Φιλε μου,πάντα ότι λεμε ,είναι φιλικά.
Ιντριγκες δεν υπάρχουν.
Με συγχωρείς αλλά το σκεπτικό σου είναι εντελώς,μα εντελώς λάθος .
Λες για να μη με γδύσουν οι αντιπροσωπειες....δηλαδή αυτή η πρόταση σου ειλικρινά, είναι άνω ποταμών.
Προτιμας να δώσεις καταρχάς κάπου ανώνυμα 100 ευρώ,παρά 190 ,επώνυμα ΚΑΙ με δύο χρόνια εγγύηση,για το ρολόι σου. Δηλαδη....
Οταν πας ένα προϊόν σου ,κάπου,επίσημα, γίνονται οι εργασίες, και για τα πάντα υπάρχουν αποδείξεις εργασίες, κόστη και ότι έχει αλλαχθεί το παίρνεις στο χέρι.
Δηλαδη δεν το καταλαβαίνω,σου δίνουν για 730 ημέρες εγγύηση σε ότι έχουν αλλάξει, και,εσύ λες όχι,όχι...μη με γδύσουν
..όχι όχι, εγώ ξέρω καλύτερα.
από το 1998 μέχρι το 2010 δούλευα σε αντιπροσωπεύει αυτοκινήτων.
από πωλητής μέχρι διευθυντής μονάδας,μέχρι υπεύθυνος Αττικής, στους μεγαλύτερους αντιπροσώπους, ίσως της Ευρώπης.
μου θυμίζεις τους πελάτες, όπου έπαιρναν αμάξι των 30.000 ευρώ και μου παζαρευαν σχάρες και...πατάκια και, συναγερμό.
Οταν τους έλεγα, μη σκέφτεστε το τώρα και τα πατάκια. Σκεφτειτε το after sales το ποσό καλύτερα θα σας εξυπηρετω αλλά και εκπτώσεις που θα σας κάνω στα σέρβις...
Ολοι απανταγαν, απαπαπα,τι με νοιάζει μέχρι τότε κτλ...
Επρεπε να βλέπεις τις εκφράσεις τους οταν τρέχανε αβοήθητοι στον άβυσσο των σέρβις.
Ειμαστε, αποτελέσματα των επιλογών μας.
Και, επίσης φίλε μου,αν έχεις την άνεση για γνήσια σέρβις όπως λες,αυτά να προτιμας.
Ετσι ζούνε οικογένειες σαν τη δική σου και τη δική μου. με τον τρόπο σου ζει,ένας μόνο.
Και παίρνεις και το ένα τρίτο της εξυπηρέτησης.
Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk