Με αυτές τις ιπταμενες νεκροφορες που πετανε καποια στιγμή θα συνεβαινε , τραγικό
....δεν είναι θέμα ηλικίας. Μην λέμε ότι θέλουμε. Ειναι πλήρως πλόϊμα, από τις προσπάθειες των μηχανικών της ΕΑ.
Το αεροπλάνο, κτύπησε σε δέντρο.Η ρίψη νερού, έγινε χαμηλά, και στην έξοδο ---> ανοδο, κτύπησε το δεξί φτερό σε δέντρο και αποσπάστηκε ο πλωτήρας, ασήμαντο μεν, αλλά,
α. χάνει την πτητική ισορροπία σε κρίσιμη φάση, ( με χαμηλή ταχύτητα σε προσπάθεια ανόδου, παρότι είναι φτιαγμένα για πτήσεις χαμηλής ταχύτητας ) που του δίνει κλιση, οπότε γίνεται χειρισμός όλο αριστερά και πλήρη ισχύ για να βγεί από την εμπλοκή. Αυτές οι κινήσεις, είναι ενστικτώδεις, μετά από πολύχρονη εκπαίδευση. Αλλά, πρέπει να είναι και μέσα στον φάκελλο πτητικών χαρακτηριστικών.
αλλά
-εχει πολύ χαμηλή ταχύτητα
-ειναι σε στροβιλώσεις αέρα λόγω εδάφους και θερμοκρασιών
-ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ, δεν έχει περιθώριο ύψους-ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ αν έχει χάσει τα υδραυλικά και δεν έχει πια πηδάλια.Και η συνέχιση της κλίσης - στροφής, χωρίς καμμιά αντίδραση - προσπάθεια επαναφοράς, μάλλον αυτό δείχνει.
Η προσέγγιση , η ρίψη νερού , η αρχή της ανόδου, της σύγκρουσης με το δέντρο και της τελικής πτώσης, έχει πλήρως καταγραφεί, τύχη μέσα στην ατυχία, αλλιώς, θα έπρεπε να καθηλωθούν ΟΛΑ τα αεροπλάνα, μέχρι να διερευνηθούν ΟΛΑ τα πιθανά αίτια, από κράτηση κινητήρων μέχρι αστοχία πηδαλίων, κλπ.
Οι ειδικοί, θα αναλύσουν καρέ καρέ, κάθε κίνηση πηδαλίων ( αν υπήρξε ), οι τεχνικοί ξέρουν από που περνάνε οι γραμμές, και την κατασκευή της ατράκτου - πτερύγων.
Τι θέμα είναι, ότι χάθηκαν δυό παλληκάρια, επειδή κάποιοι σαμποτάρουν με εμπρησμους την χώρα.