Δεν γνωρίζω τις τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά, πριν αναρτήσω έψαξα και βρήκα το manual που αναφέρεται στα υδραυλικά των χειριστηρίων.
Έχει υδραυλικά, και για τις λήψεις νερού, και σε άλλα υποσυστήματα, οπότε υποθέτω και λόγω του υψηλού φόρτου εργασίας, απαιτείται ελάχιστος κάματος για τον χειρισμό.
Το αλλά θέμα είναι οι κινητήρες, που σαν εμβολοφόροι, δεν έχουν την ανταπόκριση των turboprop, και χάνουν και με την υψηλή θερμοκρασία (θεωρητικά), μια και δεν βρέθηκε εκεί τυχαία, αλλά για τέτοιες συνθήκες έχει κατασκευαστεί.
Η ουσία είναι ότι οι χειριστές αυτοί, ξεπερνούν τα όρια της λογικής, και όταν τους παρακολουθείς στις βυθίσεις, σου κόβεται η ανάσα.
Πολλά χρόνια πριν, κατέβηκε μπροστά μας, μετά από συνεχείς ρίψεις, και έμεινε στο νερό, και έτρεχαν κοντά τους τα ταχύπλοα.
Ατυχώς, δύο νέα παιδιά έφυγαν, επειδή είχαν φιλότιμο.