Κατανοητή η δυσαρέσκειά σου αλλά δεν είναι έτσι ακριβώς σε όλα που περιγράφεις.
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα.
...
Και περνάω στα ερωτήματά μου.
Πως έτυχε πάλι πρόβλημα και μάλιστα διπλό τόσο σύντομα;
Αυτό πληρώνεις με τιμή καταλόγου αυτήν τη στιγμή που μιλάμε τα €5,050 ευρώ;
Που είναι η χρονομετρία;
Γιατί να παίζουμε κορώνα γράμματα με τα χρήματά μας;
...
Το πρόβλημα έτυχε δις διότι έτσι είναι οι νέες μηχανές in-house της Tudor.
To γνωρίζαμε διότι έχει ήδη περιγραφεί και δημοσιευθεί, και σε τούτο 'δω το φόρουμ όπως και σε άλλα fora του εξωτερικού.
Έχουμε γράψει στο παρελθόν ότι μηχανές in-house της εταιρείας, κυρίως η μηχανή που φορά το GMT, δεν επισκευάζονται πλέον αλλά αντ'αυτού αντικαθιστώνται εξ'ολοκλήρου.
Υπάρχουν ιδιοκτήτες που τους έχει αλλάξει μηχανή το service της Rolex ακόμη και τρεις (3) φορές.
Όπως και υπάρχουν και ιδιοκτήτες που με το που παρέλαβαν το ρολόϊ (Ceramic BB την αμέσως επόμενη εβδομάδα από την έκθεση που παρουσιάστηκε ως νέο μοντέλο), μετά από 15 μέρες υπήρξε θέμα, το πήγαν το ρολόϊ στο service (Hong Kong), εστάλη από τη Rolex στην Ελβετία, αλλάχθηκε ο μηχανισμός, επεστράφη μετά από 3 μήνες πίσω χωρίς καμμία αιτιολήγηση ή εξήγηση για το τί έφταιγε.
Η χρονομετρία με αυτούς τους μηχανισμούς πρωτίστως, όπως και σε μικρότερο βαθμό με τους νέους (32ΧΧ) μηχανισμούς της μαμάς Rolex, είναι δύσκολο θέμα προς συζήτηση. Υπάρχουν προβλήματα, δεν υπάρχει σταθερότητα, εδώ στο φόρουμ έχουμε μέλη που έχουν ρολόγια (Rolex) τα οποία στην αρχή ήταν ασταθή χρονομετρικά, το πήγαν το ρολόϊ στο service κάτω στο κέντρο της Αθήνας και το θέμα έστρωσε, όμως συνεχίζουν να παρακολουθούν σταθερά το ρολόϊ διότι δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στις μηχανές.
Για τα πέντε χιλιάδες που πιθανώς έδωσες έχεις πάλι και δίκιο, αλλά και άδικο.
Κι εγώ έδωσα δεκαέξι χιλιάρικα πριν 2 μήνες για το rose gold Endeavour της Moser και το ρολόϊ είχε στην αρχή +7" χρονομετρία τη μέρα.
Τον ίδιο καιρό πήρα ένα Railmaster, +0.5" κάθε τρεις μέρες, τέλειο.
Ξέρω ότι στο Μόζερ δεν μου υποσχέθηκαν ΚΟΣΚ και Μέτας αλλά σε αυτά τα χρήματα και με υψηλή ωρολογοποϊία περιμένω περισσότερα.
Κι ο άλλος ο μάχιμος που πάει τρις πλέον την εβδομάδα στην παραλία (μίλα ρε βατράχι) έχει δύο Ζενίθ τα οποία είναι στο συν τρία δεύτερα το εικοσαήμερο.
Και κάθομαι εγώ τώρα με το χρυσό Μόζερ και τον κοιτάω σα χαζός.
Τώρα βέβαια μιλάμε και για εξαίρεση, αυτός και πόκετ του 1904 να πιάσει στα χέρια του, +1" τη μέρα θα βγάλει το ρολόϊ...
Απ'την άλλη έχεις κι εσύ τα δίκια σου διότι σε αυτή την πανέμορφη αλλά κατά τα υπόλοιπα απίστευτη κωλοχώρα βγαίνει η Παναγία στον καθένα να βάλει στην άκρη το πεντοχίλαρο ώστε να πάει να το δώσει και να πάρει ένα ρολόϊ.
