Γιώργο μου σε καταλαβαίνω και συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου με μια μικρή "παραλλαγή"!
Οι απαιτήσεις μου από κάθε τι που αγοράζω είναι ανάλογες της κατηγορίας ( και της τιμής) του!
Ότι δίνεις αυτό παίρνεις είτε σε προϊόν είτε ( όπως στην περίπτωσή μας) σε υπηρεσία!
Όταν κάποια εταιρία εγγυάται επάρκεια ανταλλακτικών και ΑΨΟΓΟ after-sales service ζητάει και τα αντίστοιχα χρήματα ( πολλές φορές και περισσότερα) τα οποία δικαιολογεί χρησιμοποιόντας ως παράδειγμα περιπτώσεις άλλων εταιριών οι οποίες έχουν μεν VFM προϊόντα οικονομικότατα αλλά με after-sales service αντίστοιχο της (χαμηλής) τιμής τους!!!
Αρα κι εγώ θα ημουν αλλόφρωνας σε αντίστοιχη περίπτωση, απλά θα το περίμενα!
Φιλικά
Νίκος
Νίκο μην τα ισοπεδώνουμε ολα...
θές να μου πείς οτι θα περίμενες απο τον επίσημο εξουσιοδοτημένο της Citizen να μην ξέρει να ανοίξει ενα caseback?
Αν είναι δυνατόν!
Εδώ εγω που είμαι ασχετος,και εχω ανοιξει πάνω απο 15 ρολόγια χωρίς το παραμικρό σημάδι!
Anyway..
Προφανώς ο τύπος δεν έδωσε την δέουσα προσοχή και είναι αξιοκατάκριτος, όπως και νά'χει!!!
(βέβαια, προσπάθησε να τον πείσεις-αναγκάσεις να σου βρεί ανταλλακτικό,αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα υπάρχει! Ποτέ δεν ξέρεις όμως
)
Απλά, εγώ λέω να μη μείνεις στο ατύχημα και να χαίρεσαι την ούτως ή άλλως σπάνια και όμορφη ρολογάρα σου!!!
Υ.Γ. Το λέω από πείρα, γιατί μόλις είχα πάρει την φωτ. μηχανή, μου έπεσε από τα χέρια και προσγειώθηκε σε ένα γυάλινο τραπεζάκι (στην ακμή του γυαλιού) και γδάρθηκε εμφανώς........ στενοχωρήθηκα τόσο, που για μήνες δεν ήθελα να την πιάσω στα χέρια μου και μάλιστα ήθελα να την πουλήσω ή ακόμα και να την χαρίσω......... τόσο ξενέρωσα!
Μετά από ωριμότερη σκέψη, αγνόησα εντελώς το περιστατικό-σημάδι και συνέχισα να την χρησιμοποιώ!!!
Το ξέρω, θα μου πεις ότι το ρολόι ήταν NOS και πως δεν αντικαθίσταται με άλλο καινούργιο .......και θα έχεις δίκαιο, αλλά επιμένω, αγνόησέ το γεγονός και απόλαυσε την ρολογάρα......!!!