μικρό αυτοκίνητο για να μετακινούμε και να είναι αξιόπιστο θα έπαιρνα yaris κτλπ
Να μου ζητάνε από την Toyota στο 1ο service των 15.000χλμ να μου κάνουν αντικατάσταση κινητήρα, ολική βαφή, καινούργιες ρόδες και δεν ξερω εγω τι άλλο με κόστος το 1/3 της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου αυτο για εμένα δεν είναι λογικό.
Ένα απλό ρολόι πιστεύω ότι εχω… tissot των 700€…. Ναι μου φαίνονται πολλά….
Προφανώς δεν είμαι για αυτόματα και δεν πρόκειται να ξανά πάρω αν είναι έτσι…
Εκτός αν στο seiko όταν έρθει η ώρα δω να υπάρχει λογική θα συνεχίσω με seiko….
Είχα SUUNTO καταδυτικο των 650€ και είχε πρόβλημα, το έστειλαν αντιπροσωπία Φινλανδία ανταλλακτικό μαζί με καινούρια μπαταρία και o rings για στεγανότητα 130€ είχα δώσει.
Ναι δεν ειναι ίδια άλλο μηχανικό άλλο ηλεκτρικό αλλά ρε παιδιά για αυτό που ζητάω η λογική της tissot είναι υπερβολική.