Θέλεις λοιπόν να πέσεις διάνα με τη μία, δεν έχεις άδικο, δεν είναι θα το βγάλω για πούλημα στο φόρουμ του κάτω παύλα και θα πάρω άλλο, δεν είναι πακέτο τσιγάρα.
...
Που είναι η εξυπηρέτηση ενός πελάτη που πρέπει να κάνει ταξίδι για να εξυπηρετηθεί και μάλιστα χάλια;
Θεωρώ ότι η ποιότητα, η αξιοπιστία και οι υπηρεσίες σε αυτές τις κατηγορίες έπρεπε να είναι ΑΨΟΓΕΣ.
Είναι κάτι που για μένα δεν θα έπρεπε ΚΑΝ να με απασχολεί και να που συμβαίνει.
...
Όχι, δεν πάει έτσι.
Κατ'αρχάς το θέμα με την αποστολή.
Έχεις το μειονέκτημα ότι είσαι στην επαρχία.
Έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι δεν μπορείς να αφήσεις πάλι για μία σχεδόν ολόκληρη μέρα την εργασία ή την επιχείρησή σου, για να πας αυτοπροσώπως το ρολόϊ ξανά κάτω.
Όμως πού έχεις δει κάποια εταιρεία να στέλνει ταχυμεταφορέα για να παραλάβει το ρολόϊ σου;
Και ειδικά στην Ελλάδα...
Έχουμε τρελαθεί;
Ούτε αυτοί που έχουν Audemars Piguet unique piece δεν έχουν τέτοιο treatment... (γνωρίζω έναν τέτοιο, όπως κι έναν που έχει unique piece VC)
Δεν γίνονται αυτά.
Καταλαβαίνει κανείς το frustration που έχεις αλλά δεν πάει έτσι.
Το "άψογες" (αξιοπιστία και υπηρεσίες) είναι σχετικό.
Tudor τιτανίου που έχει λιανική πέντε χιλιάδες Ευρώ πήρες, όχι Breguet Tourbillon (που κι εκεί δηλαδή λίγο-πολύ τα ίδια μπορεί να σου τύχουν, με τις πιθανότητες βέβαια να είναι σημαντικά λιγότερες...)
Παρέλαβαν το ρολόϊ σου, το έστειλαν στα κεντρικά, άλλαξαν μηχανή, παρέλαβες ρολόϊ με ολοκαίνουργιο μηχανισμό και εγγύηση - τί άλλο καλύτερο θα μπορούσαν να κάνουν;
Να το δοκιμάζουν ένα δίμηνο, όπως κάνει η Patek Philippe σε κάθε ρολόϊ της που λαμβάνει για service;
Μην τρελαθούμε.
...
Είναι καιρός να μιλήσουμε και να κρίνουμε και όχι να χαϊδεύουμε αυτάκια γιατί στην τελική τα χρήματά μας δίνουμε.
Μας κοστίζει όλο αυτό ενώ έπρεπε να κοστίζει σε αυτούς.
Εγώ όταν φτιάχνω λάθος έναν καφέ κοιτάω να το διορθώσω γρήγορα, χωρίς τριβές, με ευχάριστο κλίμα και ζητώντας το λιγότερο μια συγγνώμη.
Στο εύρος του 2ευρου.
Γιατί να μην γίνεται αυτό στο εύρος του 5χίλιαρου;
...
Έχει μιλήσει πολύς κόσμος εδώ και χρόνια.
Το thread στο TRF είναι δεν ξέρω κι εγώ πόσες σελίδες, από το 2015 που πρωτομπήκαν αυτές οι νέες μηχανές στο DD40.
Nαι, κοστίζει όλο αυτό αλλά δεν μπορεί η εταιρεία να βγει και να πει "
Κοιτάξτε παιδιά, έχουμε πρόβλημα με τις νέες μηχανές..."
Το ξέρεις και το βλέπεις πολύ καλά αυτό.
Τα Co-Axial στα Railmaster, στα Aqua Terra ή στα Planet Ocean πάνε στο +1" τη μέρα κατά μέσο όρο (και μιλώντας πάντα γενικά), το ξέρεις πολύ καλά.
