@Makis2020 Ωραίος, εντάξει κομπλέ το έστειλε. Η εγγύηση είναι λίγο θέμα τζόκερ, σε αγορά από μαγαζί εξωτερικού.
Πως το είδες πρώτη μέρα, πόσο έπαιξε το +/- ;
η εγγύηση ΔΕΝ είναι θέμα τζόκερ. Πριν αγοράσεις, ρωτάς. Και ανάλογα αποφασίζεις (αν θεωρείς ότι σε συμφέρει ή όχι).
Για να σε διευκολύνω, επειδή τον ρώτησα : Ο ισπανός λέει ότι αν το ρολόι σου έχει πρόβλημα (μέσα στη χρονική περίοδο εγγύησης που σου δίνει με την αγορά του) θα πρέπει να στείλεις εσύ με δικά σου έξοδα το ρολόι στην ισπανία και θα το επισκευάσει αυτός σε δικό του τεχνίτη. έξοδα επιστροφής δικά σου. Πάντως στο σεικο σερβις ούτε ο ισπανός ούτε εσύ πας. 'Η μάλλον πας εσύ και το πλΕρωνεις, που λέει και κάποιος άλλος εδώ μέσα... Κοινώς, ο ισπανός δεν είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος.
Καλοφόρετα τα ρολόγια σας μάγκες. Μου αρέσει να βλέπω σεικο....