Όμως ήθελες Tudor και Rolex, και πολύ καλά έκανες - δεν ήταν λάθος.
Αλλά τα fora και το YouTube βουίζουν εδώ και πολλούς μήνες ειδικά για τις νέες μηχανές της Tudor.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
...
Γιατί να μας έχουν γραμμένους οι εταιρείες;
Αυτά είναι τα εργαλεία;
Αυτά είναι τα tool watches;
Αυτά είναι τα ρολόγια για μια ζωή;
Που θα τα δώσουμε στα παιδιά μας;
Αυτά τα ρολόγια οραματίστηκε ο Wilsdorf;
...
Κανένας δεν σε έχει γραμμένο.
Και περισσότερο εργαλεία είναι από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, και ρολόγια για μιά ζωή είναι.
Και φυσικά είναι ρολόγια για να δώσει κανείς στο παιδί του.
Δεν οραματίστηκε απαραίτητα ο Wilsdorf κάτι απόλυτα σχετικό, δεν ήταν εύκολο να δει τόσο μακριά.
Η σύγχρονη στρατηγική της εταιρείας είναι τέτοια, που όπως γνωρίζεις έχει μετατρέψει την Tudor στο να είναι testbed της Rolex, την ίδια στιγμή που η στρατηγική marketing είναι να τοποθετήσει την Tudor ακριβώς απέναντι από την Ωμέγα - κάτι που επανηλειμμένα έχουμε γράψει ότι είναι λάθος, διότι ως ρολόγια (μηχανισμός και φινίρισμα) είναι συνολικά κατώτερα των Ω.
Για όλους αυτούς λοιπόν τους λόγους πολλοί ωρολογοποιοί ορκίζονται ακόμη στους παλιούς (31ΧΧ) μηχανισμούς της Rolex.
Εγώ το σωτήριο έτος 2000 είχα στείλει το GMT Master II που είχα (16710) για το πρώτο service 5-ετίας κάτω στο κέντρο της Αθήνας και μετά από 7-8 χρόνια ελάχιστης χρήσης ακουγόταν ένα κρακ-κρακ στο κούρδισμα. Το άνοιξε στη Νότιο Κορέα συνταξιούχος ωρολογοποιός της Rolex και μου είπε, καλά τί είχαν κάνει τούτοι 'δω;
Δηλαδή πράγματα διάφορα συμβαίνουν. Όμως οι εταιρείες αυτές έχουν όνομα και εγγύηση, πάντα στο μέτρο του δυνατού.
Δυστυχώς το πρόβλημα με τα Tudor και τις μοντέρνες in-house έχει παραγίνει, πιθανότατα από τη βιασύνη της εταιρείας να βγάλει νέους μηχανισμούς χωρίς να τους έχει δοκιμάσει εκτενώς.
Για τον 32ΧΧ της Rolex μου είχε πει ωρολογοποιός στην Ελλάδα, ο οποίος ήταν Rolex-certified κάποια εποχή, ότι το συγκεκριμένο movement που βγήκε πρώτα το '15 για το DD40, το είχε δοκιμάσει η εταιρεία 10 ολόκληρα χρόνια. Τί στο καλό έκαναν δέκα χρόνια και δοκίμαζαν, αν αληθεύει αυτό που μου είπε ο συγκεκριμένος, δεν μπορώ να καταλάβω...
Άσε το ρολόϊ να στρώσει - φόρα το.
Παρατήρησε τη χρονομετρία για κάποιους μήνες.
Μίλα με ΠΜ με άλλους εδώ μέσα που έχουν το ίδιο θέμα.
Δεν έχεις άδικο, ο καφετζής άτυχος κι ο συγγραφέας που ξυπνά κάθε μέρα στις 11 το πρωί τυχερός (έλα πάλι εσύ χαχα).
Κι εγώ στη θέση σου θα ήθελα να έχει τη χρονομετρία την καλή, αλλά η Tudor αυτή τη στιγμή στα in-house movements που χρησιμοποιεί είναι κάπως hit-and-miss (δυστυχώς απ'ό,τι φαίνεται).
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις απόλυτα τυχαία, φυσικά... (να και το disclaimer)